Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden


Jeg har hørt mange rykter om Uncharted 2, er disse ryktene sanne? Jeg elsker Uncharted: Drake's Fortune, og er det beste spillet mitt til PS3.

Kommer Uncharted 2, og hvis det kommer, vet noen hvilken lanseringsdato? Er det i 2008, eller 2009?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det er sagt at det skal komme to oppfølgere til Uncharted. Når de kommer er usikkert, men jeg tviler på at vi får se nummer to i 2008. Det kommer nok i 2009, som vil bli et år med mange adventure og rpg spill.
Veni vidi vici
  • 0
  • RDB
  • RDB
Uncharted 2 har blitt bekreftet, ja. Jeg mener også å ha hørt at det er planer om å lage en triologi av serien.

Tror også at spillet vil bli utgitt neste år.
Tipper at det vil bli avduket på E3, som et av de mange spillene Sony lovet til PS3.
  • 0
Kult at det kommer en oppfølger.

SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT!

Jeg håper de dropper monstre. Det gjorde spillet mindre realistisk, og det gikk fra å være skattejakt til monster-slaying.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Uncharted var et meget bra spill, synd at man bare spiller det en gang. Jeg håper NaughtyDog gir oss multiplayer i 2'ern.
PSN: KevlarJens
  • 0
Siterer Predator:
Kult at det kommer en oppfølger.

SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT!

Jeg håper de dropper monstre. Det gjorde spillet mindre realistisk, og det gikk fra å være skattejakt til monster-slaying.


Jeg syntes det var godt med litt variasjon. Og dessuten fikk man to fiender som kunne angripe hverandre, slik at du kunne få en liten pause.
Richard Imenes
  • 0
Enern var utrolig bra. Burde uten tvil ha vunnet prisen for årets eventyrspill på gullstikka.

Gleder meg stort til 2ern, da det første spillet var skikkelig kvalitetsunderholdning. Har sjeldent hatt det så morsomt når jeg har spilt.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Jeg vil også gjerne se en oppfølger.
Vi får en del spill å spille fremover, MGS4, alle oppfølgere, Littlebigplanet, JAk and Daxter(?) og en drøss til.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Håper de aldri lager Jak & Daxter igjen. Det må bli begravd.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Håper de aldri lager Jak & Daxter igjen. Det må bli begravd.


Du kødder?

Jeg elsker Jak and Daxter! Hvertfall Jak II: Renegade.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Trym
  • Trym
Jeg digger også Uncharted, og synes ikke det var så galt med litt variasjon heler nei, og ja. Helt klart et av årets eventyrspill.
Upassende.
  • 0
Har spillt Uncharted gjennom to og en halv gang tror jeg.

Men er det spill som er kule å spille om og om igjen er det Ratchet and Clank, spessielt toeren for den har jeg runnet 34 ganger eller noe sånt.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer Predator:
Du kødder?


Nei. De kan bare lage èn serie om gangen. Og de har gjort alt de kunne gjøre Med Jak & Daxter. Insomniac burde skamme seg over å ha laget R&C ToD (uansett hvor bra det er)
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Uncharted: Drake's Fortune står igjen som ett av de beste spillene på PS3. Og Naughty Dog har jo selv uttalt at de hadde planlagt Uncharted som en slags spillserie. I oppfølgeren hadde det vært utrolig bra med co-op støtte og gjerne ett lengre eventyr med mer utforsking og gåteløsning
  • 0
  • RDB
  • RDB
Uncharted er et spill det er tydelig at noen har lagt sjela i. Håper de gjør det samme i oppfølgeren. Kanskje med co-op (dersom de får det til å fungere), lengre quest og mer gåter, og ikke bare enda bedre grafikk.

Det jeg elsker mest med Uncharted er ærlig nok kontrollerene. Bare det å snu seg er faktisk en red fryd. (Tenkte aldri over det før jeg gikk fra Uncharted og over til Ratchet And Clank)

Må tilstå at jeg var UTROLIG overrasket over monsterene i Uncharted. Spillet hintet vel til det litt, men jeg forestillte ikke i et øyeblikk at det skulle være med noe overnaturlig før Eddy Raja sa "Did you see them?".
Likte den seksjonen med monsterene ganske godt. Syntes det var godt med variasjon, og som crayak sier så var det greit når begge fiendene slost mot hverandre. Likte godt den delen hvor du måtte komme deg forbi en liten krig mellom dem.

