Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden


Siterer ShananaFarCry:
Gleder meg til dette kommer!
Er for tiden midt inni det første spillet, og jeg kan ikke vente til dette kommer!

Kos deg Du kommer til å få mange gode stunder enda. Spillet slipper ikke på moroa 1 sekund.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer ShananaFarCry:
Gleder meg til dette kommer!
Er for tiden midt inni det første spillet, og jeg kan ikke vente til dette kommer!

Kos deg Du kommer til å få mange gode stunder enda. Spillet slipper ikke på moroa 1 sekund.


Ja, nå har jeg kommet mye lenger inn i spillet, og blant annet opplevd å kjøre vannscooter! Fantastisk spill. Har også funnet flere våpen, og jeg er over 60% inne i spillet.
  • 0
Yup, Steve, jeg har jo som sagt ikke spillt galaxy, jeg syntes spillene på Gc var kjedligeog uorginale men hadde fin grafikk.
Mario i 2-D var best og så 64, Wii er den første nintendo konsollen som skiller seg ordentlig ut med færre funskjoner og ingen tekniske forbedringer siden forrige gen, pluss en ganske høy pris, hvis du spør meg.

Hadde selfølgelig tatt i mot en Wii gratis, men jeg liker ikke tanken på at den har blitt en veldig pengemaskin.
Den selger i bøtter og spann, men er billigere å lage enn sykkeldekk, likevell så er den dyrere enn noe som er 20-40 ganger mer avansert og funksjonsfylt.

Hva i svarte er det Nintendo pønsker på, og hvorfor er det nesten bare Mario, Zelda og Metroid?

Spør du meg bør de komme med noe nytt, da de ikke har vært så flinke i den retningen de siste 10 åra...

Litt skummelt egentlig.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Yup, Steve, jeg har jo som sagt ikke spillt galaxy, jeg syntes spillene på Gc var kjedligeog uorginale men hadde fin grafikk.
Mario i 2-D var best og så 64, Wii er den første nintendo konsollen som skiller seg ordentlig ut med færre funskjoner og ingen tekniske forbedringer siden forrige gen, pluss en ganske høy pris, hvis du spør meg.

Hadde selfølgelig tatt i mot en Wii gratis, men jeg liker ikke tanken på at den har blitt en veldig pengemaskin.
Den selger i bøtter og spann, men er billigere å lage enn sykkeldekk, likevell så er den dyrere enn noe som er 20-40 ganger mer avansert og funksjonsfylt.

Hva i svarte er det Nintendo pønsker på, og hvorfor er det nesten bare Mario, Zelda og Metroid?

Spør du meg bør de komme med noe nytt, da de ikke har vært så flinke i den retningen de siste 10 åra...

Litt skummelt egentlig.
Ja, det er veldig skummelt. Jeg håper for all del at nintendo går på en skikkelig smell fordi dem overpriser produktene sine så gærlig. Måtte nintendo tape denne konsollkrigen
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer wrecker:
Spør du meg bør de komme med noe nytt, da de ikke har vært så flinke i den retningen de siste 10 åra...

Litt skummelt egentlig.

Det syns jeg heller kommer ann på øyet som ser. Det er selvfølgelig Mario, Zelda og Metroid det blir størst blest rundt, men det er det samme med Metal Gear, Gran Turismo og Final Fantasy på PS3, og ene og alene Halo på Xbox 360

Det finnes massevis av sleeper-hits på Nintendo konsoller, og Nintendo har introdusert massevis av franchiser utenom Zelda, Mario og Metroid.

Animal Crossing, Pikmin, Batallion Wars, Fire Emblem, Kirby, og så har de også bredt seg ut i casual markedet som Sony den siste generasjonen hadde et jerngrep rundt med Buzz og Singstar.

Men uansett, det er ikke dette tråden handler om, så vi slutter der.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer wrecker:
Yup, Steve, jeg har jo som sagt ikke spillt galaxy, jeg syntes spillene på Gc var kjedligeog uorginale men hadde fin grafikk.
Mario i 2-D var best og så 64, Wii er den første nintendo konsollen som skiller seg ordentlig ut med færre funskjoner og ingen tekniske forbedringer siden forrige gen, pluss en ganske høy pris, hvis du spør meg.

Hadde selfølgelig tatt i mot en Wii gratis, men jeg liker ikke tanken på at den har blitt en veldig pengemaskin.
Den selger i bøtter og spann, men er billigere å lage enn sykkeldekk, likevell så er den dyrere enn noe som er 20-40 ganger mer avansert og funksjonsfylt.

Hva i svarte er det Nintendo pønsker på, og hvorfor er det nesten bare Mario, Zelda og Metroid?

Spør du meg bør de komme med noe nytt, da de ikke har vært så flinke i den retningen de siste 10 åra...

Litt skummelt egentlig.
Siterer Jonas A D:
Citerer wrecker:
Yup, Steve, jeg har jo som sagt ikke spillt galaxy, jeg syntes spillene på Gc var kjedligeog uorginale men hadde fin grafikk.
Mario i 2-D var best og så 64, Wii er den første nintendo konsollen som skiller seg ordentlig ut med færre funskjoner og ingen tekniske forbedringer siden forrige gen, pluss en ganske høy pris, hvis du spør meg.

