Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer RockFuzzEleven:
SirThomas sine 10 bud:


The Ten Commandments of LIES.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
8. Sommerstad er #saker


Jeg visste at noe var på gang. Da kan vi føre opp han på tomsinglista.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dere forstår ikke. Dette er nytterløst.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Dette er nytterløst.


Ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg visste at noe var på gang. Da kan vi føre opp han på tomsinglista.


Done a long time ago!

Siterer RockFuzzEleven:
SirThomas sine 10 bud:

1. John Dies at The End - Overrated
2. RFE er det beste navnet på GR
3. Predz og Joey er sjef
4. Cyborgen tar over hele universet
5. Å snakke om været er teit
6. Bad med hvithaier (gjelder SirTomsing som ikke får bade med modeller)
7. Oppfordre til incest (Det var sånn frelseren SirTomsing ble skapt)
8. Sommerstad burde ofres
9. Apokalypser er kult under visse forhold
10. Hokksund er ut sammen med det meste av Norge.


Tok meg friheten til å tolke budene, siden det er det som gjøres av folk når det kommer til religion.
  • 0
Siterer ElGamer:
Tok meg friheten til å tolke budene, siden det er det som gjøres av folk når det kommer til religion.


Tolkingen utfører vanligvis av noen som har peiling. Vet du i det hele tatt hvem SirThomas er?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
10. Hokksund trenger ikke væpnet politi og stengt luftrom for å beskytte mot terror, fordi ingen angriper Hokksund


Jeg fikset den litt jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg fikset den litt jeg.


Er det en dårlig ting?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Tolkingen utfører vanligvis av noen som har peiling. Vet du i det hele tatt hvem SirThomas er?


Si det til alle de som tolker andre skrifter, som Koranen og Bibelen. Hva SirTomsing angår, så har jeg hørt rykter om at han ble sendt ut av dette guddommelige stedet kalt GR for å ha syndet med noen stoffer av noe slag.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Er det en dårlig ting?


Jeg synes det er ganske så greit at jeg overhode ikke trenger å være redd for terrorangrep, så jeg synes ikke at det er en dårlig ting. Jeg ville bare modifisere det litt, siden SirTomsing bor i "no-fly zone"-Bergen, der de sikkert også har væpnet politi i sentrum og andre knutepunkter, som man så fint kaller det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Hva SirTomsing angår, så har jeg hørt rykter om at han ble sendt ut av dette guddommelige stedet kalt GR for å ha syndet med noen stoffer av noe slag.


Han er en MARTYR!

Siterer ElGamer:
Si det til alle de som tolker andre skrifter, som Koranen og Bibelen.


Sammenlignet du nettopp deg selv med den syke samlingen mennesker som til stadighet feiltolker de forskjellige religionenes hellige bøker på kryss og tvers?

Dis guy be tha real g. Srlsl. #terrorist

Lagt til 2014-07-29 01:13:
Siterer The Cookiemonster:
overhode


Du aner overhodet ikke hva du snakker om.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Du aner overhodet ikke hva du snakker om.


lol, I did it again. Uansett, poenget mitt står.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Han er en TOMSING!


Derfor han også har fått kallet navnet SirTomsing.

Siterer RockFuzzEleven:
Sammenlignet du nettopp deg selv med den syke samlingen mennesker som til stadighet feiltolker de forskjellige religionenes hellige bøker på kryss og tvers?


Jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte det der. Men i denne sammenhengen brukte jeg det kun som en sammenligning til ditt utsagn:
Siterer RockFuzzEleven:
Tolkingen utfører vanligvis av noen som har peiling.
Noe som ikke stemmer.

Siterer RockFuzzEleven:
Dis guy be tha real g. Srlsl. #terrorist


Pffh. #TerroristsWishTheyWereMe
  • 0
Siterer ElGamer:
Noe som ikke stemmer.


Den kritikken tar jeg. Er dessverre ikke like perfekt som vår frelser: De tolkningene som regnes som mest offisielle.*

Siterer ElGamer:
Derfor han også har fått kallet navnet SirTomsing.


Av 3 personer. Wow. SirThomas sine tilhengere har allerede bredt seg om verden.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Den kritikken tar jeg. Er dessverre ikke like perfekt som vår frelser: De tolkningene som regnes som mest offisielle.*


Endelig en profet eller religiøs-talsmann som endelig innrømmer feil og tar imot kritikk! Jeg vil ha RFE som den neste Paven, eller statsminister i Norge.

Siterer RockFuzzEleven:
Av 3 personer. Wow. SirThomas sine tilhengere har allerede bredt seg om verden.


Om ikke altfor mange år, så kan det hende at hele 20 personer har hørt om den, o så store SirTomsing!
  • 0
Noen burde lage et Tomsing-o-meter, som måler hvor tomsing man er. Hvis man får full score bør dette bildet her dukke opp: http://gyazo.com/49e88985925cfd1ae3efd3b738fcdc25
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Om ikke altfor mange år, så kan det hende at hele 20 personer har hørt om den, o så store SirTomsing!


Jesus startet med 12. Tenk hvordan dette kan utvikle seg.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noen burde lage et Tomsing-o-meter, som måler hvor tomsing man er. Hvis man får full score bør dette bildet her dukke opp: http://gyazo.com/49e88985925cfd1ae3efd3b738fcdc25


Jeg lo mer enn jeg burde av den der.

Siterer RockFuzzEleven:
Jesus startet med 12. Tenk hvordan dette kan utvikle seg.


SirTomsing startet med 1, nemlig deg. Han har alt fått 3/4 stykker til å ha hørt om han. Fortsetter denne utviklingen og enda noen profeter plukkes opp på vegen, kan Tomsingismen fort bli en ledene religion.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg lo mer enn jeg burde av den der.


Det var ikke det bildet jeg egentlig lette etter, men det var ganske morsomt uansett. Han har forøvrig ikke oppdatert instaen sin siden august i fjor.

Lagt til 2014-07-29 01:56:
Forøvrig har Ida kommentert det ene bildet hans. Da tenker jeg at han var #stolt
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
SirTomsing startet med 1, nemlig deg. Han har alt fått 3/4 stykker til å ha hørt om han. Fortsetter denne utviklingen og enda noen profeter plukkes opp på vegen, kan Tomsingismen fort bli en ledene religion.


#preach
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det var ikke det bildet jeg egentlig lette etter, men det var ganske morsomt uansett. Han har forøvrig ikke oppdatert instaen sin siden august i fjor.

Lagt til 2014-07-29 01:56:
Forøvrig har Ida kommentert det ene bildet hans. Da tenker jeg at han var #stolt


Them times when SirTomsing still had hope!

Siterer RockFuzzEleven:
#preach


Skal spre hans 4. bud i det minste.

Men nå skal jeg sove. Mer jobb i morgen, så tar kvelden. God natt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Them times when SirTomsing still had hope!


For en tomsing han er.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer ElGamer:Them times when SirTomsing still had hope!

For en tomsing han er.


Uansett så setter jeg pris på hans aktivitet til forumet.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Money in the bank.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer RockFuzzEleven:8. Sommerstad er #saker

Jeg visste at noe var på gang. Da kan vi føre opp han på tomsinglista.


Brah, ain't fun. Ittno tomsing je.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...