Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer dark samus nemesis:
Valgte å spise middagen inne Tror jeg hadde ramla over om jeg hadde holdt på mer enn jeg gjorde.


Mat hørtes godt ut nå ja...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Mat hørtes godt ut nå ja...


Laks er skikkelig yum yum. Men selv det blir litt tung kost på slike varme dager.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Var ikke så aller verst med en overdose taco nå heller. Etter å ha stått inne i en butikk i 8 timer, uten aircondition og kun to bordvifter...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
2 liter vann for noen timer? Borte på 20 min


Jo takk, jeg merket det. Hadde en kvart liter igjen etter halvannen time, og da var jeg enda halvannen time hjemmefra. Varmen hadde veldig mye å si da, klarer meg vanligvis med litt under en liter på en fire timers tur.
  • 0
Har SirThomas slettet brukeren sin nå ?? Kommigjen Sir.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Har SirThomas slettet brukeren sin nå ?? Kommigjen Sir.


Han ble vel utestengt litt for å ha snakket om bruk av drugs, eller noe i den dur.
  • 0
Siterer TK Art:
Jo takk, jeg merket det. Hadde en kvart liter igjen etter halvannen time, og da var jeg enda halvannen time hjemmefra. Varmen hadde veldig mye å si da, klarer meg vanligvis med litt under en liter på en fire timers tur.


Haha, ser den. Skrev det med tanke på varmen ja
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer TK Art:
Han ble vel utestengt litt for å ha snakket om bruk av drugs, eller noe i den dur.


OK. Men vi hadde en PM Chat gående og jeg skulle gjerne ha hatt ham oppe og gående asap.
Er det noe disse "moderatorene" kan gjøre med det ?
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
OK. Men vi hadde en PM Chat gående og jeg skulle gjerne ha hatt ham oppe og gående asap.
Er det noe disse "moderatorene" kan gjøre med det ?


Enklere sagt enn gjort, dessverre.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Enklere sagt enn gjort, dessverre


OK. Greit. Håper de kjenner sitt ansvar tynge.
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Er det noe disse "moderatorene" kan gjøre med det ?


Det sier seg selv at moderatorene ikke vil åpne brukeren hans fordi du gjerne vil ha en PM-chat med han. Da får dere heller legger til hverandre på facebook eller til nøds bruke IRC.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
*slettet*

EDIT:

"Nå ser det jo bare kleint ut. Skriv et innlegg om fantomena, eller BF4" - SirThomas

Lagt til 2014-07-23 23:22:
Fantomena har fæl nese og BF4 er best og sånt
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det sier seg selv at moderatorene ikke vil åpne brukeren hans fordi du gjerne vil ha en PM-chat med han.


Takk for den.. A to the H vet nok hva han gjør. Han er jo en av de skarpeste knivene i hele GR skuffen. Det skulle bare mangle. Tommel opp !
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Han er jo en av de skarpeste knivene i hele GR skuffen. Det skulle bare mangle. Tommel opp !


Du burde fortsette i det sporet der. Holebass er veldig glad i skryt og smisk.
  • 0
Hmm. Liverpool-kamp klokken 01:30. Spørs om jeg gidder å se den.

Forøvrig var det fantastisk badevær i dag. 32 grader i skyggen fører til varmere vann, for å si det sånn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hmm. Liverpool-kamp klokken 01:30. Spørs om jeg gidder å se den.


Manchester United kamp klokka 05.00, skal lett stå opp og se den.
  • 0
En fyr skrev nettopp dette til meg på Twitter angående Ryan Bertrand:

Mhm. tredjevalg hos Chelsea. Bra du vet så mye da! Idiot. Han var hos Aston Villa forrige sesong.

Det ironiske er at Ryan Bertrand kun var på lån i Aston Villa en halv sesong, noe jeg var helt klar over. Og hvorfor var han utlånt dit? Jo, fordi han var tredjevalg i Chelsea og ikke fikk spilletid fordi de to andre venstrebackene til Chelsea var langt bedre. Og de to konkurrentene var en omskolert høyreback og en 33-åring med karrièren på hell.

Og så maktet han attpåtil å kalle meg en idiot. Wow, bare wow.

Lagt til 2014-07-24 00:18:
Siterer ElGamer:
Manchester United kamp klokka 05.00, skal lett stå opp og se den.


Haha. Kos deg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Takk for den.. A to the H vet nok hva han gjør. Han er jo en av de skarpeste knivene i hele GR skuffen. Det skulle bare mangle. Tommel opp !

Er det mulig...
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Og så maktet han attpåtil å kalle meg en idiot. Wow, bare wow


Hahaha! Idiots, idiots everywhere!

Siterer The Cookiemonster:
Haha. Kos deg.


I will, og når kampen er ferdig skal jeg legge meg igjen. For så å stå opp for å stikke på jobb.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hahaha! Idiots, idiots everywhere!


Jeg valgte derimot å gi han et langt svar, nok en gang.

Siterer ElGamer:
I will, og når kampen er ferdig skal jeg legge meg igjen. For så å stå opp for å stikke på jobb.


Når starter du på jobb da?

Forøvrig: Spillerne Liverpool hadde med i VM som røk i gruppespillet har kommet tilbake til trening nå. Sett bort fra Lambert, som dukket opp tidligere enn han var bedt om, så har de spillerne kun trent to dager, og dermed så skal de ikke spille i natt mot Roma. Sett bort fra én mann. Jordan Henderson. Rodgers begrunnet det med at Henderson kan "spille 5 kamper i uka uten problemer". Det sier vel litt om profesjonaliteten, og formen som Henderson er i. Herlig å ha en sånn spiller i klubben. Trodde ikke at jeg skulle få se en duracellkanin ala. Kuyt igjen etter at han dro, men jaggu viste det seg at vi allerede hadde en i laget fra før.

Lagt til 2014-07-24 01:15:
Seba Coates returnerte forøvrig også tidligere enn han var bedt om. Tommel opp for det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fotblablabla

Er dere tæne eller hva????
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Today is gonna be a hot day, some said.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det er overskyet og 31 grader ute. Wtf.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er utrolig varmt. Ser at laptopen min helst ikke klarer å komme under 60C grunnet varmen. Kan godt bli noen grader kaldere for min del.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det er overskyet og 31 grader ute. Wtf.


Her er det 31 grader og regn...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...