Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
For en jovial tråd, halla folkens!


halla mann
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
halla mann


Lenge siden sist, jeg vet det.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
Lenge siden sist, jeg vet det.


Så hva skjer?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Så hva skjer?


Temmelig full og sitter i et soverom i england.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
Temmelig full og sitter i et soverom i england.


kult
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
kult


Skjer der a?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
Skjer der a?


Jeg bare prøver å sove. Funker fryktelig dårlig om dagen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Funker fryktelig dårlig om dagen.


Kan vøre en god ting.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
Kan vøre en god ting.


Det kommer ann på grunnen.

Lagt til 2014-07-28 03:12:
vi får prøve igjen, skal på jobb så
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det kommer ann på grunnen.


Vel.

Siterer gnyg:
vi får prøve igjen, skal på jobb så


Dymt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg tror jeg er litt laktoseintolerant.

Faen så svak jeg er hvis det stemmer, da kan jeg ikke skrive "Get on my level" noe mer.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg tror jeg er litt laktoseintolerant.


Velkommen i klubben.
  • 0
nå er Det igjen. Tordenvær og pissregn
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tordenvær og pissregn


Jelly!

Her er det fremdeles uutholdelig varmt store deler av døgnet.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
nå er Det igjen. Tordenvær og pissregn


Det holdt med en dag her ass. Nå er det #klamt igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det holdt med en dag her ass. Nå er det #klamt igjen.


Det er klamt her også. I tillegg måtte jeg lukke alt av vinduer, fordi regnet kom sidelengs, og dermed kom det vann inn. Og selvfølgelig snudde plutselig vinden, slik at regnet kom i motsatt retning. Trivelige greier. I tillegg må det lekke i taket eller noe sånt, for det kom vann ned fra taket et sted i stua, dermed måtte jeg frem med en fordømt bøtte. Flotte greier.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det er klamt her også. I tillegg måtte jeg lukke alt av vinduer, fordi regnet kom sidelengs, og dermed kom det vann inn. Og selvfølgelig snudde plutselig vinden, slik at regnet kom i motsatt retning. Trivelige greier. I tillegg må det lekke i taket eller noe sånt, for det kom vann ned fra taket et sted i stua, dermed måtte jeg frem med en fordømt bøtte. Flotte greier.


Huehue. Føler vel forsåvidt ar det kunne ha regnet en dag til her også, for det er fremdeles ørkentendenser ute.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
nå er Det igjen. Tordenvær og pissregn


Bedre vær i Nord-England, sier litt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
SOMMERCHAT OG INGEN SOM SA NOE! FUCK!

Siterer Jeppzki:
Jeg tror jeg er litt laktoseintolerant.

Faen så svak jeg er hvis det stemmer, da kan jeg ikke skrive "Get on my level" noe mer.


Hahaa!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
SOMMERCHAT OG INGEN SOM SA NOE! FUCK!


You are too late.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
SOMMERCHAT OG INGEN SOM SA NOE! FUCK!


Hei.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Helloooooo!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hører på nyeste skiva til Eminem gitt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Hei.


Hei!

Siterer ElGamer:
Helloooooo!


Hei!

Siterer Glorfindel:
You are too late.


ur mum fgt
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Glorfindel:
You are too late.


Beat me too it.

Siterer ElGamer:
Helloooooo!


Halla.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...