Hadde selfølgelig tatt i mot en Wii gratis, men jeg liker ikke tanken på at den har blitt en veldig pengemaskin.
Den selger i bøtter og spann, men er billigere å lage enn sykkeldekk, likevell så er den dyrere enn noe som er 20-40 ganger mer avansert og funksjonsfylt.

Hva i svarte er det Nintendo pønsker på, og hvorfor er det nesten bare Mario, Zelda og Metroid?

Spør du meg bør de komme med noe nytt, da de ikke har vært så flinke i den retningen de siste 10 åra...

Litt skummelt egentlig.
Ja, det er veldig skummelt. Jeg håper for all del at nintendo går på en skikkelig smell fordi dem overpriser produktene sine så gærlig. Måtte nintendo tape denne konsollkrigen


Prøv å hold dere til temaet her gutter. Dette er en tråd for Uncharted 2, NIntendo kan dere diskutere andre steder
  • 0
Jeg har hørt at NaughtyDog jobber med nytt J&D, så vi får ikke Uncharted 2 på en god stund...
Ring Ring Ring Ring Ring Ring Ring, BananaPhone!
  • 0
Gleder meg til J&D spillet. Insomniac er flinke med utviklingssyklusen på spillene sine, men det kan hende Naughty Dog tar seg litt mer tid på spillene sine. Utifra Ratchet & Clank vs Uncharted å dømme så trur jeg det lønner seg å bruke mer tid.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Jeg ble netopp ferdig med Uncharted: Drake's Fortune, og det er et av de beste spillene jeg har spilt!
Noe av den lekreste grafikken jeg har sett, smarte fiender, stort våpen-utvalg, og bra gameplay.

Gleder med til Uncharted 2!
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Jeg ble netopp ferdig med Uncharted: Drake's Fortune, og det er et av de beste spillene jeg har spilt!
Noe av den lekreste grafikken jeg har sett, smarte fiender, stort våpen-utvalg, og bra gameplay.

Gleder med til Uncharted 2!

Jeg satt med samme følelsen etter at jeg hadde spilt gjennom det, jeg føler voice actorene og måten historien blir fortalt på også er med på å bidra til at man lever seg så enormt inn i spillet.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Uncharted var bra, jeg håper på Jak and Daxter, men det bør være mer som Jak 2 og 3, da Jak x sugde.

Gleder meg uansett til å høre mer fra Naughty Dog.

Tja, det er kanskje mer arbeid i Uncharted enn i Ratchet and Clank, men R&C er veldig gjennomført, har i alle fall kun hatt lagg en gang, det var når jeg skulle hoppeinn i et skip og så stivnet det, som om det loadet.

Men det varte bare tre sekunder.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer ShananaFarCry:
Jeg ble netopp ferdig med Uncharted: Drake's Fortune, og det er et av de beste spillene jeg har spilt!
Noe av den lekreste grafikken jeg har sett, smarte fiender, stort våpen-utvalg, og bra gameplay.

Gleder med til Uncharted 2!

Jeg satt med samme følelsen etter at jeg hadde spilt gjennom det, jeg føler voice actorene og måten historien blir fortalt på også er med på å bidra til at man lever seg så enormt inn i spillet.


Ja, stemmeskuespillet, karakterene og de kjappe kommentarene til Nate gjør spillet bedre.
  • 0
Kommer Uncharted 2 i 2009? Vet noen det?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Kommer Uncharted 2 i 2009? Vet noen det?


Tipper det kommer i begynnelsen av 2009.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Skal kjøpe meg Uncharted snart! elsker Naughty dog sine spill, Jak&Daxter ftw!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Naughty dog er en kul gjeng.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
det kommer til å bli fett håper det ikke er sann man bare vil spille en gang.
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Håper det er litt lengre en det første!
The Simpsons!
  • 0
Jeg leste nettopp at Uncharted 2 kommer i 2008! Jeg leste det på Wikipedia.

Sjekk selv: http://en.wikipedia.org/wiki/Uncharted_2
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Yihaaa Takk predator for å komme med slike nyheter! Jeg selv er 100% ferdig med Unharted: Drakes' fortune. Hvis dere som ikke har greid siste boss på kjempe vanskelig kan jeg gi tips.
xO
  • 0
Tviler på at Uncharted 2 dukker opp før høsten 2009. Naughty Dog burde ta seg god tid til å lage en like fantastisk oppfølger til etter min personlige mening, det beste spillet som ble gitt ut ifjor.
  • 0
Ja ifølge the insider fra psm3 skal det komme i 2009.

Lagt til 2008-03-26 18:29:
også kommer kane & Lynch 2 til å komme etter hva jeg har hørt.
xO
  • 0
Siterer darth sith:
også kommer kane & Lynch 2 til å komme etter hva jeg har hørt.


fuck sake, de bør heller jobbe med hitman 5 som skal komme i 2009 spør du meg!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
Citerer darth sith:
også kommer kane & Lynch 2 til å komme etter hva jeg har hørt.


fuck sake, de bør heller jobbe med hitman 5 som skal komme i 2009 spør du meg!


Hei det er bare rykter jeg leste om.Men jeg er enig de burde heller lage hitman 5 og hvis de skulle lage K & L burde de gjøre en jævla god jobb denne gangen!
xO
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer darth sith:
fuck sake, de bør heller jobbe med hitman 5 som skal komme i 2009 spør du meg!


pass språket...syntes Kane & L var bra jeg, Hitman synes jeg har døvet litt ut i det siste...
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!