Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer SirThomas:
Endelig kom du innom her.


Jeg er lat.

Siterer Victorfinne:
Blir bra når du er ferdig da!


Ja, gleder meg sykt til å flytte.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ja, gleder meg sykt til å flytte.


Var det sånn at du og noen andre skulle leie et hus eller noe sånt?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Var det sånn at du og noen andre skulle leie et hus eller noe sånt?


Jepp. Skal leie med 4 kompiser. Blir dritsmooth. Har leid bil til imorgen, så jeg får flyttet alt av tv'er osv til den nye destinasjonen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har egentlig vært mest glad i trykkløse drakter, men jeg følte at jeg må ha minst én drakt med Gerrard 8 på. Vurderte å slenge med en 13/14-drakt også, men der jeg tenkte å kjøpe drakta, hadde de den bare i X-Large og større. Synd, for de hadde satt den ned til rundt 100 kroner. X-Large er derimot alt for stort for meg vil jeg tro. Liksom, jeg glir rett inn i draktene fra 10/11 og 11/12, som er i medium.


Selv synes jeg at det helt kommer an på drakta, også er det liksom noen spillere en må ha på drakta. Så kjøpte rett før ferien fjorårets drakt med Giggs 11 trykk. Den måtte liksom skaffes, spesielt siden det ble hans siste sesong. Derimot så er jeg ikke akkurat veldig glad i drakten for i år, så står nok over til den ligger på tilbud eller nedsatt, som ofte skjer rundt februar/mars. Eller kanskje jeg går for bortedrakta som ser bedre ut enn hjemmedrakta i år. Og alltid kjipt at de enten bare har for store eller for små størrelser igjen av en drakt. I alle fall til den prisen der.
  • 0
Siterer ElGamer:
Selv synes jeg at det helt kommer an på drakta, også er det liksom noen spillere en må ha på drakta.


Årets Liverpool-drakt er dritsmooth, så det er ikke noe problem uansett. Gerrard 8 må jeg rett og slett ha. I tillegg er det et safe bet, for han forlater ikke klubben før han legger opp.

Siterer ElGamer:
Så kjøpte rett før ferien fjorårets drakt med Giggs 11 trykk. Den måtte liksom skaffes, spesielt siden det ble hans siste sesong.


Ser den.

Siterer ElGamer:
Derimot så er jeg ikke akkurat veldig glad i drakten for i år, så står nok over til den ligger på tilbud eller nedsatt, som ofte skjer rundt februar/mars.


Hjemmedrakten deres er gyselig. Chevrolet-logoen ødelegger hele drakta.

Siterer ElGamer:
Eller kanskje jeg går for bortedrakta som ser bedre ut enn hjemmedrakta i år.


Jeg husker egentlig ikke helt hvordan bortedrakten deres ser ut, haha.

Siterer ElGamer:
Og alltid kjipt at de enten bare har for store eller for små størrelser igjen av en drakt. I alle fall til den prisen der.


Ja, kjipe greier. Flere billige drakter som de ikke har i en passende størrelse.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Årets Liverpool-drakt er dritsmooth, så det er ikke noe problem uansett. Gerrard 8 må jeg rett og slett ha. I tillegg er det et safe bet, for han forlater ikke klubben før han legger opp.


Drakten deres er smooth ja, men merket på brystet ødelegger litt.

Siterer The Cookiemonster:
Hjemmedrakten deres er gyselig. Chevrolet-logoen ødelegger hele drakta.


Drakta hadde vært grei den, om ikke Chevrolet-logoen hadde overdøvet alt annet der, noe som trekker ned noe veldig. Forhåpentligvis kan vi få noe nytt og tøffere med Addidas bak drakt-designet. De har en tendens til å være litt mer kreative enn hva Nike har blitt i det siste.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg husker egentlig ikke helt hvordan bortedrakten deres ser ut, haha.


Kanskje ikke så rart, når den ble annonsert i går klokken 22.00. Men den er hvit og får Chevrolet logoen til å ikke stå frem så tydelig på hjemme-drakta. Derimot blir det nok ikke før den er på tilbud den heller,

Siterer The Cookiemonster:
Ja, kjipe greier. Flere billige drakter som de ikke har i en passende størrelse.


Det er alltid like tragisk. Gjelder også klær generelt det. Tilbud på den heftigste T-skjorta eller genseren, men ikke den størrelsen som passer deg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Drakten deres er smooth ja, men merket på brystet ødelegger litt.


