Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Devil May Cry 4 tråden!!


DMC 4 har fått en del fosjelige kritikk noe som iriterer meg!!
http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1588052.ece

på slutten av ITavisens anmeldelse står det:

Er du fan av Devil May Cry, er spillet perfekt for deg, og en klar femmer. For alle andre, la det bli en firer.
http://www.itavisen.no/sak/508267/R%C3%A5tt%2C_stilig_og_ga
mmeldags/


og GR gå de spillet 9/10
http://www.gamereactor.no/anmeldelser/112743/Devil+May+Cry+
4/
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Nei, jeg har ikke fått meg DMC 4 enda, selv om jeg får det snart.

Jeg vil også beklage for hva som kommer nå. Du må lære deg å lage en tråd, for dette er håpløst. Med tanke på din førstepost vil det bare være en tråd som får "ja" eller "nei" som svar.

Skriv en informativ førstepost, hvor du forklarer oss om spillet, gir noen trailere og bilder + linker til anmeldelser. Sett gjerne opp dine forventninger og førsteinntrykk, hvis du har skaffa deg det. Dette vil gi tråden mye bedre sjanse for å bli en god tråd, som folk kan diskutere og hjelpe hverandre i.
Veni vidi vici
  • 0
takk
er det noen som har fått spillet??
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
jeg siter og laster det ned til minne på hardisken nå!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
me too, sitter her og venter på at det skal bli ferdig så jeg kan prøve det^^ gleder meg som en unge
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Jeg har det
Utrolig fett xD
Jeg sparker rompe
  • 0
kjøpte meg det i dag det er utrolig fett
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
.. jeg er på bane nr 6.. jeg skal nå "back to headquarters" (dette er rett etter det første møte med agnus) .. men jeg finner faen meg ikke veien, noen som vet noe som kan være til hjelp!? så send meg svar , hvis det er spoiler så send det på pm!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
haha er på samme sted

klarte den
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Er på paddbossen, ikke så vanskelig som flammemonsteret, men dog... Irriterende vanskelighetsgrad på bossene iforhold til resten av spillet.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Spillet ser sinnsykt rått ut, har veldig lyst på det
I de tidligste stundene før DMC4, når alt vi fikk se var trailere av spillet, trodde jeg Nero var en ond klone av Dante. Da jeg så trailerne syntes jeg de hadde gått i feil retning, og stilte meg negativt til spillet, og sluttet å følge med på nyheter rundt det. Men da det ble klart at Nero var..Nero, og ikke en ond Dante Klone, da fikk jeg sansen for det igjen. Har både negative og positive ting å si om Neros utseende. Han ligner svært på Dante, slik at det blir lett å vende seg til en ny karakter.
MEN, han ligner for mye på Dante...Den eneste forskjellen er jo hakeskjegget Synes utviklerne gjorde en god jobb med å sette oss inn i Neros rolle, slik som de gjorde med å få oss til å sympatisere med Dante.
Kameravinklene (utfira det jeg har sett) virker litt dårlige...Men så lenge de er bedre enn kameravinklene i God of War (1 og 2) så fungerer det.
Skulle ønske jeg hadde PS3, hehe. Gratulerer til alle dere som har det
Square Enix.
  • 0
Siterer gray fox:
haha er på samme sted

klarte den

hva,som meg?

også hjalp/hjelper du meg ikke!?

du er virkelig ikke like stor som frank jeager bare så det er sagt, han ville ha hjulpet meg
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
jeg er på mission nr. 9
er det noen andre som har kommet lenger en mission 9??
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
DMC 4 er utrolig fett spill!!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
skal kjøpe det snart.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer mr-47:
Citerer gray fox:haha er på samme sted

klarte den
hva,som meg?

også hjalp/hjelper du meg ikke!?

du er virkelig ikke like stor som frank jeager bare så det er sagt, han ville ha hjulpet meg


er ikke min feil du hadde logget av når jeg fant ut hvor man skulle gå
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
hvor langt har dere kommet i Devil May Cry 4??
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer ps3 er bra:
hvor langt har dere kommet i Devil May Cry 4??



mission 11..

Siterer gray fox:
er ikke min feil du hadde logget av når jeg fant ut hvor man skulle gå


never mind, my bad, jeg så ikke at fossen ble borte på starten av banen
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
vet ikke hvilken mission det er men er dante nå.
By the way er det noen som har det på ps3 og har prøvd det internett greiene? hva er det godt for?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer gray fox:
vet ikke hvilken mission det er men er dante nå.
By the way er det noen som har det på ps3 og har prøvd det internett greiene? hva er det godt for?


jeg er på mission 17
har det på PS3, men hva er den internett greia godt for??
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
thats what I'm asking you
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Er spillet nesten som God Of War?
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Er litt skeptisk til spillet, med tanke på at man spiller som Nero og ikke Dante. Nero har bare den kjedelige imba demon hånda og en pistol, mens Dante har 2 pistoler som er mye kulere xD
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Er litt skeptisk til spillet, med tanke på at man spiller som Nero og ikke Dante. Nero har bare den kjedelige imba demon hånda og en pistol, mens Dante har 2 pistoler som er mye kulere xD


Hvis jeg ikke tar helt feil får man også spilt med Dante.
"Objection!"
  • 0
bekreftet xD
Jeg sparker rompe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!