Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie survival guide!


  • Missing Avatar
  • HHH
Man vet aldri...
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer HHH:
Det er diskusjon rundt et eventuelt zombieangrep.

Vi diskuterer ikke vi forbereder oss.
Jeg har tenkt til å låne Dead Rising i nær fremtid slik at jeg har mulighet til å teste ut zombienes reaksjon på menneskenes nærvær og teste hvor effektive forskjellige typer våpen som finnes i kjøpesentere vil være på zombier.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg tror nok de smarteste innen sitt felt samt verdenstoppene ville stengt seg selv inne i diverse spesialbunkere. Men jeg tror en del mennesker ville overlevd i de fem årene det tar for zombiene å råtne bort.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Tviler egentlig på at en pil igjennom hodet på en zombie er nok til å drepe den.
  • 0
Siterer Nemos:
Tviler egentlig på at en pil igjennom hodet på en zombie er nok til å drepe den.

Nei, det er vanskelig, men godt mulig. Du kan også skyte den i halsen (for å hindre den i å stønne, og slik alarmere andre zombier), for deretter å fullføre den.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Jepp en zombie kan bare drepes ved å mose eller ødelegge hjernen.
Den vil være levende selv med hodet kappet av.
I nærkamp kan det være bra å bruke blad-lignende våpen, slikt som spade, en lang hekksaks eller en machette (Om du finner det).
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Beste close-combat våpen er kujern. Eller crowbar, som det heter. Godt til å knuse hjerne og til å åpne dører og vinduer i flykt fra zombiene.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer The Heretic:
Den vil være levende selv med hodet kappet av.


Tja det er jo bare en teori om hvordan de muligens vil være som jeg synes høres ganske dum ut. Når man kutter hodet av en zombie så er han vel død. Se for deg at det kommer en zombie mot deg, men med ett lett sprang kutter du hodet av den med en katana. Oi sann men zombien lever visst enda selvom hodet nå ligger i den andre enden av rommet. Du går bort til hodet og knuser det kjappt med noen lette spark. Da sender hodet magisk ut ett signal til resten av zombie kroppen så den dør? Såvidt jeg har skjønt er ikke dette snakk om overnaturlige zombier, men zombier som blir skapt av et virus, og da følger disse zombiene fysikkens lover og menneskets begrensinger og de kan ikke leve videre uten ett hode.
  • 0
Kroppen "dør", hodet lever.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Hmmm....I tilfelle utbrudd skulle gruppen min bestått av meg og masse kvinner, og så hadde vi kolonisert en øde øy.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Og du hadde knullet som aldri før. Og det rimer faktisk.
  • 0
Vell det hadde jo starta med meg og dem og så hadde det kommet fler og fler etterhvert if you catch my drift.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Er det egentlig mulig? Kan det komme et virus eller sånt shit som gjør folk til zombier?

Uansett, selv ville jeg brukt en stor og spiss kniv i nærkamp mot en zombie. En golfkølle kunne også vært hjelpsom.

Den boka, Zombie Survival Guide må jeg kjøpe?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Hagle kunne godt vært det definitive anti-zombie våpenet, om den ikke hadde den leie svakheten kalt ammunisjon. Men om man har slikt tilgjengelig, ville det nok vært supert mot zombier. Et velrettet skudd ødelegger zombiens hjerne, og det er vel strengt tatt den eneste måten å drepe dem på. En ljå, katana eller eventuelt en høygaffel ville også gjort susen. For ikke å snakke om eksplosiver!

Selv ville jeg bunkret enten inne på et kjøpesenter, en flyplass, eller andre store, offentlige bygninger med butikker, som tilbyr masse rømningsveier og tilfredstillende mengder proviant.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Hvis jeg kunne valgt et skytevåpen, hadde jeg valgt en revolver. Kraftig og fin.

Når det gjelder et sted å være, hadde jeg valgt, som HHH sa, et kjøpesenter eller andre store steder hvor det finnes rikelig med mat.

Men det aller beste våpenet må være en bil på full tank. Digg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Predator:
Men det aller beste våpenet må være en bil på full tank. Digg.


Eller en stor, stygg gressklipper, med beskyttet "cockpit" og utilslørte kniver.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Som skytevåpen ville jeg hatt en sawn-off shotgun. Den er avkappet og derfor mer upresis, noe som betyr at kulene som skytes sprees og kan ta ned flere zombier på engang. Den er også lett å bruke og ta med seg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg hadde vært skikkelig villmann og laget et motvirus som gjorde alle friske igjen, så ingen på denne tråden fikk utlevd de sadistiske fantasiene sine.

Mohaha...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Da ville jeg laget ett nytt virus igjen som hadde gjort alle som har motviruset i seg til zombier.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Men da blir du til zombie også, for jeg ga deg faktisk motviruset tidligere - i form av en stikkpille mens du sov.

Alle her på tråden kommer til å slakte deg.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Predator:
Uansett, selv ville jeg brukt en stor og spiss kniv i nærkamp mot en zombie.

Ville ikke anbefalt det. Den har vanskelig for å penetrere skallen og er ellers tungt å bruke.

Siterer Predator:
Hvis jeg kunne valgt et skytevåpen, hadde jeg valgt en revolver. Kraftig og fin.

Upresis og vanskelig ladning. Ikke anbefalt.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Well hey mr. Expert!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Men da blir du til zombie også, for jeg ga deg faktisk motviruset tidligere - i form av en stikkpille mens du sov.

Alle her på tråden kommer til å slakte deg.

Da gjør jeg meg selv immun mot motviruset med min hemmelige oppskrift tilsatt KJEMIKALJEN X før du putter en stikkpille i meg(Æsj!).

Så blir jeg en sånn Powerpuff som tåler evig
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
The Heretic... det er snakk om en stikkpille. En s t i k k p i l l e. HVORFOR GÅR DU MED PÅ DET JEG SIER, FORSVAR DEG MANN!!

*pants*

Men sånn ellers så ville jeg nok laget meg en sånn Iron Man-drakt.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!