Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Takk for responsen, greit å få litt andre perspektiv på slikt.

Siterer Jeppzki:
Hvis DU føler at det er utroskap, er det det. Hvis ikke to personer sine synspunkter er like bør man nok ta seg en prat.


enig i den
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
I dag fortalte jeg at jeg er forelsket i en jente jeg kjenner. Et lite skritt for menneskeheten, men et stort skritt for meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
I dag fortalte jeg at jeg er forelsket i en jente jeg kjenner. Et lite skritt for menneskeheten, men et stort skritt for meg.


Responsen?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Responsen?


Hun ble overrasket.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hun ble overrasket.


Ikke noe mer til saken enn det?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hun ble overrasket.


På en god eller negativ måte?

Siterer The Cookiemonster:
Ikke noe mer til saken enn det?


Kan vel ligge ganske mye i det.
  • 0
Siterer SirThomas:
Kan vel ligge ganske mye i det.


Vel, my point exactly.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ikke noe mer til saken enn det?


Ikke så mye mer enn det nei.

Siterer SirThomas:
På en god eller negativ måte?


Hun mente at hun trengte mer tid til å tenke over ting. Regner med at det ikke lover så bra. Trodde hun var mer interessert i meg enn det det nå virker som. Føler at jeg har gjort noe dumt. Oh well.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hun mente at hun trengte mer tid til å tenke over ting. Regner med at det ikke lover så bra. Trodde hun var mer interessert i meg enn det det nå virker som. Føler at jeg har gjort noe dumt. Oh well.


Mulig at du gikk litt vel fort frem. Den første episoden av HIMYM viser vel perfekt hvorfor man ikke skal si at man er forelsket i ei jente før etter en stund, ikke på første date eller tidligere, slik du trolig gjorde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Mulig at du gikk litt vel fort frem. Den første episoden av HIMYM viser vel perfekt hvorfor man ikke skal si at man er forelsket i ei jente før etter en stund, ikke på første date eller tidligere, slik du trolig gjorde.


Har jo kjent henne snart et halvt år...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har jo kjent henne snart et halvt år...


Som en venn ja. Å si at man er forelsket i henne før dere har vært på et par-tre dater trodde jeg at var viden kjent som et dumt trekk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Som en venn ja. Å si at man er forelsket i henne før dere har vært på et par-tre dater trodde jeg at var viden kjent som et dumt trekk.


Vel, jeg er jo dum person så det passer vel godt. Har uansett fått bekreftet at det ikke blir noe av.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hun mente at hun trengte mer tid til å tenke over ting. Regner med at det ikke lover så bra.


Ikke det beste svaret du kunne fått, men langt fra det verste. Hun kunne ha avvist deg direkte eller trukket seg totalt vekk fra deg uten å si hva hun følte. Nå er det kanskje det hun er i ferd med å gjøre, men det er ikke sikkert. Jeg vil nesten også tro at hun tenker over at dere har kjent hverandre et halvt år, og hvilket forhold hun har til deg som person. Så vet jeg ikke hvilken personlighet hun har, om hun typen som holder inne det hun egentlig vil si fordi hun ikke vil såre deg, men det er noe du må prøve å finne ut av etterhvert. Det beste er nok dog å gå ut ifra at hun er ærlig, for hvis du går i fella og mistenker noe annet, så er det enkelt å tape på den også.

Siterer Crazy Kraken:
Har uansett fått bekreftet at det ikke blir noe av.


Tok ikke den der med i betraktning når jeg skrev det over, så jeg lar det bare stå på tross av bekreftelsen du fikk.

Siterer Crazy Kraken:
Vel, jeg er jo dum person så det passer vel godt.


Jeg syntes ikke at du var dum. Har opplevd det selv, og selv om et halvt år ikke er så altfor lenge i seg selv, så føltes det jævlig lenge i en slik periode. Følelsen og trangen til å vite, og irritasjonen over å holde det man egentlig vil si inne, kan virkelig være uutholdelig. Det føltes alltid som en dum ting å si når man får et svar som ikke var fullt så positivt, men da kan man nesten også spørre seg om det noensinne ville fantes et riktigere tidspunkt å si det på.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det føltes alltid som en dum ting å si når man får et svar som ikke var fullt så positivt, men da kan man nesten også spørre seg om det noensinne ville fantes et riktigere tidspunkt å si det på.


Veldig bra sagt.

Er litt nedfor nå.

Hun så ikke etter en kjæreste nå. Kultur greier. Oh well. Ikke noe å gjøre med.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vel, jeg er jo dum person så det passer vel godt. Har uansett fått bekreftet at det ikke blir noe av.


