Gjett spillet [lek] 
Antall innlegg: 10085![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ser ut som et eller annet Final Fantasy spill, skyter blindt og sier FFIV. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Tales of Phantasia Never rub another mans rhubarb | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det stemmer Kniggeth. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Håper ikke denne blir for ille, husker jeg hadde demoen av dette på en gammel CD =) http://imageshack.us/photo/my-images/543/gjett.jpg/ Never rub another mans rhubarb | |
| ||
![]() ![]() | Crimson Skies High Road to Revenge ? Lagt til 2012-01-30 14:11: nei, Crimson skies 1? War, war never changes | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Helicops? De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | "A man without a past, fights for a world without a future" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | er tråden død eller ? "A man without a past, fights for a world without a future" | |
| ||
Ursa Minora![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nei, men du kan ha forvirra brukerne ved å ha brutt trådens regler. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Forvirret brukerne? brutt trådens regler? Jeg ser at ingen hadde funnet ut hva * Kniggeth * sitt bilde er, og det er nesten 3 mnd siden noen skrev på tråden. Så jeg bare slengte inn ett nytt bilde. "A man without a past, fights for a world without a future" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ursa Minora: Nei, men du kan ha forvirra brukerne ved å ha brutt trådens regler. Jeg skapte denne tråden. I approve. Og aner ikke hva bildet er. Alone in the Dark elns? Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I haz no clue, men Amnesia? "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun." | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Silent Hill? Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Det er ett silent hill spill ja Temujin, men hvilket? "A man without a past, fights for a world without a future" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Hmm Silent hill 2 kanskje? Er ganske usikker siden der årevis siden jeg spillte et SH spill Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Det er Silent Hill 2 "A man without a past, fights for a world without a future" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | wOOOOOt! Min tur da regner jeg med. Dette burde gi dere noe og fundere på! http://www.gamereactor.no/minebilder/Temujin/?id=89811 Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vedder 50 spenn på at INGEN klarer det drittet der. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Ingen anelse hva det greiene er.. "A man without a past, fights for a world without a future" | |
| ||
Åh, jeg har det på tunga! Husker at jeg hadde det før, men... Det kommer liksom ikke lengre enn det. Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom! | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Hoho er det serisøst ingen som har spillt det? Hmm sikkert jeg som er for gammel Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Kan ta den, jeg. Spillet heter Warhammer: Shadow of the Horned Rat. De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Det er korrekt, antar det er flere enn jeg som har spillt dette geniale spillet. Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Har spilt det, ja, men det begynner å bli noen år siden nå Da tar jeg neste! http://share.xboxlife.no/files/y2u0mtzlnmjhzdgzzdjlogqxntnkmzzjz wq5ngm1mgm.jpg De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Ilussion of Gaia på SNES. "A man without a past, fights for a world without a future" | |
| ||