Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden


Fett! India hadde vært kult.

Jeg håper også på flere vanskelige puzzles. I 1'ern var det bare 1 eller 2 som jeg hadde problemer med.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Takk for at du gjorde oss oppmerksom RDB. Ja India er kanskje ikke dumt, men jeg vil ihvertfall se 2 eller 3 forskjellige settinger, som i Indy filmene at han finner et hint til neste sted han må lete, så det kan ta han litt rundtomkring i verden. Jeg kunne godt tenkt meg å se noe satt på grensen mellom USA og Kanada for eksempel, frodige fjell og svære daler, litt Cliffhanger preg liksom.

Kanskje også en litt lengre prologue satt i en europeisk eller sør-amerikansk by. Jeg vil også se karakterer fra første spillet vende tilbake, men ikke fra starten av spillet, at man møter på dem på veien, trenger hjelp eller noe.

Jeg har for høye forventninger til neste Uncharted spillet
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Jeg har for høye forventninger til neste Uncharted spillet


Det har jeg å

Nå har jeg nettopp begynt på en ny runde med spillet.
The Simpsons!
  • 0
Jeg vil gjerne at Elena og Sully er med i Uncharted 2.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg vil gjerne at Elena og Sully er med i Uncharted 2.

Ja, Sully spesielt, fy flate for en karakter
Elena skulle vert like pen som hun som er voice actoren for henne

Hadde kanskje vert morsomt dersom det ble introdusert enda en dame, så kunne det vert litt trekant drama og sjalusi, tror det kunne blitt mye vittigt utav det, bare håper de virkelig fokuserer på en engasjerende historie, mange twists, likte alle twistene i første spillet, bare de holder det på det nivået og ikke tar det over the top med twistene. Jeg vil f.eks ikke at Sully skal bli bad guy, det var en bra twist i eneren at man begynte å tvile litt på hvor han stod, men det kan være noe som tilhørte eneren.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Wow, India...
Drake haiker på med en indisk sjåfør, plutserlig stopper de.
Drake: "Hvorfor stopper vi?"
Sjåfør:" Det er kuer i veien."

Nei India kan bli kult, håper det blir mulig å ri kamel eller noe sånt.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Mer fake en en blodsprut på en 50 talls film.
for bildene på baksiden av coveret er ikke tatt fra det første spillet.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Hehe moro fake

Men ikke et dumt konsept å sette det til Atlantis heller, eller et quest for å finne atlantis liksom.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Oj!

Tittel til det nye Uncharted er annonsert! Og bilde av coveret!

http://www.vgboxart.com/boxes/PS3/13214_uncharted_atlantis-v2-
orig.jpg

Er det bare meg, eller har dere også en følelse av at det er falskt?


Så fake som det kan bli. Men det var egentlig en artig ide.

Jeg har også en følelse av at bildene er hentet fra 1'ern.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
øverste bildet er fra ubåten, nederste er fra det rommet fylt med vann hvor folk bokstavelig talt tyter ut gjennom veggene for å putte en kule i deg.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Predator:
Jeg vil gjerne at Elena og Sully er med i Uncharted 2.


Bloody hell Ja. Sully er rå
  • 0
Runnet netopp Uncharted for andre gang, vanvittig bra spill
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Steve Vice:
Takk for at du gjorde oss oppmerksom RDB. Ja India er kanskje ikke dumt, men jeg vil ihvertfall se 2 eller 3 forskjellige settinger, som i Indy filmene at han finner et hint til neste sted han må lete, så det kan ta han litt rundtomkring i verden. Jeg kunne godt tenkt meg å se noe satt på grensen mellom USA og Kanada for eksempel, frodige fjell og svære daler, litt Cliffhanger preg liksom.

Kanskje også en litt lengre prologue satt i en europeisk eller sør-amerikansk by. Jeg vil også se karakterer fra første spillet vende tilbake, men ikke fra starten av spillet, at man møter på dem på veien, trenger hjelp eller noe.

Håper på nettopp det samme.

