Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

SpillExpo 2014


Jeg vet det fremdele er ganske lenge til årets Spillexpo, men siden dette er noe jeg gleder meg så utrolig mye til bestemte jeg meg for å lage en tråd.

Litt kort informasjon:

7-9 november 2014
Norges Varemesse i Lillestrøm
105 kr per billett
Weekendpass blir nok rundt 350 eller mer.

https://www.facebook.com/SpillExpo?fref=ts

http://www.spillexpo.no/

Så hvem skal være der i år? Jeg vet at jeg og SirThomas mest sannsynlig skal være der. Håper så mange som mulig herfra kan komme som at vi alle kan møtes. Hype for #GRMeetUp.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Tror kanskje jeg vil prøve å ta turen i år. Har ikke fått tid før, men satser på jeg klarer å gjøre noe med det i år.

Selv om jeg sa stort sett det samme i fjor, og året før.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tror kanskje jeg vil prøve å ta turen i år. Har ikke fått tid før, men satser på jeg klarer å gjøre noe med det i år.

Selv om jeg sa stort sett det samme i fjor, og året før.


Håper du kan få det til i år. Kommer til å bli artig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal prøve å se om jeg får tid til det, men lover ingenting.

Med det sagt, så er det noen brukere jeg ikke fikk sett i fjor, som jeg gjerne skulle hilst på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har aldri vært på Spillexpo. Men messer i Lillestrøm er jo fantastisk stressende, og gøy. Så kanskje jeg tar meg en tur, hvis jeg føler for det når tiden nærmer seg. Alltid viktig å føle for ting man eventuelt skal gjøre. Meetup er jeg nok mer skeptisk til. Tenk om jeg egentlig kjenner noen av dere, det ville vært rart. Blir nok til at jeg lusker rundt for meg selv og blir oppmerksom på en liten gruppe mennesker som jeg tolker er fra Gamereactor, og dermed har jeg et ansikt å plassere på dere alle.
  • 0
Siterer albaga:
Så hvem skal være der i år? Jeg vet at jeg og SirThomas mest sannsynlig skal være der. Håper så mange som mulig herfra kan komme som at vi alle kan møtes. Hype for #GRMeetUp.


Jeg skal og mest sannsynlig flere dager enn i fjor. Var der kun på lørdag i fjor, men vurderer alle dagene i år. Håper vi kan få til en litt større samling i år også, så slipper vi kanskje de mest kleine situasjonene (eller .... hva...Sir....THOMAS?! / El GAMER!)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Skal lett dit i år og, alle dagene som i fjor. Denne gangen med i alle fall en kompis som vil være med.

Siterer Glorfindel:
så slipper vi kanskje de mest kleine situasjonene (eller .... hva...Sir....THOMAS?! / El GAMER!)


Kleint? Hva er det du snakker om? Jeg bare ignorerte deg. Ikke noe annet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kleint? Hva er det du snakker om? Jeg bare ignorerte deg. Ikke noe annet.


Nei NÅ, må De gi Dem. Man ignorerer ikke Glrfndl.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer albaga:
Jeg vet at SirThomas skal være der.


Dette kan jeg herved bekrefte. Etter planen dukker jeg opp igjen med mer populære HeXy som etter alt å dømme kommer gratis inn i år fordi han skal være fotograf og greier.

Hvis han gjør det blir det skikkelig urettferdig, seriøst.

Siterer ElGamer:
Skal lett dit i år og


Trodde du hadde store planer om å hjelpe barn i Somalia?

Siterer ElGamer:
Jeg bare ignorerte deg. Ikke noe annet.


Og der var ElGamer nok en gang ute på tur for å lufte ærligheten sin.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg skal og i mest sannsynlig flere dager enn i fjor. Var der kun på lørdag i fjor, men vurderer alle dagene i år. Håper vi kan få til en litt større samling i år også, så slipper vi kanskje de mest kleine situasjonene (eller .... hva...Sir....THOMAS?! / El GAMER!)


Det blir bra! #DatAkwardness Heheh neida

Siterer ElGamer:
Skal lett dit i år og, alle dagene som i fjor. Denne gangen med i alle fall en kompis som vil være med.


