Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Devil May Cry 4 tråden!!


jeg også startet spille på Devil Hunter
Første gang jeg spiller DMC
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
jeg har da sittet fast på bane 19 i 2 dager nå, gjort noen dårlig valg.. og det hele endte opp med at jeg ikke fikk kjøpt noen items.. også hadde jeg 67 735 red orbs som brannt i lommeboka som jeg ikke fikk brukt.. men jeg klarte faen meg og komme til puzle 5 uten noen items på devil hunter da
(det betyr at jeg klarte og banke opp alle fiendene bak 4 av dørene uten items også så klart!)

*stolt*

tok banen på nytt nå, og kjøpte 4 medium liv greier og en continue.. får håpe at det holder

(jeg har hatt devil may cry 3 før, og elsket det! det var faktisk bedre en devil may cry 4, men dmc4 er også et meget bra spill. 8-9/10.. bestemmer meg ikke hva jeg skal gi det før jeg har rundet det tho! )
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Men vis du dør på en av nivåene så starter du på det siste nivå som du døde på. Jeg hadde gitt Devil May Cry 4 9/10 utrolig bra spill
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
rundet det nå!.. jeg gir det 8-10.. eneste grunnen til det er fordi det ikke var like bra som dmc3..

det historien begynnte bra, men så ble det liksom mest kødding, og raske komentarer, ikke like seriøst som det var på dmc3.

i dmc3 hvor det begynnte som kødding også ble de en seriøs handlig ut av det. og man bryde seg mere. mens på dmc4 så var historien interesang på starte, men også var det mere dama til nero som han skulle redde som ble i sentrum også gråt han litt osv osv.. dante bare leker seg igjennom boss fightene, skulle ønske han ble mindre kjepphøy, og skule tatt ting mere alvorlig.. slik som han gjør på når han finner ut at han skal stoppe broren sin og slutte og kødde å mye på dmc3!

på gameplay får de begge 10 av 10.. men overall så synes jeg dmc4 ikke var like solid som dmc3..

det er fortsatt et av de beste spillene jeg har på ps3, og et jævlig bra spill!

spiller nå på son of sparda.. er det bare meg eller er det mye høyere kriterier nå for og få en høy score på ranking?
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
rundet det nå!.. jeg gir det 8-10.. eneste grunnen til det er fordi det ikke var like bra som dmc3..

det historien begynnte bra, men så ble det liksom mest kødding, og raske komentarer, ikke like seriøst som det var på dmc3.

i dmc3 hvor det begynnte som kødding også ble de en seriøs handlig ut av det. og man bryde seg mere. mens på dmc4 så var historien interesang på starte, men også var det mere dama til nero som han skulle redde som ble i sentrum også gråt han litt osv osv.. dante bare leker seg igjennom boss fightene, skulle ønske han ble mindre kjepphøy, og skule tatt ting mere alvorlig.. slik som han gjør på når han finner ut at han skal stoppe broren sin og slutte og kødde å mye på dmc3!

på gameplay får de begge 10 av 10.. men overall så synes jeg dmc4 ikke var like solid som dmc3..

det er fortsatt et av de beste spillene jeg har på ps3, og et jævlig bra spill!

spiller nå på son of sparda.. er det bare meg eller er det mye høyere kriterier nå for og få en høy score på ranking?



jeg synes ikke at det er så jævlig at dante er så kjepphøy jeg. det passer kanskje ikke så mye til historien til nero men replikkene til dante er noe av det som gjør spillet kult. jeg hadde gitt det 9/10 hitil. har ikke runda det ennå (sitter fast ) vel grattis med nok et fullført spill
  • 0
Siterer Hl2 fan:
jeg synes ikke at det er så jævlig at dante er så kjepphøy jeg. det passer kanskje ikke så mye til historien til nero men replikkene til dante er noe av det som gjør spillet kult. jeg hadde gitt det 9/10 hitil. har ikke runda det ennå (sitter fast ) vel grattis med nok et fullført spill


det er greit at han er litt høy i hatten, men når det blir så mye hele tiden synes jeg at det legger en demper på stemningen. det blir så monotont i forhold til det det kunne ha vært.. som f eks når dante kommer ned og skyter the hollines i hue. også kommer det en bra musikk som legger ann til en litt skremmende men kul stemning, sånn skulle jeg ønkse at spillet føltes hele tide!