Du er ikke dum av den grunn, slapp av. Vi lærer av våre feil. En annen gang vil du kanskje ha en annen fremgangsmåte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg har vært så dum å falt for en jag spiller sammen med i et mmo spill. Vi har snakket på ts sammen, delt bilder, chatta på facebook. I begynnelsen virket han int i meg, men plutselig snudde det. Og nå har han leave guilden, slette meg fra facebook og vil ikke ha noe med meg å gjøre. Det gjør så vondt at jeg faktisk vil rive ut hjerte mitt å brenne det. Har da blitt glad i fyren og savner han.
Story of my life!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Er litt nedfor nå.


For å komme med et innspill. Drit deg ut ni ganger og lykkes den tiende gangen. Feil er bra!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er litt nedfor nå.


Ikke tenk på det. Går alltid et fly til Thailand. Jeg blir med deg.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer gnyg:
For å komme med et innspill. Drit deg ut ni ganger og lykkes den tiende gangen. Feil er bra!


Ja, det er alltids noe en kan lære av det. Sikkert bare sunt, men fremdeles dritt.

Siterer peterernoob:
Går alltid et fly til Thailand. Jeg blir med deg.


Jeg fikser fly, du fikser hotell?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hotell? Med min sjarm sover vi hos den lokale høvdingdattera første natta. Ikke tenk på det engang.

Mange bekymrer seg over hva sin fremtidige kone gjør i dette øyeblikk. Er hun på byen og har seg med halve byen liksom? Jeg har ingen slik frykt. Jeg vet hva min fremtidige kone gjør akkurat nå. Hun blir født i Thailand.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
I dag spurte jeg den jeg er forelsket i om de vile bli sammen med meg. De sa "ikke ennå.
Jeg inviterte til film hjemme hos meg. Heldigvis var svaret "sikkert" da.
  • 0
Siterer Linebeck:
I dag spurte jeg den jeg er forelsket i om de vile bli sammen med meg.


Nå vet jeg ikke hva slags forhold dere har fra før, men det virket særdeles direkte. Skulle til å si at det hørtes litt 12-åring ut, men det passer forsåvidt veldig bra også. No offense meant, naturligvis.

Siterer Linebeck:
De sa "ikke ennå.


De sa?

Og det er kanskje ikke så rart, å regelrett spørre noen om å bli sammen er trolig ikke det lureste hvis man ikke har hatt veldig god kontakt fra før.

Siterer Linebeck:
Jeg inviterte til film hjemme hos meg. Heldigvis var svaret "sikkert" da.


Det spørs vel litt på tonefallet det blir sagt med, men det hørtes litt uinspirert ut. Hvis hun derimot sa det med et smil, så kan det være noe der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hadde aldri vært så direkte. Ikke med en gang i alle fall. Det får vente litt til
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Linebeck:I dag spurte jeg den jeg er forelsket i om de vile bli sammen med meg.

Nå vet jeg ikke hva slags forhold dere har fra før, men det virket særdeles direkte. Skulle til å si at det hørtes litt 12-åring ut, men det passer forsåvidt veldig bra også. No offense meant, naturligvis.

Siterer Linebeck e sa "ikke ennå.

De sa?

Og det er kanskje ikke så rart, å regelrett spørre noen om å bli sammen er trolig ikke det lureste hvis man ikke har hatt veldig god kontakt fra før.

Siterer Linebeck:Jeg inviterte til film hjemme hos meg. Heldigvis var svaret "sikkert" da.

Det spørs vel litt på tonefallet det blir sagt med, men det hørtes litt uinspirert ut. Hvis hun derimot sa det med et smil, så kan det være noe der.

"de" = hun
Jeg spurte henne uansett litt mer originalt. Jeg ga henne en notatbok, også.
Nå er jo ikke jeg den største sjarmøren blant damene, men hun pleier å klemme meg og kaller meg for en god venn. Men jeg har jo ikke kjent henne så lenge, noen måneder kanskje. Det var mer kjærlighet ved første blikk.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har jo kjent henne snart et halvt år...


Syns det ikke var dumt for det as mann.

Gjorde nogenlunde det samme selv med dama mi, kjente henne i et halvt år før jeg droppa bomba.

Ble friendzona. Vi snakka om det, og jeg ville holde meg i skinnet uansett om jeg hadde følelser for henne. 3-4 måneder senere var hun over hos meg og vi koste oss å prata og da sa hu at hun angrer på at hun sa hun ville være venner.

Det kommer selvsagt ann på person til person. det er vel faktisk 1 år siden jeg sa det til henne og hun ''friendzona'' meg. Vi har ''jubileum'' i januar en gang.

Poenget mitt Kraken, er at man er heldig noen ganger, noengang ikke. Kanskje hun kommer tilbake til deg som med meg. Er bare å være sta å holde seg i skinnet å holde kontakten vanlig som om ingenting har skjedd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!