Lol.

Siterer ElGamer:
Drakta hadde vært grei den, om ikke Chevrolet-logoen hadde overdøvet alt annet der, noe som trekker ned noe veldig. Forhåpentligvis kan vi få noe nytt og tøffere med Addidas bak drakt-designet. De har en tendens til å være litt mer kreative enn hva Nike har blitt i det siste.


Adidas må fortsatt presse inn den stygge Chevrolet-logoen på en eller annen måte. Alternativt kan de som de kan gjøre slik at det bare står Chevrolet, eller at de får hatt logoen i en annen farge.

Siterer ElGamer:
Kanskje ikke så rart, når den ble annonsert i går klokken 22.00. Men den er hvit og får Chevrolet logoen til å ikke stå frem så tydelig på hjemme-drakta. Derimot blir det nok ikke før den er på tilbud den heller


De ser bedre ut en hjemmedrakten, det er da noe. Jeg eier faktisk en hvit bortedrakt selv, nemlig Liverpool sin fra 10/11. Rimelig fin, faktisk.

Siterer ElGamer:
Det er alltid like tragisk. Gjelder også klær generelt det. Tilbud på den heftigste T-skjorta eller genseren, men ikke den størrelsen som passer deg.


Nja, tragisk er det ikke. De er tross alt så billige fordi butikkene ønsker å få de solgt, ettersom de ikke produseres lenger. Bare naturlig at medium er en av størrelsene de gjerne er tomme for i slike situasjoner.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Adidas må fortsatt presse inn den stygge Chevrolet-logoen på en eller annen måte. Alternativt kan de som de kan gjøre slik at det bare står Chevrolet, eller at de får hatt logoen i en annen farge.


Om den bare gjøres hvit som AON og andre tidligere sponsor har hvert, så er problemet borte. Da slipper i alle fall logoen å virkelig skille seg så veldig ut.

Siterer The Cookiemonster:
De ser bedre ut en hjemmedrakten, det er da noe. Jeg eier faktisk en hvit bortedrakt selv, nemlig Liverpool sin fra 10/11. Rimelig fin, faktisk.


Den er jo rimelig fin, sett bort i fra at det er feil lag da.

Siterer The Cookiemonster:
Nja, tragisk er det ikke. De er tross alt så billige fordi butikkene ønsker å få de solgt, ettersom de ikke produseres lenger. Bare naturlig at medium er en av størrelsene de gjerne er tomme for i slike situasjoner.


Jeg finner det tragisk, siden jeg sjeldent handler klær til fullpris. Noe som gjør at jeg alltid leter etter salg og sånt. Og da er det litt ille når de tingene jeg virkelig faller for, ikke har størrelsen min.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så. At tomselot ikke er bannet for å inrømme bruk av narkotika. Er det pga at ingen i staben tar ham seriøst, eller at ingen i staben faktisk bryr seg om å gjøre jobben sin?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Så. At tomselot ikke er bannet for å inrømme bruk av narkotika. Er det pga at ingen i staben tar ham seriøst, eller at ingen i staben faktisk bryr seg om å gjøre jobben sin?


a) De har ikke sett det
b) De tar han ikke seriøst
c) Ingen av de tilstedeværende moderatorene tør å banne profilerte brukere uten at en av Strategist eller Ole-Christian er tilstede for å gi sin vurdering
d) De har gitt han en advarsel for det
e) De går rett og slett ikke jobben sin

Pick one.

Lagt til 2014-07-23 01:24:
Siterer ElGamer:
Om den bare gjøres hvit som AON og andre tidligere sponsor har hvert, så er problemet borte. Da slipper i alle fall logoen å virkelig skille seg så veldig ut.


Spørs om Chevrolet går med på det da.

Siterer ElGamer:
Den er jo rimelig fin, sett bort i fra at det er feil lag da.


Igjen: lol

Siterer ElGamer:
Jeg finner det tragisk, siden jeg sjeldent handler klær til fullpris. Noe som gjør at jeg alltid leter etter salg og sånt. Og da er det litt ille når de tingene jeg virkelig faller for, ikke har størrelsen min.


Hehe. Nå vet ikke jeg hva du bruker i størrelse til vanlig, men jeg må nok holde meg til medium, muligens til large, når det kommer til fotballdrakter. I lengde er jeg nesten på large, mens i bredden passer medium bedre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Spørs om Chevrolet går med på det da.