derfor gir jeg det en 8.. kanskje 8,5 av 10.. siden det kunne ha vært så mye mer "stemningsfult" (i mangel av et bedre ord.) som dmc3..

kommer til og kjøpe en dmc5 hvis det kommer. så det var et jævlig bra spill altså!

og takk!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
jepp. dmc 5 er ett sikkert kjøp her også hvis det kommer. jeg rett og slett elsker det.
  • 0
Kommer til å kjøpe DMC 5 her også hvis det kommer. jævelig bra spill
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Håper DMC 5 kommer
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Hvet noen vor mange vanskelighets grader det fins i DMC 4?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
greit, vi ser det. du trenger ikke å trippel poste
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
greit, vi ser det. du trenger ikke å trippel poste


ja, wtf.. ro ned hormona liksom...
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
Citerer kokiri:
greit, vi ser det. du trenger ikke å trippel poste


ja, wtf.. ro ned hormona liksom...


SORRY!! Det du sa var det ment til meg eller til kokiri?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Citerer mr-47:
Citerer kokiri:
greit, vi ser det. du trenger ikke å trippel poste


ja, wtf.. ro ned hormona liksom...


SORRY!! Det du sa var det ment til meg eller til kokiri?


hva i all verden har kokiri gjort?

den var ment til deg.. men det var jo ikke verdens undergang heller.

hvis du må legge til en stor nyhet så rediger den tideligere posten..

hvis ikke det går (fordi det er for lenge siden)) så kan du dobble poste.. eller for og vekke liv i en gammel tråd, da er det også greit og dobble poste..

ingen av disse kriteriene går innenfor din tripple posting..

som sagt. er ikke verdens undergang akkurat. men ikke gjør det mer bare
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Jeg vil anbefale dere å redigere den tidligere posten ja, men det er ingen grunn til å kjefte på karen nå da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Takk. Det skal jeg gjøre vet du
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg vil anbefale dere å redigere den tidligere posten ja, men det er ingen grunn til å kjefte på karen nå da


var da relativt konstruktiv og vennelig kritik! var det ikke?

det var anyway ikke ment som kjeft.. bare en heads-up!!!

vann under brua.

noen som har klart og runde spillet på son of sparda?

jeg har nettopp begynnt.. (vel for 2 dager siden.. men har bare kommet til bane 3, har ikke spillt så mye)

er det bare meg eller er det faktisk værre og få god karakter på stylish-points nå?
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
jeg skal vel starter på son of sparda
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer mr-47:
er det bare meg eller er det faktisk værre og få god karakter på stylish-points nå?


syntes det er vanskelig som Nero, men som dante går det ganske lett^^
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
kokiri sa at dante er faren til nero
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Men vis du dør på en av nivåene så starter du på det siste nivå som du døde på. Jeg hadde gitt Devil May Cry 4 9/10 utrolig bra spill


*så ikke denne meldingen jeg, svarer på den nå!* jo takk du, men greia er at jeg ikke daua da.. ikke hva konsekvensen var viss jeg gjorde det



Siterer gnomely:
kokiri sa at dante er faren til nero


med mindre han fikk nero mens han var 10 år gammel, så tviler jeg veldig på det.. hvis de i det hele tatt er i slekt, så er det nok sparda som har rotet med ein anna dame..

jeg personlig trodde at det var vergil som var i armen til nero jeg.. og det var derfor the hollines sa at han hadde "arvet" *spardas power* dessuten så sier han jo når han får tak i yamoto.. *power..give me more POWER* noe som liksom vergil sier flere ganger på dmc3.. alt passer jo!

bare gjetning fra min side så klart, og ikke fakta.. vel.. my to cent's!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
det er ikke umulig det
  • 0
Siterer gnomely:
kokiri sa at dante er faren til nero


faen DET HAR JEG IKKE SAGT
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Gjennomført på human nå. Veldig bra spill, men kamera, og det å gå baklengs igjennom spillet likte jeg ikke . Var også noen ting som foregikk litt i overkant klumsete. Vil gi det 8/10, meget bra . Jeg forventer dog mer av Ninja Gaiden 2
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!