Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Bytte inn spill på Game/Gamestop


Hvor mye tror du at jeg får hvis jeg bytter in Dragon age inquisition? Jeg hater virkelig det spillet der... Bytte det in for penger. Ga fra meg pokemon pearl for ikke så lenge siden, fikk bare 88 kr, med var gammelt så ja.

PS: (Bare Gamestop, ikke Game)

Hjelp.
  • 0
Kommer an på hvilken utgave du har. Spillet har også vært ute en stund, så summen har nok sunket en del. Etter mine erfaringer med Gamestop vil jeg tippe 150kr eller mindre. Du kan dog være heldig å få litt mer, hvis de har få eksemplarer av spillet.

Also
Siterer Moren din:
Jeg hater virkelig det spillet

What the hell dude!
  • 0
Du får nok ikke store slanten. Har du PS4/X1 versjonen vil jeg tippe i overkant av 200 kr. PS3/X360 kanskje 150 ish.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har tenkt å bytte inn Assassins Creed Unity - Farcry 4 - Call of duty advanced warfare. Hvor mye kan jeg få for dette og eventuelt bytte til ett annet spill isåfall?
  • 0
Siterer Garcia20:
Jeg har tenkt å bytte inn Assassins Creed Unity - Farcry 4 - Call of duty advanced warfare. Hvor mye kan jeg få for dette og eventuelt bytte til ett annet spill isåfall?


Jeg fikk 299,- for Far Cry 4 til PS4 for ca. en måned siden.

Tipper det vil være sånn ca. det samme for de andre. Så rundt 700-900kr om spillene er til PS4 eller Xbox One, og kanskje litt over 500kr om de er til PS3 eller Xbox 360.

Det kommer egentlig an på. Prisen varier grunnet om butikken du har tenkt å selge det til har mange kopier av spillet du skal bytte inn eller ikke. Så du får mer for spillene hvis butikken ikke har mange av dem til salg.

Det hjelper også å være medlem på GameStop, eller ha sånn medlemskort. Da tror jeg du får rabatter og sånn.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Det hjelper også å være medlem på GameStop, eller ha sånn medlemskort. Da tror jeg du får rabatter og sånn.


Det stemmer. Du får 10% innbyttebonus hvis du har et level 3 kort, om jeg husker riktig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det stemmer. Du får 10% innbyttebonus hvis du har et level 3 kort, om jeg husker riktig.


Aha! Ikke dårlig det da.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!