Kjærlighetstråden 
Antall innlegg: 3617![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer fantomena: Citerer Venom140:Easier said "Let the bitches come to YOU" Det du skrev der minte meg bare om noe... liksom har ingenting med det og gjøre men uansett hahah http://www.youtube.com/watch?v=qc_F4_zLn4k Let me tell you a Joke. Ok? Pussy! I dont get it?. And you never will ;) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lenge siden det har vært aktivitet i denne tråden, så jeg får vel skrive noe jeg! Jeg har vært jævlig interessert i en jente siden skolestart. Hun er utrolig sjarmerende, søt, morsom, hyggelig og pen. I tilleg til alt dette er hun en gamer. Problemet er at hun slo opp med kjæresten sin for et par uker sia, og ifølge ham liker hun kompisen hans i stedet. Men det vet jeg nå ikke noe om da. For hver gang hun smiler til meg blir jeg glad, og hver gang jeg selv får henne til å smile eller le føles det som om hjertet mitt gjør et hopp. Hun ler av de utrolig dårlig vitsene mine, og er veldig lik meg på mange områder, og vi har mange av de samme synspunktene på ting. Vi kan finne på å kjøre heisen på skolen opp og ned bare fordi vi synes det, av en eller annen merkelig grunn, er gøy. Vi har en god tone sammen også. Men jeg er altfor redd til å spørre på henne, og egentlig virker hun mer som en venn enn en som er interessert. Har lenge hatt lyst til å fortelle henne at jeg liker henne, og at det er derfor jeg kommer med så mange teite vitser og gjør rare ting. Men jeg tør ikke, og prøver å vente litt med å si sånn. For hvis hun ikke er sikker på om hun liker meg nå, kan hun jo startet å like meg. Problemet da er at jeg kanskje kommer enda lengre inn i "friend zonen." Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
|
| ||
Moderator | Citerer Parkour Gamer: *forelskelsesprat* Ærlig talt har jeg ingen anelse. Kanskje du bør spørre hu om dere skal finne på noe på fritiden, og se hvordan det går? Personlig har jeg gitt litt f i kjærlighet nylig. Etter at jeg kontant fikk beskjed om at jenta jeg liker ikke liker meg på den måten har jeg bare lat være å bry meg stort mer om akkurat det. - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | The GR community: Lords of the friendzone Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Personlig har jeg ikke brydd meg om kjærlighet siden det ene halvåret på VG1 ble ferdig (går på VG2 nå). Er mange søte, pene og sjarmerende jenter på skolen min, men gidde rikek å bruke så mye tid og krefter for å klare å spøre noen osv. Lar den heldige jenta dukke opp da hun selv vil dukke opp. Om hun befinner seg på skolen min får bare være. Akkurat nå gir jeg blanke f i kjærligheten og foksuerer heller på studiene. Har ikke behov for kjæreste akkruat nå. Blir nok å bry meg mer når jeg er på VG3 eller ferdig med Videregående. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du, fantomena? Du ER klar over at det ikke mirakuløst dukker opp en jente i livet ditt, right? Du vet at man faktisk må gjøre en innsats for det? Jeg er tøff på internett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer fantomena: Lar den heldige jenta dukke opp da hun selv vil dukke opp. Samme her. Akkurat nå kikker jeg litt rundt. Litt oppi søplebøtta, ut av vinduet, bak skapet mitt. Plutselig dukker henne kanskje opp thingken of fast ;_; | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer DoGRoG: Citerer fantomena:Lar den heldige jenta dukke opp da hun selv vil dukke opp. Har du sjekket i skapet? Let me tell you a Joke. Ok? Pussy! I dont get it?. And you never will ;) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Venom140: Citerer DoGRoG:Citerer fantomena:Lar den heldige jenta dukke opp da hun selv vil dukke opp. brb sjekker nå Lagt til 2012-09-23 03:17: nope thingken of fast ;_; | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer DoGRoG: Citerer Venom140:Citerer DoGRoG:Citerer fantomena:Lar den heldige jenta dukke opp da hun selv vil dukke opp. Okey Let me tell you a Joke. Ok? Pussy! I dont get it?. And you never will ;) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fack, hun ble altså nettopp sammen med en annen, tre år eldre jævle med dårlig rykte på seg om å være slem mot kjærestene sine. Regner ikke med at forholdet vil vare så lenge ... tror jeg. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Et godt råd, glem hele dama først som sist. Å vente på at et forhold skal kræsje så man har sjangs igjen er bare selvpining, i sånne situasjoner blir man aldri sammen med dama som regel uansett, trust me. Been there done that. Dessuten er det litt nedverdigende ovenfor for deg selv siden du plasserer deg som en nummer to eller som en slags backup plan for henne. Ikke plasser henne på en sånn gullstol, hun er ikke mer verdifull en du gjør henne til selv. La hun holde på med det her selvdestruktive opplegget sitt på egenhånd hvis hun absolutt skal gå for eldre bad-boys med voldstendenser og dårlig psyke. Hun virker bare veldig umoden. Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg lurer på om det er jeg som har dratt meg selv inn i "The Frienzone". Vi har veldig god kontakt, prater og ler av hverandres teite vitser. Har også sett at hun har sendt meg noen merkelige blikk jeg ikke klarer å tolke. En gang, st vi veldig nære hverandre og pratet, før hun plutselig bøyde seg framover, som for å kysse meg. Men naiv som jeg er trodde jeg bare at hun mistet balansen, og flyttet meg et skritt bakover. Men hun hadde ikke hatt det ansiktsutrykket til en person som faller. Nei, jeg tror det er mer eller mindre min skyld at jeg er Friendzoned, også fordi at når jeg starter en samtale med ho, starter jeg mer vennskapelig enn kjærlig prat. Nå som jeg til og med regner henne i det minste som en venn, blir det feil å bare glemme ho. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ah, da er saken en annen. Det er nok friendzone, men hvis dere genuint er gode venner, og du klarer å bare være venner uten at det plager deg så, all power to you Men men, synd med han andre dusten. Det kan jo hende det er over ganske fort, men ikke tell dagene for som sagt, det er ikke sunt. Hvis han er en så ekkel type som det du beskriver så er ikke deres forhold noe å respektere om det skulle oppstå søt musikk. heller deg en sånne ekle kiser som slår jenter. Men sånn egentlig er det kanskje best å ikke investere for mye tanker i dette. Som sagt, all power to you hvis dere kan eksistere som gode venner. Hvis ikke er det alltid bedre å prøve og satse alt der og da en å leve i håpet. Jenter digger modige menn. Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hadde vært trolig flaut hvis han faktisk tryna, men jeg klina med henne istedenfor. Btw, vet ikke om han siden slår, men ser at alle scene hans sier han er en jævel. Kommer nok med en mer utfyllende kommentar til posten din senere, er på iPoden atm. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Som om det ikke er nok stress fra før.... "Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you." | |
| ||
Moderator | Citerer albaga: Som om det ikke er nok stress fra før.... What? - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Cookiemonster: Citerer albaga Å ha kjæreste eller tenke på kjærlighet i en tidlig alder er bare dumt etter min mening med mindre du virkelig finner den rette for deg. "Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hva kaller du tidlig alder? Lagt til 2012-09-27 15:47: Man kan ikke selv bestemme hvem man forelsker seg i, eller når man gjør det. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Parkour Gamer: Hva kaller du tidlig alder? Ja, du har vel er poeng det. Mener alderen rundt 15 år. "Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Også, jeg kjenner mange par som har holdt fra de var 15 år, men de fleste slår opp på under et år, og noen få varer forbi det og slår opp. Selv håper jeg at jeg og min kjærste jeg har 8 måneder på mandag holder lenge og godt, fordi det eneste problemet er at hun har litt dårlig selvtillit på enkelte ting. Ellers har vi ikke noe problemer eller konflikter Let me tell you a Joke. Ok? Pussy! I dont get it?. And you never will ;) | |
| ||
Før ble jeg omtalt som en usosial nerd i klassen min, men etter sommeren ordnet jeg meg på håret og brukte parfyme. Så ble litt etter litt mer sosial som også økte selvtilliten min betraktelig. Per dags dato har jeg to jenter på kroken. Små forandringer gjør store underverker. "Jeg er best" -Meg selv | ||
| ||
Moderator | Jeg var klassen nerd, taper og følsomme gutt mot slutten av barneskolen. Det har forsåvidt endret seg nå uten at jeg gjorde alt for mye. Åpnet meg vel generelt mye mer og var meg selv, I guess. Uten at jeg er noen slager hos jentene da. Ikke at jeg prøver heller. - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
| Strategist Community Manager | Citerer The Cookiemonster: Uten at jeg er noen slager hos jentene da. Ikke at jeg prøver heller.Det er vel kanskje en kausalitet her. Kjenner meg forøvrig igjen i å være nerd. Noe jeg heller ikke har endret det spor. ••• Abusus non tollit usum! ••• Moderatorsjef @ Gamereactor® | |
| ||
Moderator | Citerer Strategist: Citerer The Cookiemonster:Uten at jeg er noen slager hos jentene da. Ikke at jeg prøver heller.Det er vel kanskje en kausalitet her. Det som for det meste endret seg hos meg var at jeg ikke tok til meg alt folk sa til meg og om meg. Og jeg lærte meg å ha selvironi. - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||