Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden


Hei, la oss ikke bli off-topic her! Diskuter Uncharted og Uncharted 2 her!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ja ok Predator. Har noen andre enn meg greid Uncharted med 1000medalje poeng og 100%?
xO
  • 0
Siterer darth sith:
Ja ok Predator. Har noen andre enn meg greid Uncharted med 1000medalje poeng og 100%?

Jobber med saken, men det er ikke så lenge sida jeg fikk ps3'en heller
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Hva er deres favorittvåpen? Mitt er AK-47. Raske skudd, stort magasin og den er veldig dødelig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer darth sith:
Ja ok Predator. Har noen andre enn meg greid Uncharted med 1000medalje poeng og 100%?

Nesten. Må bare komme igjennom på crushing (har akkuratt kommet til bunkeren), så har jeg alt.

Siterer Predator:
Hva er deres favorittvåpen? Mitt er AK-47. Raske skudd, stort magasin og den er veldig dødelig.

Likte aldri AK-47, faktisk. Mine favoritter er definitivt M4 og Desert Eagle.
  • 0
Desert Eagle var jævlig kraftig. Men når jeg skjøt en fiende, ble han kastet LANGT bakover. Desert Eagle ble altfor kraftig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
92FS FTW!
Ring Ring Ring Ring Ring Ring Ring, BananaPhone!
  • 0
Mitt favoritt våpen er m4 og 92fs. M4 er dødelig med et passe magasin og 92 har et stort magasin som gir meg tid til å supresse fienden. Siden jeg har 100% har jeg evig ammo så jeg bryr meg ikke hvilke våpen jeg velger.
xO
  • 0
Det er en ting jeg lurer på.
Når du får tak i evig ammo, vil det si uendelig langt magasin, eller uendelig antall magasin?
(Det jeg egentlig spør om: må du lade om?)
Ring Ring Ring Ring Ring Ring Ring, BananaPhone!
  • 0
Ja du må lade om men du har ubegrenset ammo.du har helt vanlig magasin
.
xO
  • 0
Jeg diggert Dessert eagle og MP40 mest, MP 40 er seriøst bare det råestre auto våpen noen gang, rask, billig, klassisk og dødligere enn ett baseng med elektrisk 20 000volts svovelsyre.

Ak 47 er rå og da.
Men den er også mye større, vanskligere å gjemme under jakka.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Kan en mod forandre navnet på denne tråden til "Den ultimate Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden."?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Kan en mod forandre navnet på denne tråden til "Den ultimate Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden."?


du kan jo gjøre det selv hvis du vil
The Simpsons!
  • 0
Det går ikke.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Åja det var rart sikkert en grunn til at det ikke går siden det gikk på en tråd jeg lagde.
The Simpsons!
  • 0
Dragon eye var litt kul, men liker bedre Fareye i Resistance, strålende Snipere begge to..
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer Predator:
Kan en mod forandre navnet på denne tråden til "Den ultimate Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden."?


Jeg kan jo spøre en mod om det? eller så kan du/dokker gjøre det selv..

Lagt til 2008-04-14 19:05:
Siterer wrecker:
Dragon eye var litt kul, men liker bedre Fareye i Resistance, strålende Snipere begge to..


Synes sniperen i Resistance var litt standar sniper jeg
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer wrecker:
Dragon eye var litt kul, men liker bedre Fareye i Resistance, strålende Snipere begge to..


Likte ikke sniperen i Resistance.
xO
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Predator:
Kan en mod forandre navnet på denne tråden til "Den ultimate Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden."?

Saklig lagt trådemne men jaja

EDIT; Vi dropper heller ultimate.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Predator:
Kan en mod forandre navnet på denne tråden til "Den ultimate Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden."?

Saklig lagt trådemne men jaja

EDIT; Vi dropper heller ultimate.


Sier som han i GTA IV traileren: ''Thats how we roll.''
xO
  • 0
Liker ikke sniperen i Fall of man!?
Den sprøyter deg dopa slik at tiden går saktere slik at du ikke trekker av akkuratt når fienden løper av sted.

Den er digg.
Men Online så fungerer ikke det da.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Yay!

Ny tittel på tråden!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer wrecker:
Liker ikke sniperen i Fall of man!?
Den sprøyter deg dopa slik at tiden går saktere slik at du ikke trekker av akkuratt når fienden løper av sted.

Den er digg.
Men Online så fungerer ikke det da.
Jeg likte sniperen på Fall of Man i singleplayer men ikke online
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Hater litt det stedet i Uncharted etter at du har sett en opprivd pirat, så kommer det spesialstyrke folk med Dragoneye, du må hamre løs uten å stå stille eller stå i samme høyde hele tiden..
Ingen steder å gjemme seg. O.o
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Rykte: Uncharted 2 skal ta sted i India

Dette er selvfølgelig bare ett rykte, og er ikke nødvendigvis sant.
Men det hadde vært veldig tøft. Naturen i India er veldig tøff. Håper isåfall vi får litt ørken. (Jeg syntes ørkensettinger er råe).

Ikke noe stort nytt. Men tenkte at de mer desperate av oss kanskje kunne få glede av denne nyheten.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!