Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Trening- og kostholdstråden


Her kan alt med trening og kosthold diskuteres.Det må vell være noen som bryr seg åssen de lever livet???Er det noen som trenger treningstips kan jeg eller kanskje noen andre hjelpe.
Kanskje denne tråden kan hjelpe noen av dere gamere til å bli litt sunnere
  • 0
Personlig trener jeg styrke i form av vektløfting 4 ganger i uken. Det opplegget har jeg kjørt siden januar i år. Har trent styrke uregelmessig før dette.
Jeg tar protein tilskudd også.

Kan jo nevne noen maksløft kanskje.
80 benkpress
135 markløft
120 knebøy
I'm ThreepWood, a mighty moderator!
  • 0
det er akseptabelt

Skal begynne på proteinpulver snart.I tilleg skal jeg ta litt kreatin
Har trent i minst 2 år,men har ikke bynt med sett før nå.
  • 0
Har du noen maksløft kneipen?
Hvor mye veier du?
Trent lenge?

Husk å få i deg nok vann hvis du starter med kreatin
I'm ThreepWood, a mighty moderator!
  • 0
Veier ikke mye gitt,skulle nesten tro jeg hadde 4 mager.Veier drøye 65 kilo og håper å gå opp iallefall 8 kilo med poteinpulver.
Maksløft vet jeg ikke for har bare 50 kilo hjemme,skal få mer snart
  • 0
Kreatin er også en vekt booster.. man legger vel i snitt på seg rundt 3 kg da man starter med kreatin.
I'm ThreepWood, a mighty moderator!
  • 0
Har hørt det ja.Jeg vurderer også glutamin.

Tar du whey proteiner?
  • 0
Ja. tar pure whey. Eller myse protein som det heter. Dette innholder de fleste aminosyrene man har bruk for. Glutamin funker sikkert også, har ikke erfaring med hverken det eller kreatin
I'm ThreepWood, a mighty moderator!
  • 0
Skjerpings! Dette er ett spillforum! Sånne tråder burde ikke være tillatt her...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
whey er lett å ta opp så det er best etter trening,regner med du vet det..

holder mag til ca. 5 om dagen greier ikke 6.Spser minst 1 bolle havregryn hver dag.Det er veldig sunt,inneholder blandt annet en del zink,som hjelper testosteron nivået til å stige.Med andre ord kan hjelpe litt med ytelsen treningsmessig

Nettopp derfor vi trenger slike tråder,så ikke vi ender opp som amerikanere
  • 0
regnet med at det ikke var så mange som var ivrige treningsnarkomane her
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Jeg har ikke vært veldig flink til å trene, jeg gikk på fotball fra 2.klasse til kanksje 7-8.klasse og da var det slutt. Men så begynner man å bli i dårlig form da, så for ca. en måned siden pelte jeg meg på Akropolis treningsenter. Har ikke prøvd å makse på så mye, men jeg sier dette: Yayo er ikke den sterkeste utøveren på senteret Men, på sånn knebøy(hvis det er det jeg tror det er ) så makser jeg 120. Jeg trener skuldre,mage, biceps, triceps, bein også varmer jeg opp med jogging på mølla. Bruker ikke proteiner.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Tipper det er beinpress du mener
  • 0
Noen som skal utdanne seg innen kost eller trening?
  • 0
Lol, denne tråden skremmer meg. Sykt mye dere trener da!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Trening?
Hva er trening??
rayray.
  • 0
trener en del, men ikke for mye(er ikke ferdig utvokst) , spiser sunt(ikke noe overdrevet protein intak ) og jogger ganske langt. men jeg har dårlig rytme i det hele. en uke kan jeg trene 2-3 t hver dag, og en annen kan jeg gå helt uten. Men skal snart begynne med roing, så da får jeg vell litt resultater
  • 0
threepwood..

mange typer knebøy..

og jeg trener knebøy med 90.. ikke beinpress.. der er jeg oppe i 180..
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Er nok beinpress ja Det er sånn at man sitter, også har man beina tett mot magen og presser beina mot en sånn plate. Man merker det på beina i 120 ja
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Skal prøve kreatin.

Ellers trener jeg mye. Har kondis som en hest. Styrke er liksom ikke hovedfeltet mitt, utholdenhet er det heller.
  • 0
Hvis du ikke kan banke en fyr så kan du iallefall løpe i fra ham
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Trener alle dager i uken untatt lørdag, trener i gjennomsnitt en og en halv til to timer hver økt Noen andre på forumet som går på friidertt?
RoninWarriors!
  • 0
ka er Glutamin, kleatin og whey protein, hva gjør det??
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!