Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

SpillExpo 2014


Siterer albaga:
Nice mann. Hørte billettene for lørdagen begynner å bli utsolgt, tho. Håper det holder seg usolgt litt lenger.


Huffda. Får kanskje vurdere å bestille snart da. Eller satse på å vinne noen billetter i år også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Siden jeg i år bare blir der de to første dagene.


Det var trist å høre.

Siterer Glorfindel:
Huffda. Får kanskje vurdere å bestille snart da.


Der sa du noe, det gjelder å henge i.

Siterer Glorfindel:
Eller satse på å vinne noen billetter i år også.


Haha, ganske utrolig hvis jeg vinner i år også.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det var trist å høre.


Vel, reiser med en kompis, så vi ble enige om å stikke etter lørdagen. Så får opplevd det jeg vil av ting på SpillExpo og får møtt de fleste folka i løpet av de to dagene. Er bare du som må overleve en dag uten meg der.
  • 0
Hvis jeg får gratis billett, så kanskje jeg kommer.

Hint hint.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvis jeg får gratis billett, så kanskje jeg kommer.

Hint hint.


Someone get this man a free ticket! Ellers lover jeg å gi deg en, om jeg får en til gode.
  • 0
Siterer Predator:
Hvis jeg får gratis billett, så kanskje jeg kommer.


Damn, Predator tar en #JoeyOdd

Siterer ElGamer:
Ellers lover jeg å gi deg en om jeg får en til gode.


Henger meg på den.
  • 0
Har ikke fulgt med på tråden her, men skal det bli en meet&greet med GR medlemer ?
Sikkert mange som skal dit. ^^
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Har ikke fulgt med på tråden her, men skal det bli en meet&greet med GR medlemer ?


De sier så. Tror det er lørdagen de fleste fra forumet har tenkt seg dit.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har helgepass, så jeg kommer sikkert til å treffe noen fra forumet. Har også bursdag på den siste dagen. (hint*hint*)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Har helgepass, så jeg kommer sikkert til å treffe noen fra forumet. Har også bursdag på den siste dagen. (hint*hint*)


Takk for at du sier ifra, da vet jeg nøyaktig hvilken dag jeg står over SpillExpo ^^
  • 0
Siterer Predator:
Hvis jeg får gratis billett, så kanskje jeg kommer.

Hint hint.


Slenger meg på den der. Hvis jeg får en gratis billett, så kommer jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg gir ingen gratise billetter ass. Det kan dere bare drømme om. ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg gir ingen gratise billetter ass. Det kan dere bare drømme om. ;)


Spurte vi nødvendigvis deg da? Ser ikke poenget med slike kommentarer som det der.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Predator:
Spurte vi nødvendigvis deg da?


Nei. Svarer når jeg vil svare. Ser ikke poenget med slike snyltere som trenger gratis billett for å gidde å ta turen. Har du ikke penger liksom?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Har du ikke penger liksom?


Nei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer gnyg:
Har du ikke penger liksom?


Skal jeg liksom føle skam når jeg sier at jeg ikke har penger til SpillExpo?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Skal jeg liksom føle skam når jeg sier at jeg ikke har penger til SpillExpo?


Siden gnyg ikke nevnte noe om skam, så er det tydligvis en følelse som dukket opp i ditt eget hode på grunn av noe du føler (underbevisst?). Så, ja, du skal liksom føle det slik.
  • 0
Siterer Mexis:
Så, ja, du skal liksom føle det slik.


Haha, du er flink til å peke ut veldig åpenbare ting. Skal gi deg det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Haha, du er flink til å peke ut veldig åpenbare ting. Skal gi deg det.

Regnet bare ikke med at du faktisk skammet deg over noe sånt. Svakt av deg
  • 0
Siterer Mexis:
Regnet bare ikke med at du faktisk skammet deg over noe sånt. Svakt av deg


Du vet. Har man ikke penger til årets happening 2014, da er det bare å dekke ansiktet i hendene. Og at jeg faktisk TØR å hinte til at jeg gladlig og takknemlig tar imot en billett hvis noen har til overs....the nerve.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
tar imot en billett hvis noen har til overs....the nerve.


Og som jeg har sagt tidligere, får jeg billett til overs, så skal du få den. Siden du var den første til å forsøke å snylte billetter her.
  • 0
Siterer ElGamer:
Og som jeg har sagt tidligere, får jeg billett til overs, så skal du få den. Siden du var den første til å forsøke å snylte billetter her.


Det var vel teknisk sett Joey som først meldte seg, men siden han var snyltern forrige gang er det helt greit at jeg går foran i køen. Joey er så 2013.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvis jeg får en gratis billett, så kommer jeg.


Jeg skal vurdere det
  • 0
Siterer Predator:
men siden han var snyltern forrige gang er det helt greit at jeg går foran i køen. Joey er så 2013.


Han var ikke snylter. Er bare jeg som er gavmild.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er bare jeg som er gavmild.


Håper for min egen del at du er gavmild i år oxxo.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!