Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer The Cookiemonster:
Sup guys

Tissetass hehe!

... Beklager, fikk beskjed av SirThomas via skp at jeg skulle svare deg i denne tråden.
Vet ikke hvorfor, og jeg må bare beklage at jeg ikke kom på noe bedre enn et vulgært og politisk ukorrekt ord som "Tissetass"
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
... Beklager, fikk beskjed av SirThomas via skp at jeg skulle svare deg i denne tråden.
Vet ikke hvorfor, og jeg må bare beklage at jeg ikke kom på noe bedre enn et vulgært og politisk ukorrekt ord som "Tissetass"


Beklager seg to ganger i samme innlegg, ka har du gjort med Bob-Ingolf?
  • 0
Siterer SirThomas:
Beklager seg to ganger i samme innlegg, ka har du gjort med Bob-Ingolf?

Folk blir eldre og får nye verdier vettu.. Begynner å innse at livet har flere sider. Begynner å tenke mindre på seg selv, og mer på omgivelsene rundt seg.
Begynner å tro på at Gud faktisk finnes, og en vil sikre seg en plass i evigheten etter at våre dager her på jorden er talt.. Begynner å bli mer miljøbevisst, skjønner at det å kaste søppel i naturen ikke er kult lenger.. Begynner å ta mer hensyn til andre mennesker enn seg selv.

Nei, jeg har ikke drukket
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Tissetass hehe!

... Beklager, fikk beskjed av SirThomas via skp at jeg skulle svare deg i denne tråden.
Vet ikke hvorfor, og jeg må bare beklage at jeg ikke kom på noe bedre enn et vulgært og politisk ukorrekt ord som "Tissetass"


https://www.youtube.com/watch?v=BvnwLLXHabg&feature=youtu.b
e&t=57s
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
HALLOOOOOOOOOO!!!!
  • 0
Siterer ElGamer:
HALLOOOOOOOOOO!!!!


!!!!!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da var nok et gjensyn med Paris overstått.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
!!!!!


!!!!!!!!

Siterer SirThomas:
Da var nok et gjensyn med Paris overstått.


Paris ass
  • 0
Siterer ElGamer:
!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Å kjøre bil i Italia er artig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Å kjøre bil i Italia er artig.


Er De i Italia?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Er De i Italia?


Var der i forrige uke ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Var der i forrige uke ;)


Ohh, sounds Nice! Heftig tur eller?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja det var digg. Masse sol, alkohol, og heftig bilkjøring.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ja det var digg. Masse sol, alkohol, og heftig bilkjøring.


Haha, høres ekstremt digg ut det der. Satser på at alkoholen og bilkjøringa ble holdt hver for seg da ;)
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja det ble den. Trudde ikke jeg hadde bykjøring inni kroppen men etter 100m med min trofaste renault clio (som jeg leide) så gjorde jeg passasjerene i bilen nervøse, I drive italian style.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hahaha, når en først skal kjøre i Italia, så skal det kjøres Italian Style!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja. Pro tips er å kjøre liten bil, for gatene er trange. Da slepper du å ripe bilen og sånt, men forsikring er også greit å ha selv om det skulle gå bra. Greit å ha det. =)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ja, kan tenke meg at det er smart å ha liten i bil i de tilfellene der. Og forsikring er jo greit å ha uansett, blir så mye mer sikkert da
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er lurt indeed. Hva skal du i ferien? =)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har ikke noe særlig med planer, utenom småting som er i snakke-stadiet. Eneste er vel nå til helga og det som kalles Hallingmarken. Ellers er ferien min en åpen bok som venter på å skrives.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Du har vel ingen planer om å jobbe? =)
Hvor lenge til er det du får svar på skoleplass?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skulle gjerne ha jobba jeg, er bare et helvete å få jobb her nå for tiden. Ikke at jeg har lett så veldig enda da...
Får vel svar angående skole i løpet av en to ukers tid til jeg tro. =)
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja det er no møkk. Husker hvordan Drammenstiden var, ikke at jeg heller lette så syyykt hardt til enhver tid.
Vi krysser fingrene for at du kommer inn, og gidder, å bo i Bergen.

Lagt til 2015-07-01 01:14:
Og da var det leggetid. God natt ElGamer.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...