Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Sommerens døgnåpne chat-tråd. Bruk den til å diskutere hva enn som måtte falle dere inn, men prøv å holde de største diskusjonene i deres respektive tråder. Reglementet gjelder som vanlig.

Prek i veg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jeppzki:
First!


Ønsker De en diplom?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ja, hvis du har en så.
  • 0
Siterer Jeppzki:
First!


Jeg ble ikke andre engang...
  • 0
Fifth, fuckers! (Hehe, allitterasjon.)
  • 0
Tilfredsstillelse!
  • 0
Nå skal jeg ut til The Metropolitan Museum of Art (på kort: The Met) i gamle Ny Amsterdam. Er lykkelig som et barn på museum.
  • 0
Siterer Mexis:
Er lykkelig som et barn på museum.


Er et barn lykkelig på museum?
  • 0
Siterer SirThomas:
Er et barn lykkelig på museum?

Eldre barn er vel kanskje det. Jeg er i hvert fall det. Og jeg er fortsatt barn. Kommer til å være barn til jeg er 22 eller 23.
  • 0
Altså, jeg er litt sånn herre solbrent jeg nå. Er egentlig ikke noe særlig behagelig det ass.

Siterer Mexis:
Kommer til å være barn til jeg er 22 eller 23.


Hvorfor ikke lenger? Jeg er jo det enda.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Mexis:
Kommer til å være barn til jeg er 22 eller 23.


Hvorfor akkurat 22 eller 23?

Siterer Glorfindel:
Altså, jeg er litt sånn herre solbrent jeg nå.


Ble dette Solbrent-tråden?
  • 0
Siterer SirThomas:
Ble dette Solbrent-tråden?


Det får vel være måte på for hva som kan anses som diskuterbare temaer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det får vel være måte på for hva som kan anses som diskuterbare temaer.


Skrik som en gris.
  • 0
Siterer SirThomas:
Skrik som en gris.


Skal jeg sende deg snap av det og?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Skal jeg sende deg snap av det og?


Det får du ta i Snapchat-tråden.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
sommeråpent eh? tv-serien suger
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
sommeråpent eh? tv-serien suger


Hva gjør det mølet på TV2 da?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Hva gjør det mølet på TV2 da?


Jeg vet da ikke jeg. Jobber ikke i TV2.

Jeg har et problem med Peace Walker: Spoiler:Jeg blir torturert. Må buttonmashe trekant for å gå videre. Klarer det ikke, er for gammel rett og slett. Kan jeg bare hoppe til MGS4 for å spare meg for kramper og shit?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg har et problem med Peace Walker


Hehehehe.

Men joda, du går ikke glipp av så fryktelig mye. Kan heller forklare deg senere om det er noe du lurer veldig på.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Flott. da begynner jeg kanskje på firern senere i dag.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ikke for å skryte, men jeg sto opp klokken 18 i dag. #tøffpåinternet
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Ikke for å skryte, men jeg sto opp klokken 18 i dag. #tøffpåinternet


Overgår jo til og med SirThomas.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg er bedre enn SirThomas i noe? Vant jeg nettopp Internet?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Ikke for å skryte, men jeg sto opp klokken 18 i dag. #tøffpåinternet


Det gjorde jeg også.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...