Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer Glorfindel:
Waddup.


Snakker med søsteren din.
  • 0
Siterer SirThomas:
Snakker med søsteren din.


Så hyggelig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Snakker med søsteren din.



Hva sier hun da?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Notat til self: Ikke legg chili og hvitløk først nedi omeletten. heller ikke tilsett kapers, eller sitronpepper. Helt average middag.

Lagt til 2014-07-21 14:21:
Jeg har vært flinkere ass.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Notat til self: Ikke legg chili og hvitløk først nedi omeletten. heller ikke tilsett kapers, eller sitronpepper. Helt average middag.


Sitron, hvitløk OG chili? Prøver du å ta livet av deg selv eller noe sånt?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Sitron, hvitløk OG chili? Prøver du å ta livet av deg selv eller noe sånt?


Neida. Jeg fikk et infall om prøve. Helt greit. Tilbake til den gamle sukséen..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Neida. Jeg fikk et infall om prøve. Helt greit. Tilbake til den gamle sukséen..


Master Ch(i)ef.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Skal ikke servere grandiosa til kvinnfolk liksom.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer SirThomas:
Snakker med søsteren din.

Er hun den nye Ina/Mie?
  • 0
Siterer Mexis:
Er hun den nye Ina/Mie?


Får da virkelig iikke håpe det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Mexis:
Er hun den nye Ina/Mie?


Det var da forferdelig feil bruk av navn da men okei.

Siterer Glorfindel:
Får da virkelig iikke håpe det.


Fordi?
  • 0
Med tanke på hvor mye jeg jobber og har jobbet i sommer, kan jeg ikke akkurat kalle det sommerferie. Været har vært fantastisk da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hola!
89% ferdig med influensa nå, og godt er det. Er nesten tre uker siden jeg gjorde noe produktivt.
Har skaffet en liten ryggsekk og klær som er litt mer tilpasset trening, så nå blir det snart flere eviglange gåturer. Henger også etter med en del tegneprosjekter, så jeg må få begynt på dem snart.
  • 0
Siterer SirThomas:
Fordi?


Because, reasons.

Siterer albaga:
Med tanke på hvor mye jeg jobber og har jobbet i sommer, kan jeg ikke akkurat kalle det sommerferie. Været har vært fantastisk da.


Nesten fælt å jobbe inne i det været som har vært. Men, det er vel greit med litt ekstra cash også.

Siterer TK Art:
Hola!
89% ferdig med influensa nå, og godt er det. Er nesten tre uker siden jeg gjorde noe produktivt.
Har skaffet en liten ryggsekk og klær som er litt mer tilpasset trening, så nå blir det snart flere eviglange gåturer. Henger også etter med en del tegneprosjekter, så jeg må få begynt på dem snart.


Influensa om sommeren må være en spesiell opplevelse. Tror jeg aldri jeg har hatt før.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nesten fælt å jobbe inne i det været som har vært. Men, det er vel greit med litt ekstra cash også.


Sant, ikke bare er det utrolig varmt inne der jeg jobber, men er generelt litt deprimerende når du får venner som sender deg snaps der de koser seg ute. Men jo cash er digg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer ElGamer:
Heyoo!


Back from Kartoffelland?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
HEI HALLO!?
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
HEI HALLO!?


Only Glrfndl here
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er her jeg også, just saying.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Er her jeg også, just saying.


"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det går bra. Skal på tur i to dager nå. Først så drar vi til Tønsberg. Også fortsetter vi til Bø-badeland. Så det blir nok stas.
mah boi
  • 0
I may or may not be here.

Vurderer å begynne å lage egne spill-effekter, siden det fort blir ekstremt dyrt å kjøpe figurer and whatnot. Mye man kan lage selv med grunnleggende kreative egenskaper.

Siterer Duck Song:
Først så drar vi til Tønsberg.


Jeg krever toll for å passere gjennom byen min.
  • 0
Søren også!
mah boi
  • 0
Hvis du lander i øvre langgate, rykk tre plasser frem og betal 20.000 til TK.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...