Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie survival guide!


Siterer Daniel Guanio:
The Heretic... det er snakk om en stikkpille. En s t i k k p i l l e. HVORFOR GÅR DU MED PÅ DET JEG SIER, FORSVAR DEG MANN!?

Jeg kan ikke forsvare meg, jeg får bare håpe du vekker meg den natten du kommer. Da kan jeg slå inn trynet ditt og sparke stikkpillene dine opp i neseborene dine sånn at du blir en zombie.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Phew, der har vi deg tilbake fra wuss-world. En mann som går med på å miste kyskheten til en stikkpille, er en mann som liker andre... eh. Menn. Samma det.

Det viktigste er at Left 4 Dead foreløpig er halvveis 360-eksklusivt.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Det viktigste er at Left 4 Dead foreløpig er halvveis 360-eksklusivt.

Ja, og det er dumt, for da får ikke L-P øvd inn zombie-crushing teknikker.
Hallooo, Xbox 360 er en sååå mye bedre zombie-slakt makaber konsoll liksom.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Zombieslaughtering? It can be done on Xbox 360!

Men ja, det er synd. Det som er mest synd er at jeg ikke får spilt det med mine PS3-eiende venner, uansett om det kommer på begge.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Men vi har fortsatt Dead Island da, zombie-slakt på en øde øy!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Well hey mr. Expert!

Basic fucking logic is the shit!

Lagt til 2008-08-05 22:05:
Dessuten kan jeg jo kjøpe Dead Rising til Wii. Men det skal jeg ikke. Drittspill.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Basic fucking logic is the shit!


Well hey mr. Smart Guy!

Ja, greit. Greit. SOWWY

Lagt til 2008-08-05 22:06:
Siterer Love-PlayStation:
Dessuten kan jeg jo kjøpe Dead Rising til Wii. Men det skal jeg ikke. Drittspill.


Heey, kul ting å si før du har spilt det. Det kan bli et drittspill, perhaps?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Har spilt det, til 360. Meh.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Sighed. And signed.

Lagt til 2008-08-05 22:09:
Forresten, hvorfor er Dead Island 360-eksklusivt også? Sett bort ifra PC.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Hæ?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Dead Rising til 360 er teh shit shit da. Zombie slakt og trailer kjøring FTW!
Men Dead Rising til Wii blir dølt. Kommer mer til å ligne et post-apocalyptisk spill med så lite zombier som det vli bli på skjermen samtidig i forhold til 360
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Men tilslutt vil jo zombiene komme seg inn, du kan jo se for deg 300-500 zombier stå og slå mot et vindu med all kraft. Men jeg ville forøvrig funnet meg et fly å flydd til en øde øy midt på havet som ikke gikk ann og komme seg opp til fra bunnen av havet.
  • 0
Om du er idiot nok til å stole på ett glassvindu til å holde deg trygg så fortjener du å bli zombieføde.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det er ikke poenget. Men vi/dere skulle jo gjemme dere i et kjøpescenter og der er det vinduer.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer quakecry:
Det er ikke poenget. Men vi/dere skulle jo gjemme dere i et kjøpescenter og der er det vinduer.


Man kan barrikadere glassdørene.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Åssen takler Zombies kulde?
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Siterer quakecry:
Det er ikke poenget. Men vi/dere skulle jo gjemme dere i et kjøpescenter og der er det vinduer.

Aye, barrikadering er nøkkelen her, som HHH sier. Med stålgitter som kan dras ned og diverse annet random barrikasjonsmateriale forsterker mye mer enn en liten glassvegg.

Siterer St-Nick:
Åssen takler Zombies kulde?

De bryr seg ikke om den. Kulde er på alle måter FOR zombiene. Den hindrer mennesker og den kan hindre nedbrytingsbakterier i å bryte ned menneskekroppen som zombieviruset befinner seg i. En nedfryst zombie er blitt sagt å kan "leve" for i mange tusen år.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Hadde jeg bestittet kjernefysiske bomber eller taktiske nukes. Og et helt land med mange millioner innbyggere å alle var nesten forvandlet til zombier. Ville jeg sendt en atombombe på dem. Jeg ville ikke brydd meg om om det fantes siville der, ville heller tenkt på at jeg er villig til og gjøre hva som helst for og overleve.
  • 0
Tenk på alt landet du ødelegger også. Verden trenger desperat mer landområder, og du vil nuke en hel nasjon? Tviler på du hadde fått støtte der. Det ville heller gått i brannbomber og andre våpen som dreper organismer, men ikke ødelegger området.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Selvfølgelig ville jeg ødelagt landsområder. Men som du sier ville kanskje heller gått for brannbomber osv. Hvorfor bruker dem aldri sånne bomber i dead trilogien elns.

Lagt til 2008-08-07 13:33:
Er bedre og få noen viktige ting ødelagt. Enn at 10000 mennesker skal bli til zombier.
  • 0
Siterer The Heretic:
Vi skal danne en gruppe på 8 personer har jeg og L-P bestemt. Dvs. at vi trenger 4 gutter til og minst 2 jenter så vi kan sikre planetens fremtid.
Vi har ikke satt opp noen krav enda, noe vi skal gjøre. Men et krav har vi og det er at jentene og guttene må være kjønnsmodne. Vi vil derfor ikke ta inn personer i aldren 14 år og nedover for å være på den sikre siden.


Kan jeg joine?
Er kjønnsmoden (hurrhurr), er ikke avhengig av noen medisiner, god helse og "gode gener", også flink til å se lyspunkter i vanskelige situasjoner + morfar og farfar er gunfreaks så jeg kan hente en del rifler, hagler, sverd og pistoler derfra til oss + masse ammo!

Siterer St-Nick:
Åssen takler Zombies kulde?


Det er vel noe som kan være til begges fordel, en Zombie vil ikke akuratt hente kjeledressen når kulda setter inn. Mens vi mennesker vil være smarte nok til å ta på oss gode klær, og kanskje tenne et bål om vinden er riktig. Det kan faktisk gi deg et lite forsprang om du vet at those zombiebitches følger etter deg, for dem vil jo praktisk talt stoppe opp. Men igjenn som L-P sa, det hjelper dem også en god delXD
  • 0
Hmm, må si johannes-bakken virker som en god kandidat. Virker som du har det logiske inne iallefall
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
+ Jeg kan få med dama^^
  • 0
Njaah. Vi skal bare ha sterke eksemplarer av det kvinnelige kjønn. Og "heite"
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!