Håper på noe lignende i oppfølgeren. Men håper ikke at de drøyer overnaturligheten for langt, og at du slost mot monstre i over halve spillet.
Og så går det jo ann å skape variasjon uten monstre, òg (kanskje bosser og minibosser).

Uansett hva som skjer så skal jeg iallefall garantert ha toern.
  • 0
Til Uncharted 2, har jeg store forhåpninger. 1'ern var et perle-spill, dog litt kort, men likevel utrolig bra og absolutt årets eventyr-spill, selv om det til tider var litt for mye skyting og for lite klatring og utforskning.

Håper 2'ern blir minst like bra og forhåpentligvis også litt lengre.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg kan tenke meg vi ser et nytt Uncharted i 2009.
Men jeg håper at de ikke glemmer Jak-serien heller.

Uncharted var og er fremdeles utvilsomt det beste spillet på PS3, og jeg vil påstå bortsett fra Super Mario Galaxy, det beste spillet i 2007. Ikke fordi at gameplayet er så nytenkende som Naughty Dog skal ha det til i behind the scenes videoene sine, men fordi det er så forbaska godt gjennomført, og storyen og voiceactorene og settingene gjør at det hele kommer til liv på en spektakulær måte, det er mye det samme som med mario, samme gamle bare perfeksjonert til døde.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Super Mario?... jaja smaken er som baken, ingen er vel helt lik.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Super Mario?... jaja smaken er som baken, ingen er vel helt lik.

Så du er blandt fåtallet som ikke likte Galaxy da?
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Citerer Predator u kødder?

Nei. De kan bare lage èn serie om gangen. Og de har gjort alt de kunne gjøre Med Jak & Daxter. Insomniac burde skamme seg over å ha laget R&C ToD (uansett hvor bra det er)
Ja, ja. Hva med mario da

Spør du meg kan de lage så mange spill de vil bare spillene fortsatt er gode. (Men jeg må vel si at Mario-konseptet har gått litt langt)
Siterer Predator:
Kult at det kommer en oppfølger.

SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT!

Jeg håper de dropper monstre. Det gjorde spillet mindre realistisk, og det gikk fra å være skattejakt til monster-slaying.
Synes det var bra jeg. Da ble det litt varisjon. Rundet det for første gang i går. Jeg synes det var genialt. Blandt de beste spillene jeg noen gang har spillt!!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
synes også Uncharted var er utrlolig bra spill!!
gleder meg til 2eren kommer
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer ps3 er bra:
synes også Uncharted var er utrlolig bra spill!!
gleder meg til 2eren kommer
Ja, gleder meg til det kommer. Da skal jeg sette av en hel natt hvor jeg sitter og spiller til jeg har rundet hele spillet
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Nja Steve, har ikke spillt Galaxy, men jeg synes liksom alt etter 64 var veldig uoppfintsomt og grafikken var jo ikke å skryte av etter på, Gamecube hadde god grafikk, men det synes ikke jeg at Wii har, så er det ikke mange funskjoner på den helder, så da ble det liksom slik det er i dag, Nintendo er liksom ikke kule lenger, Mario 2-D var litt kult though.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Nja Steve, har ikke spillt Galaxy, men jeg synes liksom alt etter 64 var veldig uoppfintsomt og grafikken var jo ikke å skryte av etter på, Gamecube hadde god grafikk, men det synes ikke jeg at Wii har, så er det ikke mange funskjoner på den helder, så da ble det liksom slik det er i dag, Nintendo er liksom ikke kule lenger, Mario 2-D var litt kult though.

Nå tror jeg vi rett og slett ser etter to vidt forskjellige ting i spill. Sunshine var ikke topp, men Galaxy er som regel omtalt som et av tidenes beste spill, og det er absolutt alt annet enn uoppfinnsomt. Ihvertfall for folk som meg som setter pris på platformspill, men nå trenger ikke diskusjonen gå over til Super Mario. Jeg sammenlignet bare at jeg syns det er det samme som gjør begge spillene bra, perfeksjonering av et slitt konsept.

For det er ingen tvil om at det som er i både Galaxy og Uncharted, på papiret så har dette blitt gjort i en årrekke, og det er særdeles lite nye ting for spillene, Tomb Raider har blandt annet mange fellestrekk i stil og spilltype som Uncharted, men det hele ligger i utførelsen, perfeksjoneringen og ikke minst x-faktoren.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Gleder meg til dette kommer!
Er for tiden midt inni det første spillet, og jeg kan ikke vente til dette kommer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!