Flott! Jo flere dager, jo bedre.

Siterer SirThomas:
Dette kan jeg herved bekrefte. Etter planen dukker jeg opp igjen med mer populære HeXy som etter alt å dømme kommer gratis inn i år fordi han skal være fotograf og greier.

Hvis han gjør det blir det skikkelig urettferdig, seriøst.


Hehehe, vel han tok noen gode bilder i fjor om jeg husker riktig. Flott det er bekreftet at vi to kommer i alle fall, inkludert ElGamer og Glorfindel.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei NÅ, må De gi Dem. Man ignorerer ikke Glrfndl.


Jo, er egentlig ikke så vanskelig.

Siterer SirThomas:
Trodde du hadde store planer om å hjelpe barn i Somalia?


Neh, med mindre de har tenkt til å danne en hær som skal ta over verden for meg, så gidder jeg ikke.

Siterer SirThomas:
Og der var ElGamer nok en gang ute på tur for å lufte ærligheten sin.


Always!
  • 0
Siterer ElGamer:
egentlig


Hvor kommer denne egentlig fra?

Siterer ElGamer:
hær som skal ta over verden for meg


Hadde tatt seg ut, kunne blitt bedre enn Breaking Bad.

Siterer ElGamer:
Always!


Viktigere enn å lufte hunden forstår jeg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvor kommer denne egentlig fra?


Den kommer egentlig fra et eller annet sted, men igjen så sporer du ut av trådens tema.

Siterer SirThomas:
Hadde tatt seg ut, kunne blitt bedre enn Breaking Bad.


Men ikke i nærheten av GoT.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jo, er egentlig ikke så vanskelig.


Jeg er bare så fryktinngytende/respektfull/nobel. Det som er probblemmet her ass.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg er bare så pinglete/respektløs/lurvete. Det som er probblemmet her ass.


Ja, det er der problemet ligger. Så håper du skjerper deg til årets SpillExpo!
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, det er der problemet ligger. Så håper du skjerper deg til årets SpillExpo!


Vil du at jeg skal bli et rasshøl i stedet?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Level Up kommer i år, right? Når jeg tenker over det har jeg ikke sett de episodene på lenge. Er kanskje 5 episoder jeg ikke har sett.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Level Up kommer i år, right? Når jeg tenker over det har jeg ikke sett de episodene på lenge. Er kanskje 5 episoder jeg ikke har sett.


De var der i fjor, så jeg regner nok med at de kommer for å lage et innslag i år også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer albaga:
Håper du kan få det til i år. Kommer til å bli artig.


Satser på det, ja Har steder jeg kan overnatte i traktene, så det er i det minste ikke noe problem.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer albaga:Level Up kommer i år, right? Når jeg tenker over det har jeg ikke sett de episodene på lenge. Er kanskje 5 episoder jeg ikke har sett.

De var der i fjor, så jeg regner nok med at de kommer for å lage et innslag i år også.


Får satse på det.


Siterer dark samus nemesis:
Siterer albaga:Håper du kan få det til i år. Kommer til å bli artig.

Satser på det, ja Har steder jeg kan overnatte i traktene, så det er i det minste ikke noe problem.


Godt å høre. Må nok tenke på det samme.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Vil du at jeg skal bli et rasshøl i stedet?


Did you read all the Things I wrote in that sentence. Sitatet inkludert.
  • 0
Siterer ElGamer:
Did you read all the Things I wrote in that sentence. Sitatet inkludert.


Oh you... Din sleipe ilder!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Oh you... Din sleipe ilder!


And that's not my true Power.
  • 0
Jeg dukker definitivt opp hvertfall en av dagene, om ikke alle tre.
Håper alle som var der i fjor dukker opp igjen, og selvfølgelig dere som ikke var der.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, jeg sier at en får se. Kunne jo vært kjekt. Men jeg gidder ikke å ordne meg fri fra jobb eller lignende for å få det til å skje. Har jeg arbeidshelg da så kommer jeg på søndag, har jeg det ikke så kanskje på lørdag. Får se hva en gidder.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!