Julesang! 
Antall innlegg: 18![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hør på denne sangen baklengs det er helt sykt,det hadde jeg ikke trodd http://pub.sinuspl.net/flash/Jingle_Bells_Reversed.swf | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Veit! det er helt sykt! Sett den før også, men det er så sykt at jeg ikke blir lei av det... Children of Bodom <3 | |
| ||
|
| ||
Razorsharp![]() ![]() | wow! trodde ikke at det fantes slikt i en julelåt! Bytta til nicket K!M | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Er det liksom en skvette greie?? rayray. | |
| ||
Razorsharp![]() ![]() | hysj. Bytta til nicket K!M | |
| ||
![]() ![]() ![]() | LOL, den var sjuk! an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | WOW!!! Den er den sykeste av de filmene jeg har sett! Shit.....endelig kom hjeret mitt ned fra halsen! YEEEEAH BUDDY!!!!!!111 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Åh fytte helvette jeg skvatt! I stood in the fire. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Heldigvis hadde ikke jeg på lyd.. rayray. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | FYTTE HELVETTE!!!! jeg skvatt! Buuuuuuurn! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Den var kuuuul Wii wish you a merry Christmas and a happy new year Wii anbefaler deg å besøke http://www.wii-fan.net/ | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | det burde vært ulovlig å poste sånne filmer her... i alle fall uten advarsel! Why care when you have the option not to? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Enig. Folk med høyt blodtrykk og gravide kvinner burde ikke se denne.. rayray. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hahaha sykt! Jeg er tøff på internett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Ok der våkna jeg ja | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, faen heller. When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det er alltid lurt å lese tidligere kommentarer før man begir seg ut på en slik video. I stood in the fire. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg så aldri på sida, bare så at tråden var lagd i 2006, så bumpa. Regner med det er en pisshøy lyd ellerno? Jeg er tøff på internett | |
| ||