Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Devil May Cry 4 tråden!!


Du kommer til å spille Dante i spillet også
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Jeg synes dette spillet er ganske kult. Ikke min sjanger, men det var god grafikk og kult gameplay
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
ja det har du rett i
Banka sisste boss nå, utrolig kult spill!!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Bør man ha spilt de tidligere spillene i serien for å forstå historien?
"Objection!"
  • 0
Jeg har hatt spillet siden torsdag og er på Mission 19 nå av totalt 20. Liker spillet veldig godt, grafikken er god, gameplayet er som alltid godt, stemmeskuespillet er herlig overdrevent og overdramatisk med kjappe replikker. Heftige bosser og mellomsekvensene er herlig actionfylte og velkoreograferte.

Men det som skuffer meg litt er for det første (som en del har klaget på) kameravinklene. Man får styre deler av den selv, men ofte er det også fastlåste vinkler, noe som kan være tidvis frustrerende. Det skuffet meg mest at Capcom ikke fikset på det engang! En annen ting, er at jeg syntes faktisk det var litt nedtur å spille Dante-noe som det absolutt ikke burde være. Han er like tøff, kul og elsker Ebony & Ivory og vekslingen mellom de ulike kampstilene er en fryd som skaper mer variasjon i spillet. Men syntes at Dante hadde fortjent ihvertfall ett par nye baner (istedenfor backtracking og resirkulering av bosser) og jeg kommer ikke utenom at i den perioden jeg spilte Dante, savnet jeg virkelig Nero og hans devil-arm. Den var for meg uhyre effektiv i kamper.

Ett godt spill som hadde vært glimrende hvis endel småting kunne vært fikset på. En anmeldelse av spillet kommer jeg med på ett senere tidspunkt.
  • 0
Jeg får ikke spilt detta spillet før neste måned! ARGH!!! Damn you red ring of SHIT!
  • 0
Siterer Hehemann:
Bør man ha spilt de tidligere spillene i serien for å forstå historien?


j
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Bør man ha spilt de tidligere spillene i serien for å forstå historien?


Tror ikke det
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Er det noen som vet hvor mange vanskelighets grader det er
HAr fått med meg disse:

Human
Devil Hunter
Dante Must Die
Heaven Or Hell
Hell Or Hell
Blood Paradise( usikker hva den heter )
Jeg sparker rompe
  • 0
tror det er 6 eller 7 vanskelighets grader
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer Hehemann:
Bør man ha spilt de tidligere spillene i serien for å forstå historien?


nei egentlig ikke, pluss at man kan lese historien til de andre spillene mens det laster inn på ps3en
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer gray fox:
nei egentlig ikke, pluss at man kan lese historien til de andre spillene mens det laster inn på ps3en


Hehe...

http://www.penny-arcade.com/comic/2008/02/06
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
okay, du har kansje ikke ps3 men du kan lese historien om du klarer spillet hvertfall
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Finally ferdig. Men det DMC 4 var mitt første møte med DMC, så nå går jeg over til Devil Hunter moden, ettersom jeg startet på Human
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer gray fox:
Citerer Hehemann:
Bør man ha spilt de tidligere spillene i serien for å forstå historien?


nei egentlig ikke, pluss at man kan lese historien til de andre spillene mens det laster inn på ps3en


Det var jo sykt kjekt
"Objection!"
  • 0
åssen score har dere på de forskjellige banene?
Jeg har spilt gjennom spillet på Human, men de statsene er så dårlig at jeg ikke gidder å legge de ut.
Så legger ut statsen for de tre første oppdragene på Devil Hunter:

Mission 1: 4000
Misson 2: 38000
Misson 3: 53000

Begynte nettopp å spille på DH istad, så hakke kommet så langt.
Jeg sparker rompe
  • 0
er ikke helt siker skal til å spille det nå
Første gang jeg har spillt DMC, synes det var et utrolig bra spill.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Samme her...veldig overrasket. Historien var knall. Elsker cut scenene.
Jeg sparker rompe
  • 0
me to!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Er det noen andre som har banka siste boss?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
jupp, right here^^ døgna siden jeg kjøpte det og runna det
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
jeg gjorde nesten det samme la meg vel kl 04.00 tror jeg
hviken modus banka du siste boss på? Human eller Devil Hunter?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
jeg likte ikke demoen, men det ser jo kult ut
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
spillet er mye bedere en demon
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
devil hunter
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!