Ja, det spørs. Men går sikkert an å få til Chevrolet logoen på en måte som ikke ødelegger drakta, får en i alle fall håpe.

Siterer The Cookiemonster:
Hehe. Nå vet ikke jeg hva du bruker i størrelse til vanlig, men jeg må nok holde meg til medium, muligens til large, når det kommer til fotballdrakter. I lengde er jeg nesten på large, mens i bredden passer medium bedre.


Det varierer litt, da spesielt etter merke. Siden noen merker er mindre eller større enn andre, samt at jeg er glad i store t-skjorter som da både er romslige og lange nok. Noe som gjør at jeg ikke har en størrelse, men holder meg i large og opp. Alt etter merke og hvor "baggy" jeg vil ha det.
  • 0
Siterer gnyg:
Så. At tomselot ikke er bannet for å inrømme bruk av narkotika. Er det pga at ingen i staben tar ham seriøst, eller at ingen i staben faktisk bryr seg om å gjøre jobben sin?


Her sprer vi godstemning!

Patetisk.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, det spørs. Men går sikkert an å få til Chevrolet logoen på en måte som ikke ødelegger drakta, får en i alle fall håpe.


Det kan hende. Spørs hva amerikanerne går med på.

Siterer ElGamer:
Det varierer litt, da spesielt etter merke. Siden noen merker er mindre eller større enn andre, samt at jeg er glad i store t-skjorter som da både er romslige og lange nok. Noe som gjør at jeg ikke har en størrelse, men holder meg i large og opp. Alt etter merke og hvor "baggy" jeg vil ha det.


Ja, ganske irriterende at størrelsene varierer sånn fra merke til merke.

Litt morsomt: Unisport sin størrelsesguide når det kommer til årets Liverpool-drakt sier at jeg ligger mellom medium og large i lenge, mens ligger mellom small og medium i bredde. #longandskinny

Lagt til 2014-07-23 02:21:
Siterer SirThomas:
Her sprer vi godstemning!

Patetisk.


Refererer til forumreglementet:

§17. Diskusjon om og innrømmelser av bruk av forbudte rusmidler og narkotika er ikke tillatt.

Såe, Glorfindel? A to the H? remote? Anyone?

Note: Det kan derimot hende at de har delt ut en advarsel, uten at vi vet det, og uten at SirThomas selv ønsker å innrømme det. Jeg tviler derimot på det, ettersom innlegget ikke har blitt redigert.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Såe, Glorfindel? A to the H? remote? Anyone?


Her er jeg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Her er jeg.


Good job.

Lagt til 2014-07-23 02:37:
Dog, du burde kanskje skrive advarselen/redigeringen med fet skrift og kursiv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hovedgrunnen til at jeg ikke tok det tidligere, var siden jeg ikke så den. Folk må si det litt klarere i blant, spesielt for en blind type som meg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hovedgrunnen til at jeg ikke tok det tidligere, var siden jeg ikke så den.


Forståelig, jeg la ikke merke til den selv med en gang.

Siterer A to the H:
Folk må si det litt klarere i blant, spesielt for en blind type som meg.


Vel, det ble sagt i fra her når noen faktisk så det. Dog kunne en av oss sendt en PM til deg om det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Å jobbe inne i den varmen her.... er egentlig på kanten til en skandale.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Aldri har jeg vært mer glad for å bo i en uisolert kjeller. 19 komfortable grader her, mot de 41 som er ute.
  • 0
Står og svetter i hjel innendørs, selv med vifta på full guffe.... ermahgerd.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Selv griller jeg laks i varmen. Å stå forran grillen i sånt vær er ren tortur.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Selv griller jeg laks i varmen. Å stå forran grillen i sånt vær er ren tortur.


Herregud. Får ikke du heteslag får ingen det
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
40 grader eller ei, nå skal jeg ut å gå. Har med 2 liter vann, så det burde holde noen timer.
Skal prøve å finne en skog eller to å gå gjennom, pleier å være litt kjøligere der.
  • 0
Siterer TK Art:
40 grader eller ei, nå skal jeg ut å gå. Har med 2 liter vann, så det burde holde noen timer. Skal prøve å finne en skog eller to å gå gjennom, pleier å være litt kjøligere der.


2 liter vann for noen timer? Borte på 20 min
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Herregud. Får ikke du heteslag får ingen det


Valgte å spise middagen inne Tror jeg hadde ramla over om jeg hadde holdt på mer enn jeg gjorde.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...