Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gjett sangen [lek]


Siterer thosol01:
Riktig!


Good

Da sender jeg inn neste.

And now all your love will be exorcised
And we will find you saints to be canonized


Kommer fra et engelsk indie-rock band. Og sangen er ikke den mest kjente fra sitt album, men for folk som liker serier kan denne huskes fra en viss trailer.
  • 0
Hiiiints pælisøøh.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hiiiints pælisøøh.


Sangen kom i 2011. Trailern jeg snakker om kommer fra 2012.
  • 0
Tror du enten må komme med flere hint, eller en ny sang. Vi ser tydeligvis ikke de samne trailerne som deg. Jeg som knapt ser på serier er i alle fall helt blank.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tror du enten må komme med flere hint, eller en ny sang. Vi ser tydeligvis ikke de samne trailerne som deg. Jeg som knapt ser på serier er i alle fall helt blank.


Nå burde den tas med dette hintet. Tilhører trailern til sesong 2 av Game of Thrones, noe som burde gjøre dette enkelt som bare det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Tilhører trailern til sesong 2 av Game of Thrones, noe som burde gjøre dette enkelt som bare det.


Ikke så rart jeg ikke ante hvilken sang du snakket om da, jeg har opplagt ikke sett den traileren. Mitt forhold til GoT er ikke større enn at jeg kjenner igjen hun blonde jenta, Goffrey-typen og han norske som er med i serien.

Og når det også var en artist jeg ikke har hørt noe særlig på, så er det i alle fall ikke rart. Uansett:

Florence and the Machine - Seven Devils
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Mitt forhold til GoT er ikke større enn at jeg kjenner igjen hun blonde jenta, Goffrey-typen og han norske som er med i serien.


Ta hintet, begynn å se serien.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ta hintet, begynn å se serien.


Neiass.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Florence and the Machine - Seven Devils


Korrekt!

Siterer SirThomas:
Ta hintet, begynn å se serien.


Sier han som enda ikke har sett verken Star Wars eller Ringenes Herre.
  • 0
Siterer ElGamer:
Korrekt!


Får vel hoste opp noe greit, sånn at vi får litt fart på sakene igjen. Har gått voldsomt sakte nylig.

But the truth is so unkind
What do you know, how low the sky
Yet the truth is so unkind
What do you know, how low the sky


Sang fra et album sluppet i fjor av et band som hovedsaklig driver med alternativ/moderne rock. Relativt eksperimentelt album, tho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Tilhører trailern til sesong 2 av Game of Thrones, noe som burde gjøre dette enkelt som bare det.


Burde jo skjønt at det var en av de trailerne.... /facepalm.

Siterer The Cookiemonster:
But the truth is so unkind
What do you know, how low the sky
Yet the truth is so unkind
What do you know, how low the sky


Foo Fighters - Subterranean.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Burde jo skjønt at det var en av de trailerne.... /facepalm.


A facepalm is not enough!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Foo Fighters - Subterranean.


Korrekt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
When you're young you find inspiration
in anyone who's ever gone
and opened up a closing door
She said we were never feeling bored.


Låt av en britisk popduo. Bør vel være relativt kjent. Låta også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Låt av en britisk popduo. Bør vel være relativt kjent. Låta også.


Hmm etter å ha funnet ut hvilken duo du mente, så sleit jeg med å finne låta. Men etter mye om og men, så har jeg kommet frem til at det må være Being Boring av Pet Shop Boys, noe som var vanskelig siden jeg aldri har hørt låta.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men etter mye om og men, så har jeg kommet frem til at det må være Being Boring av Pet Shop Boys, noe som var vanskelig siden jeg aldri har hørt låta.


Really? Snedig.

Riktig svar tho.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Really? Snedig.


Yeah, har merkelig nok aldri hørt låta.

Siterer Glorfindel:
Riktig svar tho.
¨

Okay then.

I can't surrender
‘Cause the rope's slowly coming apart


Sangen kommer fra et canadisk rock-band, hvor vokalisten som startet opp bandet er broren til bassisten til et enda mer kjent canadisk rock-band.
  • 0
Jeg er blank. Alt som heter kanadisk musikk består jo av brødre, så å finne ut hvilket band du vil frem til er ganske håpløst.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hold deg til temaet i tråden.

// Glorfindel
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg er blank. Alt som heter kanadisk musikk består jo av brødre, så å finne ut hvilket band du vil frem til er ganske håpløst.


Haha, får vel slenge på et nytt hint da. Bandet jeg hinter til, slapp en hit i 2010 sammen med en ganske så kjent amerikansk rapper som du tidligere i år kunne se på kinolerretet. Føler jeg har gitt nok nå.
  • 0
Hold deg til temaet i tråden.

// Glorfindel
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Holdt meg til temaet ditt sinnsforvirrede pakk!
Det var en sangtekst jeg mener kunne blitt brukt i en virkelig sang.
Forlanger at du endrer teksten tilbake!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Holdt meg til temaet ditt sinnsforvirrede pakk!
Det var en sangtekst jeg mener kunne blitt brukt i en virkelig sang.
Forlanger at du endrer teksten tilbake!


I så fall anbefaler jeg deg å lese førsteposten på nytt. Denne tråden handler om å gjette tittelen på en låt. Og ElGamer sin tekst står fremdeles.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Haha, får vel slenge på et nytt hint da. Bandet jeg hinter til, slapp en hit i 2010 sammen med en ganske så kjent amerikansk rapper som du tidligere i år kunne se på kinolerretet. Føler jeg har gitt nok nå.


My Darkest Days som er bandet?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
My Darkest Days som er bandet?


Ay, og kan vel og avsløre da at sangen kommer fra den første plata.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!