Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Bruker du lang tid på badet?


  • Missing Avatar
  • Sexy
Konsepter er enkelt og greit si hvor lang tid du bruker på badet, hva du gjør osv..

Selv jeg bruker en del tid på badet, bruker da voks i håret ( renati ) på kroppen deo/ parfyme, klær etter vær?

Diskuter!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
hmm, vanligvis dusjer jeg , og tar på meg litt dedorant, så er jeg fixed ^^
  • 0
Tja, om morran går det ganske raskt - tar ikke så lang tid med frisyren min ;) Sånn ellers kan det fort ta litt tid. Leser blader, spiller mobilspill
@chubbyviking
  • 0
jeg har så dårlig tid om morgenen at jeg ikke har tid...men kan godt bruke 3 kvarter har jeg tid
  • 0
Dusjer, pusser tenna, deo, parfyme og Renati i håret. Så vasker jeg henda, må jo få bort Renatien.

Aner ikke hvor lang tid jeg bruker, alt fra 10-15min sikkert..

Da er jeg klar for dagens utfordringer
  • 0
Jeg pleier å bruke veldig lang tid. Fra ca. 15-30 min i dusjen, tørker meg i ca. 3min. Tar på deo og godlukt 10 sek. Ordner håret 10-15 min.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
varierer veldig fra tid til tid...men om morgenen går det veldig fort
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
varierer veldig fra tid til tid...men om morgenen går det veldig fort


sånn er det med meg å
"Objection!"
  • 0
*host* Oppramsingstråd *host*

Jaja, bruker vel ikke mer enn 20 min hvorav 12-14 er dusjing ^^
Blå...
  • 0
Jeg bruker rundt 10-15min, det kan hende jeg bruker lengre tid fordi vi har spare dusj. Det lønner seg og ha det, bruker halvparte så lite vann.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Hvis jeg ikke dusjer er det snakk om ca. 2-3 min på morgenen i tillegg til tannpuss. Med dusj blir det vel ca. 10-15 min i tillegg til tannpuss

Lagt til 2007-08-26 11:48:
Siterer Aleksander_M:
*host* Oppramsingstråd *host*

Jaja, bruker vel ikke mer enn 20 min hvorav 12-14 er dusjing ^^


Sinnsykt heksejakt det er på oppramsingstråder da. Kan man ikke la folk ramse opp litt?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg bruker ikke så lang tid..må bare fikse meg til en ny dag..også kanskje kose litt med meg selv lol
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
er ikke så renslig

liker ikke å dusje ( vet ikke hvorfor )

har ikke klærne på badet , har de på rommet mitt


bruker 30 sec til 3min på badet (man må jo på do )viss dusj 7 til 15 min.
Hva skal jeg velge av årets spill ? send pm
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Sinnsykt heksejakt det er på oppramsingstråder da. Kan man ikke la folk ramse opp litt?

Joda, men det virker som om 80% av alle nye tråder er oppramsingstråder. Ødelegger hele poenget med et forum.
Blå...
  • 0
Nei, og dette tar jeg som et signal på at alt er som det skal med mitt forhold til badet.
Hade GR! Luxe du skylder meg en diskusjon!
  • 0
10 - 15 min kanskje...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
7-10 min...

Ikke no særlig opptatt av utseende...
Pleier å vente en times tid før jeg klisser no greier i håret
Bruker aldri no parfyme møl, de lukter hælvete alle sammen...
Men (nesten luktfri) deo er jo en selvfølge.
Helt tilfeldig valg av klær og that's it.
  • 0
jeg bruker så lang tid det tar å pusse tenner og tisse... kanskje rundt 2-3 min.
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Nope går ganske fort, badet er lite, så det er ikke så koselig atmosfære der egentlig. Ellers ville jeg nok brukt lenger tid
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
Hvet ikke hvordan i helvete jeg klarer det, men bruker kanskje 10 min. på badet noen dager. Vanleigvis mindre da.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Når jeg dusjer så tar det vel "litt" lang tid, men ellers er jeg vel ganske kjapp!
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
Blir fort en 15 tror jeg Klærne mine ligger på rommet mitt^^
Time to chew some bubbelgum?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer Aleksander_M:
host* Oppramsingstråd *host*

Jaja, bruker vel ikke mer enn 20 min hvorav 12-14 er dusjing ^^


Det er så teit når folk blir sure for *oppramsing* tråd!

Det blir nesten uansett oppramsings tråd...altså vis jeg lager en tråd om Crysis svarer folk mest `ja, jeg gleder meg sikkelig til Crysis, ja det blir så fett osv...`

Lagt til 2007-08-26 21:13:
Back to topic, bruker dere meget dyre klær som sånn Wesc, Lindeberg, Bjørn Borg, altså kjøper du deg et klæsplagg for 500 kr fordi de er kult eller kjøper du deg 3 for 500kr?
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Jeg kjøper alltid klær på dressmann...
Det er ikke så dyrt

Jeg nekter å bruke mer enn 600kr for et par bukser.

Sko bestiller jeg som regel fra danmark, for å få størrelsen min.

Heller aldri no dyrt, maks 800
  • 0
Siterer TommyK:
Sko bestiller jeg som regel fra danmark, for å få størrelsen min.


hva slags størrelse har du på skoene dine da, Tommy?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!