Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie survival guide!


Ikke i følge ZSV!
  • 0
Genial tråd, skal kanskje kjøpe den boka jeg og.

Hvor lenge vil zombiene overleve hvis du har barrikadert deg inne i et hus/kjøpesenter/etc.? Vil de bare bli stående utenfor og prøve å komme seg inn helt til de klarer det eller blir drept, eller vil de til slutt dø av seg selv?

Lagt til 2009-05-27 18:27:
Siterer F0xHunter:
Fikk boka i konf, og jeg elsker den! Anbefales til alle!


Haha, kunne sett for meg besteforeldrene mine hvis jeg hadde fått noe sånt på gavebordet
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Heh, de bare lo.

Siterer Petrol:
Genial tråd, skal kanskje kjøpe den boka jeg og.

Hvor lenge vil zombiene overleve hvis du har barrikadert deg inne i et hus/kjøpesenter/etc.? Vil de bare bli stående utenfor og prøve å komme seg inn helt til de klarer det eller blir drept, eller vil de til slutt dø av seg selv?


det står om en hendelse der hvor det var zombier utenfor et fort (?) i FIRE ÅR!
for zombiene lagen en lyd som tiltrekker seg flere zombier, og slik fortsetter det...
virkelig tøff bok, får deg til å ønske det var noen ordentlige zombiespill det ute....

Et zombie-rpg, med store skoger, ødelagte byer/outposts ol. bare deg, kansje et lite team og millioner av zombier <3
  • 0
Hadde vært kult med noe sånt ja. Nærmeste jeg kommer i spillene mine, er nazi-zombies i CoD: WaW. Kult det og, og det skal visst komme enda mer nedlastbart innhold snart, så jeg krysser fingrene for flere zombie baner.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Heh, har ikke CoD:WaW jeg
Men jeg har jo Left 4 Dead, og det er jo zombie-action på sitt sterkeste!
eller Zombie Panic: Source, det er jo bare en mod, men nevertheless...
  • 0
jeg har den boken. kjøpte den på outland paleet i oslo i tilfelle noen vil vite hvor man kan kjøpe den
Remember; trying is the first step towards failure
  • 0
Er ikke katana den eneste sverdet som kan kan kutte en person i to?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Neida, bare hakk lenge nok med noe som er noenlunde skarpt, og så kommer du nok igjenom!
  • 0
Hvis man har en motmedisin til zombieviruset, går det da ann at zombier blir vanlige igjen? Eller er det en uhelbredelig "sykdom"?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
vel, du dør, så blir du zombie. hjertet ditt slår ikke, det er bare hjernen som tikker og går. Derfor må du ødelegge hodet for at den skal "dø".

hvis du blir bitt, er du så og si død.
  • 0
Siterer Spreeky:
Er ikke katana den eneste sverdet som kan kan kutte en person i to?


Det er mulig, men det har ingen hensikt av en zombie hånden.. De fortsetter å leve helt til du har blasta hodet dems i "tusen bitar"

Jeg har lyst på den boka her hvor mange sider er den på(ca) og hvor mye koster den (ca)
Fem-stjerners medlem
  • 0
min er på 270 sider, og jeg fikk den i konf, så jeg vet ikke hvor mye den koster :/
  • 0
Ok Er det noen annen måte man kan drepe en zombie på enn å knuse skallen hans?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Nææh, du kan jo vente til den rotner, men det tar fire å eller noe sånt...
  • 0
Joda, men da kan jeg heller crushe hodet hans

Jeg pwna deg forresten på MyBrute idag
Fem-stjerners medlem
  • 0
Blir zombier slappere etterhvert?
Jeg vet at de er ute etter friskt kjøtt og blod, men har det egentlig noe å si for hvor fort den kan løpe, reaksjonsevne o. l.?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Vel, zombiene kan ikke løpe, og de trenger ikke noe annet enn hjernen til å leve, så hvis de mister beina, kravler de bortover, blir hodet kuttet av fortsetter det å bite. Når zombiene ser mennesker lager den en helt spesiell lyd som tiltrekker seg flere zombier, så det kommer flere. Det er litt vanskelig å forklare dere alt, så jeg anbelfaler å kjøpe boka!
  • 0
For at den skal dø må du vel fjerne hjernen?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Ødelegge hjernen!
  • 0
Vel begynner Zobie sykdomm å spre seg i USA kan vi jo be dem være snill å nuke seg selv xD eller hvis det i det hele tatt skjer i en eller annen fjern framtid kan vi jo bare la dem ha det så bra, ta neste ferge til mars og nuke jorda problem solved?
:D
  • 0
Vel, boka er satt til denne tiden, så vi kan ikke fly til Mars :/
  • 0
Skaff ei pumpehagle! Problem solved.
  • 0
Fikk tak i boka i dag Skal lese den i ferien nå, drar til Hellas i morra og kommer hjem 3 juli, så jeg har nok av tid til å lese
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
Skaff ei pumpehagle! Problem solved.


Lol, newbie svar. Skaff deg en autorifle fra 2.verdenskrig!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
PUMPEHAGLE! Ingenting overlever å bli revet ifra hverandre med omtrent 100 små, dog kraftige kuler!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!