Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Devil May Cry 4 tråden!!


Siterer gray fox:
Citerer mr-47:
er det bare meg eller er det faktisk værre og få god karakter på stylish-points nå?


syntes det er vanskelig som Nero, men som dante går det ganske lett^^


maskin, du har kommet så langt

jeg sitter fast på den frosken når jeg spiller som nero jeg... flaut ass,
(på son of sparda så klart!)

men jeg har bare prøvd en gang. skal nok få det til, vil runde det på son of sparda og få de djevel draktene!!!
  • 0
er det da man får draktene?
  • 0
Siterer Hl2 fan:
er det da man får draktene?


nei, man får de på vansklighets graden etter son of sparda. men en ting om gangen eller hva.
  • 0
he he. ja jeg driver på son of sparda nå jeg også. helt jævlig
  • 0
tenkte å kjøpe dmc 1,3 og 4 nå, for har hørt at 1ern og 3ern er greie å spille først, men 2ern suger så er waste... noen som har prøvd 2ern? har den noe som helst med historien å gjøre ?
Har også sett det er flere versjoner av 3ern, hvilken er best og hva er egentligt forskjellen?
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
den ene kan du spille som vergil (broren til dante) som har et sykt fet samuraisverd ellers er det samme spill
så kjøp den
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
OK, er det bare meg som synes at Saviour bossen er meningsløs. Jeg liker ikke den fighten i det hele tatt. Greit at folk vil ha store og skumle bosser men jeg syns den stygge statuen er kjedelig. Det bare masse løping rundt han.
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Har lagd en Devil May Cry 4 trailer

http://www.youtube.com/watch?v=yyx2xaAfYwU


jeg synes det burde vært en rask og rock'a sang til denn.. men den var jævlig bra redigert!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Takk takk
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Jeg har akkurat sett på introen av DMC 4 på youtube!

Hvorfor dreper Dante presten osv ?

Har han blitt ond ellerno?
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Jeg har akkurat sett på introen av DMC 4 på youtube!

Hvorfor dreper Dante presten osv ?

Har han blitt ond ellerno?


greit, jeg skal ødelegge spillet for deg, dante er nå ond, og han er faren til nero, nero dreper dante på siste bane, også får nero barn med kyrie som skal hete vergil og med sin nye sønn skal nero herje over hele verden, siden både nero og kyrie er etterkommere av demonen sparda, som er den sterkeste demonen noen sinne..

så med heftig incest - sex ble sønnen dems den sterkeste demonen i verden.

vet du hva. ta og spill spillet du
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
Citerer 333-half-evil:
Jeg har akkurat sett på introen av DMC 4 på youtube!

Hvorfor dreper Dante presten osv ?

Har han blitt ond ellerno?


greit, jeg skal ødelegge spillet for deg, dante er nå ond, og han er faren til nero, nero dreper dante på siste bane, også får nero barn med kyrie som skal hete vergil og med sin nye sønn skal nero herje over hele verden, siden både nero og kyrie er etterkommere av demonen sparda, som er den sterkeste demonen noen sinne..

så med heftig incest - sex ble sønnen dems den sterkeste demonen i verden.

vet du hva. ta og spill spillet du


Jeg har spillt igjennom DMC 1 bare...men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe DMC 4 hehe
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
MR-47 og 333: Kan dere neste gang markere når dere spoilere noe eller om dere tar det på PM.....Jeg fikk spoila det første om Dante, så ta lit mer hensyn neste gang....
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
MR-47 og 333: Kan dere neste gang markere når dere spoilere noe eller om dere tar det på PM.....Jeg fikk spoila det første om Dante, så ta lit mer hensyn neste gang....


jeg kødda, relax.

Siterer 333-half-evil:
Jeg har spillt igjennom DMC 1 bare...men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe DMC 4 hehe


jeg hadde faktisk bare spillt igjennom dmc3 fra før.

jeg digget dmc etter at jeg spillte dmc3. og dmc4 var ikke et untak.

tror ikke at det gjør noe om du ikke har spillt alle de tidligere spillene.
jeg følte i allefall ikke det.
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
jeg har ikke spillt noen spill i serien og jeg skjønte historien.
synes det var et utrolig kult spill.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Ok, jeg trenger noen tips til å ta siste bossen på Devil Hunter. Jeg eier han helt ned til de to siste strekene, og da begynner han med dette supersverdet sitt, og vil faen meg ikke dø. Det er utrolig plagsomt fordi han slakter meg det stygge sverdet. Så, noen tips?
Jeg sparker rompe
  • 0
ja da.. evade(altså rull til siden) 6 ganger.. kan hjelpe om du kar kjøpt table hopper på abilitis!

timing er veldig viktig, men hvis du har table hopper så kan det kjøpe deg 0.5 sekunder ekstra tid og reagere på!

now go out there and be sombody!!!
  • 0
Jaja, men når er det jeg kan attacke han? fant ingen åpninger istad xD
Jeg sparker rompe
  • 0
.. skal være veldig rett etter det, da skal han stå i ro et par sekunder mener jeg, husker ikke om det er på baken eller i lufta tho.
  • 0
Siterer mr-47:
Citerer Hehemann:
MR-47 og 333: Kan dere neste gang markere når dere spoilere noe eller om dere tar det på PM.....Jeg fikk spoila det første om Dante, så ta lit mer hensyn neste gang....

jeg kødda, relax.


Men det er det at du spoila... Bare ikke gjør det igjen
"Objection!"
  • 0
han er på vei til å lage det skjoldet sitt etter det sverd angrepet. angrip han mange ganger, hopp opp i luften også slå ned med sverdet.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
jeg kunne også trengt hjelp, jeg sitter fast på the hollines på bane 11 på son of sparda.. etter at han begynner og gå inn i statuen, så rekker jeg ikke og slå han etter at jeg har klart og slå vekk skjoldet hans..

noe som har klart bane 11 på son of sparda som kan gi et tips?

(utennom og være raskere? )

Siterer Hehemann:
Citerer mr-47:
Citerer Hehemann:
MR-47 og 333: Kan dere neste gang markere når dere spoilere noe eller om dere tar det på PM.....Jeg fikk spoila det første om Dante, så ta lit mer hensyn neste gang....

jeg kødda, relax.


Men det er det at du spoila... Bare ikke gjør det igjen


jeg FANT DET PÅ.. dante er ikke faren til nero eller slem. ikke har nero incest med kyrie heller, de er ikke i slekt.
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Prøvde demoen i dag!

DEt var utrolig kult... Er dette verdt å kjøpe seg?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Ja!!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!