Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


I dag så jeg Interstellar for andre gang og jeg likte den enda bedre denne gangen. Blir glad når jeg ser så gode filmer. Perfekt? Langt i fra, men det trenger den heller ikke være. Hva syns folk her om Interstellar?

Så vil jeg bare slenge ut et spill her som ser veldig spennende ut som jeg enda ikke har fått prøvd, men plukket opp tidligere i dag på steam. Cradle. Sjekk ut traileren på steam sin side!

http://store.steampowered.com/app/361550/
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns folk her om Interstellar?


Så den for første gang forrige helg. Syns det var en god film, for all del, men syns den også var litt "merkelig" i mangel av et bedre ord. Spoiler:Syns rett og slett det der konseptet rundt tyngdekraft og tid og all det der ble litt for rart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg synes Interstellar var en fin film, i teorien. Men det er åpenbart at de som lagde filmen ville vise sine vitenskapsferdigheter alt for mye og lage en "komplisert" film. Det gjorde de dessverre ikke, ingen del av filmen forbløffet meg eller forvirret meg, men jeg kan sette pris på en film.

Hvorfor har ikke Tor Erik godtatt meg som venn på fb?
The toilet wont flush!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
The toilet wont flush!


Du er en kuk
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
I dag så jeg Interstellar for andre gang og jeg likte den enda bedre denne gangen.


Den får ufortjent mye tyn fra hobbyfysikere som er ute etter å vise vitenskapelige kunnskaper. I tillegg til at det i enkelte kretser er veldig kult å mislike alt Nolan gjør for tiden.

Siterer Grallen:
Syns det var en god film, for all del, men syns den også var litt "merkelig" i mangel av et bedre ord. Spoiler:


Den har blant de klart mest nøyaktige og realistiske fremstillingene av den generelle relativitetsteorien i noen film. De brukte den som et ganske kult dramatisk verktøy også.

Siterer Jeppzki:
Det gjorde de dessverre ikke, ingen del av filmen forbløffet meg eller forvirret meg, men jeg kan sette pris på en film.


Enig i dette. Som et rent romeventyr fungerer den godt. Blant de bedre romeventyrene jeg har sett, egentlig. I likhet med Inception er den aldri spesielt forvirrende eller komplisert.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Grallen:
Så den for første gang forrige helg. Syns det var en god film, for all del, men syns den også var litt "merkelig" i mangel av et bedre ord.


Den er kanskje utradisjonell med tanke på hvor mye science (i sci-fi) det er i filmen?

Siterer Ole-Christian:
Enig i dette. Som et rent romeventyr fungerer den godt. Blant de bedre romeventyrene jeg har sett, egentlig.


Det var nok derfor jeg likte den bedre gang nr. 2, når jeg så den bare for romeventyret.

Siterer Ole-Christian:
I likhet med Inception er den aldri spesielt forvirrende eller komplisert.


Det er klart, men jeg tror nok jeg liker Inception litt bedre pga. de mer spennende metafysiske ideende.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Den har blant de klart mest nøyaktige og realistiske fremstillingene av den generelle relativitetsteorien i noen film. De brukte den som et ganske kult dramatisk verktøy også.


Siterer Crazy Kraken:
Den er kanskje utradisjonell med tanke på hvor mye science (i sci-fi) det er i filmen?


Nah, er ikke relativitetsteori-biten jeg snakker om, det syns jeg bare var kult Spoiler:Det er heller den biten mot slutten der Cooper surrer rundt i tiden som en fysisk dimensjon. Syns det ble litt rart i en film som bygger så mye på vitenskap, selv om de kom med en forklaring på det.

Siterer Crazy Kraken:
Det var nok derfor jeg likte den bedre gang nr. 2, når jeg så den bare for romeventyret.


Har en følelse det blir slik for meg også. Med en gang jeg så den ferdig tenkte jeg at dette er en film jeg kommer til å like bedre etter at jeg ser den en gang.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns folk her om Interstellar?


Det er en relativt bra film. Noe langtrekkelig for min smak, men totalt sett likte jeg den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Summer Games Done Quick, gutta! Syns det er ekstremt interessant og artig å se på speedrunning. Alle strategiene, skillsene og ikke minst hvordan de breaker spill.

http://www.twitch.tv/gamesdonequick
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Summer Games Done Quick, gutta! Syns det er ekstremt interessant og artig å se på speedrunning. Alle strategiene, skillsene og ikke minst hvordan de breaker spill.

http://www.twitch.tv/gamesdonequick


Kanskje det er dette jeg må se og lære fra for å klare å faktisk gjennomføre spill.
  • 0
Sommeren begynner å nærme seg over. Merker jetlag idet jeg forsøker å komme tilbake i en normal døgnrytme.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Denne sommeren har jeg hatt så lite feriefølelse som jeg aldri har hatt før tror jeg. Et år på et (rimelig) slækt studie, veldig ustabilt vær og generelt lite utflukter, har gjort at jeg knapt har merket at det har vært sommer. Hverdagen kan egentlig bare begynne igjen for min del.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Elder konserten var så latterlig bra. Herregud, jeg kan ikke vente til neste gang de kommer til Norge!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg forvillet meg akkurat av ren vanvare fra forsiden av Dagbladet og inn på en Pressfire-artikkel. Ble møtt av en auto-play videoavspiller som spilte en øredøvende lyd, rett i øreproppene mine. Ørene verker fremdeles. Kommer nok ikke til å gjøre den tabben igjen med det første.

Her er artikkelen forøvrig for den som lurer: Spoiler: http://www.pressfire.no/spesialer/GamesCom-15/9899/Tittelen-p-n
ye-Crackdown-overrasket

Besøk på eget ansvar og risiko. Og skru for dugs skyld ned lyden til det aller laveste før du klikker linken.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Damn, tok lang tid å finne en dedikert chattetråd.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Damn, tok lang tid å finne en dedikert chattetråd.


I'll be damned, trønder'n.
  • 0
There's a room where the light won't find you.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
I'll be damned, trønder'n.


Vetass, det er weird shit.

Siterer The Cookiemonster:
There's a room where the light won't find you.


Need to find that shit.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Need to find that shit.


Jeg tror du trenger en nøkkel.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg tror du trenger en nøkkel.


Det høres faktisk mye dypere ut enn det burde.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Vetass, det er weird shit.


Bra jeg ikke kjenner noen hotte jenter i Trondheim for tiden, så du kunne knabbet dem.
  • 0
Siterer SirThomas:
Bra jeg ikke kjenner noen hotte jenter i Trondheim for tiden, så du kunne knabbet dem.


Ikke at jeg noensinne har knabbet en hot jente du kjenner.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ikke at jeg noensinne har knabbet en hot jente du kjenner.


Nei, du meldte bare planer om det.
  • 0
Og når en trodde alt håp var ute, så dukker Joey opp.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...