Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie survival guide!


Siterer johannes-bakken:
Hehe ok, da er de egentlig ikke noe problem, de kan ikke løpe, hoppe eller løse oppgaver;P


når det er mange av de så blir det et ganske stort problem
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Jaja, om du blir ommringet kanskje. Men hører jeg om et zombiutbrud blir jeg ikke å venter på dem^^
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer torleif:kan de klatre godt?
kan zombier hoppe langt?
Som Johannes Bakken sa så har de i basisprinsippet de samme fysiske egenskapene til råde. De har dog ikke koordinasjon nok til å klatre, så de kan rett og slett ikke klatre. De kan bare bevege seg ved et haltende, sakte, gange som minner om litt saktere enn lett jogging. De kan ikke hoppe nei, de er nok ikke smarte nok til det.


Haha, LuXe: du snakker som om du har en master i faget. Skulle vært et skolefag, når jeg tenker meg om.

Men... siden zombier tross alt ikke eksisterer - så kan jeg lett påpeke eventuelle avvik i oppførselen deres, som f. eks: evnen til å aktivere en injeksjon av rent adrenalin som øker hastigheten deres og gir dem en stø fordel på diskoteker i form av lett dansefot.

Visste dere også at de såkalte T-zombiene har en dyp forkjærlighet for Ole Ivars?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer 42:
Citerer LuXe:
Citerer torleif:kan de klatre godt?
kan zombier hoppe langt?
Som Johannes Bakken sa så har de i basisprinsippet de samme fysiske egenskapene til råde. De har dog ikke koordinasjon nok til å klatre, så de kan rett og slett ikke klatre. De kan bare bevege seg ved et haltende, sakte, gange som minner om litt saktere enn lett jogging. De kan ikke hoppe nei, de er nok ikke smarte nok til det.


Haha, LuXe: du snakker som om du har en master i faget. Skulle vært et skolefag, når jeg tenker meg om.

Men... siden zombier tross alt ikke eksisterer - så kan jeg lett påpeke eventuelle avvik i oppførselen deres, som f. eks: evnen til å aktivere en injeksjon av rent adrenalin som øker hastigheten deres og gir dem en stø fordel på diskoteker i form av lett dansefot.

Visste dere også at de såkalte T-zombiene har en dyp forkjærlighet for Ole Ivars?


RLY!!!!1!!?11!

Tenkte meg det
Musikk > Film > Spill
  • 0
Finnes det forskjellige klasser av zombier som kan oppstå, eller er alle helt like, fysisk og psykisk sett?
Bytta til nicket K!M
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Razorsharp:
Finnes det forskjellige klasser av zombier som kan oppstå, eller er alle helt like, fysisk og psykisk sett?

De har samme muskler etc som de menneskene de tok over. Så om det er snakk om en 6-årig jente så vil hun være betraktelig svakere enn feks verdensmesteren i bryting. Men etterhvert råtner zombiene, og dermed blir de senere/svakere.
  • 0
Tror jeg hadde en drøm om Zombier. XD Etter å ha lest på denne tråden, men husker ikke så mye, bare at det var Zombier.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
  • Los
  • Los
En kompis har boken, har tenkt å skaffe den jeg å.

Beste regelen i boken er: Blades don't need reloading.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Beste regelen i boken er: Blades don't need reloading.


men så har sverd og kniver den dårlig vanen å sette seg fast i kroppen den blir stukket/hugget i.
Bytta til nicket K!M
  • 0
det beste våpenet man kan ha i et zombiangrep er gaktisk et brekkhjern. med den kan du brekke opp låste dører for å komme deg vekk, og knuse skallene til zombier
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Det setter jeg i hvertfall fast i skallen dems da;P
Om du skla bruke noe er en shotgun eller en katana elns det beste;D
  • 0
Jaja, til dere som ikke har råd til boka så sjekk dette for å være på den sikre siden når zombiene kommer:
http://www.youtube.com/watch?v=ZnNIs4YKtZM
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
går det an å bli immune mot zombie viruset??

f.eks sånn som i IamLegend?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Det spørs- I "I Am Legend" så er bare noen immune, helt uten fellesfaktor, mens i "28 Weeks Later" så er alle med en spesiell kombinasjon av to forskjellige øyenfarger immmune.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer torleif:
går det an å bli immune mot zombie viruset??

Nei, men det er snakk om at en vaksine kan komme.
  • 0
Kan bare mennesker bli utsatt for zombie-viruset?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Nei, alle dyr kan.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer RDB:
Og kan dyr (hunder, katter, sauer, fugler, etc) bli om til zombier?

Hittil er det bare observert mennesker som blir levende døde, og studier viser (ifølge boken) at dyr som får injesert solanum (viruset) dør omtrent umiddelbart.
  • 0
Hva med hunder som blir zombier?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Love-PlayStation:
Hva med hunder som blir zombier?

De kan ikke bli til zombier. Det er bare i fiksjon
  • 0
hahaha
Bygones
  • 0
Sier hvem?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Sier hvem?


Tydeligvis den boken hans
Musikk > Film > Spill
  • 0
Pfft, jeg er pro i dette
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!