Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Siterer NewAge:
tricycle.


Good idea
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer bendik920:
Woah jeg har 2 jenter på G, i do not know what to do.


Velg den du liker best
  • 0
Siterer bendik920:
Woah jeg har 2 jenter på G, i do not know what to do.


Ta alle samtidig
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Det sies motsetninger tiltrekker hverandre, og dette er kanskje tilfellet, men for min del må jeg finne "meg selv" i ei jente. Trangsynte med skylapper for det meste og ellers middelmådig humor sliter jeg med.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Det sies motsetninger tiltrekker hverandre, og dette er kanskje tilfellet, men for min del må jeg finne "meg selv" i ei jente. Trangsynte med skylapper for det meste og ellers middelmådig humor sliter jeg med.


Jeg liker ikke motsetninger. Mest mulig likeheter mener jeg er best.
  • 0
Tja, nå sier de også at forskjellige personligheter hører sammen, også

Jeg som er INFP / ISFP skal vistnok passe veldig godt sammen med folk som er ENFJ eller ESFJ.

Her er forresten oversikten over alle de 16 forskjellige personlighetene; http://www.personalitypage.com/html/portraits.html

og her er en personlighetstest basert på de 16 forskjellige; http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp

Antagelig fordi jeg er en introvert av natur så trenger jeg noen som er mer ekstrovert men samtidig har den følelsesmessige og moralske innsikten min personlighet er preget av, eller noe sånt.

Nå mener jeg at så lenge det er god kjemi mellom folk så vil det gå, men noen personer passer bedre sammen enn andre ut i fra personlighet, det er sikkert.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg er ikke lenger minst på forumet!

Me Gusta!
  • 0
Jeg er INTP, passer nok best sammen med INGEN ;_;
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer toreofnorway:
Jeg er ikke lenger minst på forumet!

Me Gusta!


Hvor gammel er du?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Citerer toreofnorway:Jeg er ikke lenger minst på forumet!



Me Gusta!



Hvor gammel er du?


12
  • 0
Siterer toreofnorway:
12


Når har du bursdag?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer toreofnorway:
12


Poonslayer
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer bendik920:
Jeg er INTP, passer nok best sammen med INGEN ;_;


Din personlighet passer best sammen med ENTJ eller ESTJ! Så det er nok noen der ute!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Nå mener jeg at så lenge det er god kjemi mellom folk så vil det gå, men noen personer passer bedre sammen enn andre ut i fra personlighet, det er sikkert.


Selv om det er spennende å lese om hva slags personlighet man generaliseres som og hvilke typer man passer sammen med, er det ikke lett å finne disse personene i virkeligheten. Jeg klarer i hvert fall ikke å huske alle karakteristikkene, enda mindre å legge merke til det på personer jeg snakker med.

Jeg skal prøve meg på "vil du være med hjem og se på personlighetstesten min" neste gang jeg er ute og treffer ei jente.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg skal prøve meg på "vil du være med hjem og se på personlighetstesten min" neste gang jeg er ute og treffer ei jente.


Tja, kan funke. En venn av meg, som er rimelig nerd, gikk opp til en typisk blondine, du vet, de som har bleiket hår og en hel sminkefabrikk og halve kongeriket i ansiktet, og sa til henne "Vil du være med hjem og se på Warhammer figurene mine?" og hun svarte faktisk "Ja!"
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer DoanDavid:Nå mener jeg at så lenge det er god kjemi mellom folk så vil det gå, men noen personer passer bedre sammen enn andre ut i fra personlighet, det er sikkert.

Jeg skal prøve meg på "vil du være med hjem og se på personlighetstesten min" neste gang jeg er ute og treffer ei jente.


Hahah!

Lagt til 2011-05-30 15:17:
Siterer DoanDavid:
Tja, nå sier de også at forskjellige personligheter hører sammen, også

Jeg som er INFP / ISFP skal vistnok passe veldig godt sammen med folk som er ENFJ eller ESFJ.

Her er forresten oversikten over alle de 16 forskjellige personlighetene; http://www.personalitypage.com/html/portraits.html

og her er en personlighetstest basert på de 16 forskjellige; http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp

Antagelig fordi jeg er en introvert av natur så trenger jeg noen som er mer ekstrovert men samtidig har den følelsesmessige og moralske innsikten min personlighet er preget av, eller noe sånt.

Nå mener jeg at så lenge det er god kjemi mellom folk så vil det gå, men noen personer passer bedre sammen enn andre ut i fra personlighet, det er sikkert.


Måtte jo ta testen da, ble nysgjerrig. Takk for link ;)
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer toreofnorway:12



Når har du bursdag?


12.12

zomg skilz!!11!!1!!11
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg skal prøve meg på "vil du være med hjem og se på personlighetstesten min" neste gang jeg er ute og treffer ei jente.


Ah, så det er det du kaller den?

Siterer DoanDavid:
Tja, kan funke. En venn av meg som er rimelig nerd gikk opp til en typisk blondine, du vet, de som har bleiket hår og en hel sminkefabrikk og halve kongeriket i ansiktet, og sa til henne "Vil du være med hjem og se på Warhammer figurene mine?" og hun svarte faktisk "Ja!"


Du det er jo Warhammer, damene kan ikke motstå slikt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer toreofnorway:
zomg skilz!!11!!1!!11


Wharrrrrup?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Hva mener folk med INTP, ENTJ og ESTJ and stuff?

inb4 noob, dust, idiot osv
  • 0
Er resultatene man kan få på testen.
  • 0
Siterer ROJ123:
Er resultatene man kan få på testen.


Hvilken test, da? -.-"
  • 0
Siterer DoGRoG:
Citerer ROJ123:
Er resultatene man kan få på testen.


Hvilken test, da? -.-"


Går det ant å bli mer retardert? Les resten av tråden.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer DoGRoG:
Citerer ROJ123:
Er resultatene man kan få på testen.


Hvilken test, da? -.-"


Går det ant å bli mer retardert? Les resten av tråden.


Umad? Rasshøl.

Kall meg retarded etter du har lært deg å skrive.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Umad? Rasshøl.

Kall meg retarded etter du har lært deg å skrive.


+1
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!