Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


tror ikke du kan med mindre du kan veldig mye om pc, hacking og msn
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Du kan jo evt. prøve å torturere spørre ut samtlige i omgangskretsen din.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer HHH:
Du kan jo evt. prøve å torturere spørre ut samtlige i omgangskretsen din.


haha

Siterer tguls:
tror ikke du kan med mindre du kan veldig mye om pc, hacking og msn


går det an å spørje support-gruppa til msn kanskje?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hvor lang garanti er det på bærbare PCer?
Fudge Yeah!
  • 0
Det spørs hvor du har kjøpt den fra. Normalt er det 3 år eller 1.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Du har også en reklamasjons rett på 5 år.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Takker for svar. Volumkontrollen er ødelagt og har utrolig store varmeproblemer.. Kan være mellom 75-90 grader under normal surfing. Konstant oppe i 90 under spilling.

Håper jeg kan få fiksa opp i dette uten å betale masse penger.
Fudge Yeah!
  • 0
Hva må en gjøre om dataen ikke starter opp og meldingen "no boot sector on internal hard drive" kommer opp? Det er en harddisk feil right?
  • 0
  • RDB
  • RDB
*slettet*
  • 0
Er FF versus XIII et fullverdig FF spill? Hvorfor er det så lite styr rundt det i forhold til ff XIII?
  • 0
Noen som vet om en liste over hvilke Xbox spill som det går ann å spille på Xbox 360?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
kva skriv du i jobbsøknaden når du kan gjøre det aller meste og ikkje eigentleg sikter på ein bestemt stilling?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Skriver den slik du vil ha den. Altså at du gjør det aller meste.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har noen DVD-RW jeg vil slette innholdet på.
Windows klarer det ikke.. det står ikke det "slett innhold" alternativet help påstår er der, og å ganske enkelt trykke delete knappen hjelper heller ikke (for øvrig er det heller ingen slett alternativ på høyreklikk).

Er det noen som kan anbefale et (gratis) program som kan hjelpe meg?

Takk
  • 0
Siterer torleif:
kva skriv du i jobbsøknaden når du kan gjøre det aller meste og ikkje eigentleg sikter på ein bestemt stilling?


det er ikke å anbefale, lag heller egne søknader til de enkelte stillingene..
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer torleif:
kva skriv du i jobbsøknaden når du kan gjøre det aller meste og ikkje eigentleg sikter på ein bestemt stilling?


det er ikke å anbefale, lag heller egne søknader til de enkelte stillingene..


fanken

anyways; kva er forskjellen på nerds og geeks?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
anyways; kva er forskjellen på nerds og geeks?

Geeks er de med buksene langt over navelen og tykke briller. Nerder kan se helt normale ut.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvorfor i all verden skal man gi den nye apprenticen til Dart Vader litt sjel i det nye spillet? hvorfor kunne han ikke bare vært en kald jævel, sånn som vi alle elsker!
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer savage:
Hvorfor i all verden skal man gi den nye apprenticen til Dart Vader litt sjel i det nye spillet? hvorfor kunne han ikke bare vært en kald jævel, sånn som vi alle elsker!


Fordi han kanskje ikke er så ond som du tror. Kanskje han er en snill person? Kjøp spillet så får du se!
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer oski:
Citerer savage:
Hvorfor i all verden skal man gi den nye apprenticen til Dart Vader litt sjel i det nye spillet? hvorfor kunne han ikke bare vært en kald jævel, sånn som vi alle elsker!


Fordi han kanskje ikke er så ond som du tror. Kanskje han er en snill person? Kjøp spillet så får du se!


Ja, slik som Darth Vader/Anakin Skywalker. Han er ikke så ond som det ser ut som. I slutten av episode VI mykner han opp og blir snill, jo!
You're sleeping over, right?
  • 0
Jammen det er kjernen i mitt spørsmål, hvorfor skal alle drit kule kalde jævler alltid være så bløte på innsiden?
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
For å vise at alle har noe godt inni seg
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • RDB
  • RDB
Trenger hjelp. Jeg kjører en windows XP, og jeg klarte å dra det gråe feltet nederst på skjermen opp til toppen. Jeg vil selvsagt ha den ned igjen, men jeg får det ikke til. "Lås oppgavelinjen" er av, og jeg har prøvt å bare dra det ned ved hjelp av diverse musetast-kombinasjoner.

Noen som kan hjelpe meg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!