Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Hei, noen her som følger med på WWE (World wrestling Entertainment ) ?

I WWE er det 3 forskjellige programmer akkuratt nå:

WWE Monday Night RAW

WWE Friday Night Smackdown

og ECW

Det er vel stort sett skuespill selv om skadene er ekte osv.

Vis det er andre som følger med på den eller noe slikt kan det diskuteres her, favoritt wrestler? skriv det også her..
  • 0
Jeg fulgte med på det før, men jeg ble så hissig av å se på det så jeg slutta Min favoritt var HHH. Han liker Motörhead
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
hehe.. synts også HHH er kul men liker Rey Mysterio, John Cena, Batista også en ny en som kaller ser Chris Palumbo... følgete mye med på det før så slutta jeg plutselig men så måtte jeg begynne igjen det er jo drit fett...
  • 0
Batista FTW!
....eehhhh...lol
  • 0
Jeg og noen kompiser pleier faktisk å sitte å spille spillet i ny og ne. Etter at jeg første gang prøvde spillet, begynte jeg faktisk å se litt på det, men ble lei etter en liten stund...

Lagt til 2007-10-23 11:57:
Å ja, Batista FTW!
Type here.
  • 0
hehe Batista er ganske kul spesielt hvis du ser hans kamp mot Khali i No Mercy.. den var genial... det er jo ganske mange nye å mange som er ute i skader og sånt også nå..
  • 0
Likte WWE Smackdown godt, det var gøy
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Likte WWE Smackdown godt, det var gøy


var gøy, det ER gøy
  • 0
Siterer MaiztRo:
Citerer Suppeelsker:Likte WWE Smackdown godt, det var gøy

var gøy, det ER gøy


Joda, alright Det er gøy å banke livsskiten ut av dommeren når han er plagsom
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
heehe på det nye smackdown vs raw kan du ta dommeren som human shield også kan du klage til han
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer MaiztRo:
Citerer Suppeelsker:Likte WWE Smackdown godt, det var gøy

var gøy, det ER gøy


Joda, alright Det er gøy å banke livsskiten ut av dommeren når han er plagsom


Ja!
Type here.
  • 0
Siterer MaiztRo:
heehe på det nye smackdown vs raw kan du ta dommeren som human shield også kan du klage til han


Kult!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jeg følger med litt . i love John Cena
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Er det han med hengelås rundt halsen?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Er det han med hengelås rundt halsen?


han med shorts ,
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
han hadde hengelås før men ikke nå lenger... han er fantastisk kul men er ute med skade i 6-12 måneder tror jeg skaden skjedde på No mercy tror jeg...
  • 0
En a favorittene mine er batista. The Undertaker er jo også ganske rå da.
Har alltid likr Rick Flair
  • 0
Jeg synes Kurt Angel er den mest tåpelige av dem i hvert fall! Han har jo grill-dress!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg synes Kurt Angel er den mest tåpelige av dem i hvert fall! Han har jo grill-dress!


hehe.. sant
  • 0
Siterer tradetown:
Citerer Suppeelsker:Jeg synes Kurt Angel er den mest tåpelige av dem i hvert fall! Han har jo grill-dress!

hehe.. sant


Stygg er han også. Digger å jule han opp på spillet!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jaja på tide å få opp denne tråden igjen... kurt angel er stygg ja... han og OL medaljen sin

I serien nå er rick flair tilbake men vis han taper en kamp så får han sparken av en eller annen grunn... det suger litt..
  • 0
Wow, her har det ikke skjedd noe på en god stund. Kurt Angle og Ric Flair har gått til TNA(rival-kompaniet) for lenge siden, og alle hater Batista om dagen xD

Selv liker jeg best Rey Mysterio, Evan Bourne og en fyr fra det nye showet(NXT) kalt Justin Gabriel. Jeg er en high-flyer-elsker. Nå er det jo snart Wrestlemania(28. Mars), det blir utrolig kult. Shawn Michaels vs Undertaker i en Streak vs Career match. Taper Michaels er han ute av WWE. Taper Undertaker er han 17-0 streak over. Kan nesten ikke vente!

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver så mye her, har jo ikke vært noen på denne tråden på flere år xD Ja ja, det er jo verdt et forsøk...
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
liker navnet ditt. jeff hardys swanton bomb ser på raw nå btw
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Favoritten min er Jeff Hardy og John Cena. Hater så jævlig han stygge Batista. Han har blitt nikke-dukken til McMahon. Gleder meg sinnsykt til Wrestlemania! Skal samles en hel kompis-gjeng å se hele Wrestlemania. Blir sykt gøy! Håper HBK taper mot Undertaker. Og at Cena kicker rompen til Batista.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Håper Jeff Hardy kommer tilbake på Royal Rumble 2011, han er en av de mest underholdende wrestlerne noensinne. Teite Vince McMahon som lot Jeff gå til TNA...

Håper Matt Hardy vinner Money in the Bank. Han fortjener en tittel, han har omtrent bare vunnet Tag Team titler.
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!