Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer The Cookiemonster:
nigga gon' sleep? ain't nobody got no time for dat


This nigga need sleep! Always got time for dat!

Siterer A to the H:
Yeah. Kommer nok til å sitte på en internettcafé for å loke hele dagen. Skriver sikkert ett par blogger, som jeg skal poste på litt forskjellige dager. Har mye som jeg irriterer meg over for tiden.


Da har du jo noe å bruke dagen til. Eventuelt se serier eller filmer over nett da.
  • 0
Today is a good day for not doing shit.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
I dag er det faktisk litt kaldt her. Det regnet i natt, og sola har ikke funnet seg helt frem enda, så det er faktisk en smule deilig ute i dag.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kaldere her også, men fortsatt varmt. Er i det minste levbart.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Kaldere her også, men fortsatt varmt. Er i det minste levbart.


Det ble varmere kort tid etter det tidligere utsagnet mitt. Jaja, kjente jeg var glad for å ha sola igjen. Regnet kan holde seg borte en stund til for min del.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det ble varmere kort tid etter det tidligere utsagnet mitt. Jaja, kjente jeg var glad for å ha sola igjen. Regnet kan holde seg borte en stund til for min del.


Det kan regne midt på natta. Da blir alle fornøyde. Gresset blir grønt, avlingene til bøndene overlever, og likevel kan vi nyte varmen når vi står opp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det kan regne midt på natta. Da blir alle fornøyde. Gresset blir grønt, avlingene til bøndene overlever, og likevel kan vi nyte varmen når vi står opp.


Perfect. Har noen trær og busker i hagen som hadde satt pris på litt regn nå, og da slipper jeg å vanne dem hver dag også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Perfect. Har noen trær og busker i hagen som hadde satt pris på litt regn nå, og da slipper jeg å vanne dem hver dag også.


Gresset her er helt gult.

Hos pappa er det derimot grønt, som vanlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
God aften godt folk!
  • 0
Siterer ElGamer:
God aften godt folk!


woop woop
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Howdy.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
HEIEIEIEI
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
HEIEIEIEI


Whats this gui doing?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Sår hals er noe herk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sår hals er noe herk.


Get on my level.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Get on my level.


Jeg har på seks timer nesten brukt opp en pakke Doc, drukket enormt mye, og spist to pinneis kun for at halsen min ikke skal være så enormt tørr.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvordan klarer folk å bli syke midt på sommeren?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvordan klarer folk å bli syke midt på sommeren?


Jeg aner ikke hva akkurat dette kommer av, men det en ting som kalles allergi som har en tendens til å gjøre folk syke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
men det en ting som kalles allergi som har en tendens til å gjøre folk syke.


Forskjell på influensa og allergi.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Forskjell på influensa og allergi.


Naturligvis, men nå regnet jeg med at du refererte til småsyke meg, ikke en eller annen person med influensa.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Forskjell på influensa og allergi.

Det er også forskjell på influensa og forkjølelse.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Naturligvis, men nå regnet jeg med at du refererte til småsyke meg, ikke en eller annen person med influensa.


Kunne jo høres ut som du var på vei til å få det og.

Siterer Jeppzki:
Det er også forskjell på influensa og forkjølelse.


Hør på farmasøyten a.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kunne jo høres ut som du var på vei til å få det og.


Jeg er nok bare litt småforkjølet og sår i halsen. Det er ikke influensa.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg er nok bare litt småforkjølet og sår i halsen. Det er ikke influensa.


Det var sånn min toukers influensa begynte.
  • 0
Siterer TK Art:
Det var sånn min toukers influensa begynte.


Jeg anser det som rimelig usannsynlig at jeg helt ut av det blå har pådratt meg influensa når jeg ikke har vært ordentlig syk siden jeg var liten. For meg føles det i alle fall ikke spesielt ille, det føles som en hvilken som helst forkjølelse.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...