Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie survival guide!


Joho..zombier overlever helt til du splatter hjernen dems.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Sett fyr på dem
  • 0
Eller fjern det som kan fjernes. Zombien funker ikke uten noe å bevege seg med.
  • 0
Dør zombiene hvis de ikke spiser mat som menneskekjøtt og slike ting? Bare lurer.
  • 0
Mulig... De dør også etter en salve fra en M1897 Trenchgun! Eller om du setter fyr på den...
  • 0
Genialt! Den boka tror jeg er kul, jeg elsker zombier!
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Tror? Den boka kan man ikke tro er kul, man må bare vite det. Og den er ganske kul, så da trenger du ikke å tro.
  • 0
Den er kul når du faktisk blir angrepet av zombier.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Ja, har reddet livet mitt opptil flere ganger! Faktisk så var hovergrunnen til at jeg skinna meg, sånn at ikke zombiene skal få tak i meg, ved å ta tak i håret mitt.
  • 0
Dæven, nå er det en grunn til å takke ja til sommerklipp!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Tru det eller ei, jeg kjenner en kis som har den boka! Trur han fikk den i busdagsgave eller noe sånt... Han har også et sånt funny zombie survival pack eller noe lignende, med sånn plastikkbånd som politiet bruker, bare at det er for sånn zombie-pickup-knuse-folk, husker ikke hva de het, men skikkelig seriøse ting esse, så er det en sånn plakat om hva du skal gjøre hvis det kommer zombier. Det er også med førstehjelps utstyr(?) og ikke minst et kult skilt det står: "LIVE HUMANS ONLY BEYOND THIS POINT!"

Tiltross for det har han langt hår!!! Helt bøga!

Men han er en skikkelig sånn smart ass når det gjelder Random-e ting!
Decyfered!
  • 0
Hehe, denne boka er genial, har baade den og WWZ, likte Survival guiden best da. Skal de ikke lage en film on WWZ, forresten?

Var paa forbidden planet i gaar, der solgte de Zombie Survival Guide Cards, heh.
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Hva synes du egentlig on WWZ? Har litt lyst å kjøpe den, men er ikke helt sikker...
Og jeg har ikke hørt noen rykter om WWZ i filmform, men "Recorded Attacks" i ZSV
skal komme i tegneserieform.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Hva synes du egentlig on WWZ? Har litt lyst å kjøpe den, men er ikke helt sikker...
Og jeg har ikke hørt noen rykter om WWZ i filmform, men "Recorded Attacks" i ZSV
skal komme i tegneserieform.


tegneserieform... u gotta be kidding me?
Decyfered!
  • 0
SIER DU AT TEGNESERIER ER DÅRLIGE?! HMM? GJØR DU?!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Faunvik:
Tiltross for det har han langt hår!!! Helt bøga!


Beklager for offtopic, men er alle med langt hår homofile, eller har jeg misforstått noe her nå?
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Neida, for all del ikke! ER DU SPRØ?!?!?! Jeg digger tegneserier... Jeg bare tenkte på hvor dumt det hadde vært hvis zombiene hadde kommet å klasket til folk sånn at det kom et par kryss i øynene deres og sånn skikkelig Donald stil, med tanke på at den boka er helt dønn alvorlig...

Men det kommer ikke til å bli Donald style tenker jeg meg....
Decyfered!
  • 0
Gid, nå plutselig fikk jeg drusent lyst på et skiggelig zombie spill. Som går ut på at du må overleve forskjellige outbreaks på forskjellige klimaer på kloden. Så må du finne gode steder å barrakadere mot zombiene og slike ting. SIKLE.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Vi skulle designe et selv!!! Noen som vet om noen som kan å lage zombie spill?

Kan vi ikke bare spamme enhver spillprodusents hjemmeside til vi får det?!?!?!
Decyfered!
  • 0
Survival guiden skal komme som "Recorded Attacks" snart, ja?

Jeg likte WWZ sitt skriveformat, og noen av historiene der var veldig bra skrevet, jeg tok meg selv flere ganger i aa lese langt ut paa natta uten aa merke det, siden det var saa interessant!
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Siterer Faunvik:
Vi skulle designe et selv!!! Noen som vet om noen som kan å lage zombie spill?

Kan vi ikke bare spamme enhver spillprodusents hjemmeside til vi får det?!?!?!


Det kalles mods min venn. Mods. Tilfeldigvis kan jeg modde litt...

Og spamminga av utviklerne er en dårlig ide. Jeg har en bok skrevet av en spill-utvikler, for de som vil bli spill-designer, og han sier at de (utviklerne) har allerede et dusin planer i kjøleskapet, som de kan sette til livet når de vil. Og hva hvis de allerede jobber på et lignene konsept, så kommer du og sier noe av det samme? Når spillet blir utgitt vil du tro at de har brukt ditt konsept, og kreve penger for sukseen, bare at du ikke har gjort noe for å skape den, ikke en gang bidratt med ideen, for de hadde allerede lagd en! Så ville det bli rettssaker, og du vile tapt...

Men tilbake til mods, her er noen muligheter:

Fallout 3: Her har vi allerede noen fine modeller, og en enkel editor. Problemet er bare å lage "praten" til NPC'ene, dessuten måtte man lage det til en TC (Total Convesion) hvor man starter i et helt annet univers, som ikke har noen tilkobling til FO3 universet, men bruker den samme motoren. Med hjelp fra FOSE, og DarN (en norsk modder som modifiserer UI'en til FO3 og Oblivion) kan man greie lage noe ganske unikt!

Half-Life 2: Desverre støtter ikke HL2 store omeråder, men via endring i VGUI kan man lage et "Map Screen", hvor man kan velge hvor man skal dra. Igjen er Half-Life overlegen FO3 når det kommer til detaljer. Du kan lage noen ganske kule ting i Valve Hammer Editor! Hvis du vil ha quester blir det mye vanskeligere å gjøre det i FO3.

Mount & Blade: Enkelt med Map Screen, siden det allerede er der. Man kan lage "hærer" av zombier som vandrer rundt, og noen få poster med mennesker. Skytevåpen blir vanskeligere, siden det baserer seg på middelaldersk slåssing. Siden det bare finnes uofisielle modding tools, har jeg ikke fordypet meg noe mer i det spillets modding-muligheter.

Det ser ut som om FO3 er det beste valget hvis du vil ha en stor åpen verden...

Vi kan jo se på noen bilder fra modding communitiene til alle tre spillene?

FO3:

1
2
3

Siden jeg ikke har FO3 lenger (får det tilbake om noen uker), så har jeg ikke så stor peiling på mods...

HL2:
Video
1
2
3
4
5
6
7
8

M&B:
Hmm, jeg fant ingen passende bilder...

Hvis du likte denne posten, stem postivt på den, ved å trykke stem i det nedre høyre hjørnet av denne posten, og så bra ;)
  • 0
Digger bildene! Skulle gjerne prøvd meg på modding og laste ned mods, hvis jeg i hele tatt hadde spillene, eller i allefall hadde en PC som kunne kjørt det!...

Digg inlegg!

Mount&blade hadde det vært digg med zombie greier på...
Decyfered!
  • 0
Kan zombier klatre på stiger?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
I følge ZPS, ja.
  • 0
De kan klatre, men har hørt at hvis du kutter vekk(eventuelt knekker) annenhvert trinn greier de ikke å klatre opp,ettersom de ikke greier å kordinere beina så høyt opp eller no...Verdt ett forsøk ihvertfall
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!