Syntes det er litt kjipt i det første spillet at selv om du er på to øyer i spillet så er de mer eller mindre identiske. Det er iallefall ikke lett å se noen merkverdige forskjeller. Hadde gitt litt mer variasjon dersom den første øyen var litt annerledes.
Men begge øyene er jo del av de tropiske øyene, så det er forståelig.

Men hadde likt enn slags Indiana Jones-stil med mange forskjellige områder og sånt, ja. Forskjellige miljø hadde gjort spillet utrolig mye mer fargerikt.
Men jeg tror selv at vi bare kommer til få se èn eller to forskjellige miljø i det neste spillet, for å være ærlig. Men det er ikke min største klage. Håper selv ikke på mer jungel, tho'
Er tonnevis av steder i verden som kunne vært tøffe. Men India/Afrika generelt er nok det jeg håper mest på.

Siterer Steve Vice:
Hadde kanskje vert morsomt dersom det ble introdusert enda en dame, så kunne det vert litt trekant drama og sjalusi, tror det kunne blitt mye vittigt utav det, bare håper de virkelig fokuserer på en engasjerende historie, mange twists, likte alle twistene i første spillet, bare de holder det på det nivået og ikke tar det over the top med twistene. Jeg vil f.eks ikke at Sully skal bli bad guy, det var en bra twist i eneren at man begynte å tvile litt på hvor han stod, men det kan være noe som tilhørte eneren.

Kunne vært tøft med mange nye karakterer, ja. Altså utenom nye skurker.
Tipper nok at både Sully og Elena er med i neste spill.

Håper heller ikke at de gjør Sully ond. Jeg likte også det med at man ble i tvil om hvilken side han var på. Var faktisk overbevist om at han skulle svikte meg fra det første øyeblikket jeg så ham.

Uansett hva de gjør så tror jeg ikke spillet skuffer. Dersom de følger formelen, i tillegg til å fornye det litt så er jeg mer enn fornøyd.
  • 0
Superbra spill, Nr1 på ps3 topp ti.

For mange Ps3, spill, jeg klarer ikke holde følge, har nå seks spill, får mitt sjuende i Mai Juni, det blir nok Call of duty4 eller Haze og
Mgs4.

Skulle ønske jeg hadde en jobb... men hvor, Moss er et skikkerlig høl hvis du er ute etter arbeid. tipper på at jeg får sommer jobb på et lager hvis jeg er heldig.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Ahh!

Spilte demoen til Uncharted for noen dager til kompisen. Fett! Jeg sikler og lengter etter spillet hverdag, måmåmåmå ha!!!
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
Siterer Lekerool:
Ahh!

Spilte demoen til Uncharted for noen dager til kompisen. Fett! Jeg sikler og lengter etter spillet hverdag, måmåmåmå ha!!!


Den er ingenting i forhold til spillet min venn.
xO
  • 0
Siterer darth sith:
Den er ingenting i forhold til spillet min venn.


Det skjønner jeg enkelt da
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
*spoiler*

Det med monstere i Uncharted var veldig forfriskende. Det at Eddys menn ble slaktet og du blir stående alene og sloss mot zombier var en ny vri. Var egentlig litt lei av de samme folkene hele tiden, og ble faktisk litt glad for å se zombier, fordi jeg ahdde egentlig håpet på det gjennom hele spillet.*spoiler*

Gleder meg til 2ern, håper det blir co-op eller en elelr annen form for online spill. Deathmatch hadde faktisk vært noe å prøve en gang.
Blue letters goes here
  • 0
Blir spennende å se hvor toeren tar handlingen.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Jeg synes at det hadde blitt litt tøft med et eventyr i Egypt. For å finne en skjult faraoskatt eller noe slikt.

Det var dårlig med zombiene i eneren synes jeg. De kunne droppet de.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Jeg synes at det hadde blitt litt tøft med et eventyr i Egypt. For å finne en skjult faraoskatt eller noe slikt.

Det var dårlig med zombiene i eneren synes jeg. De kunne droppet de.


Ja, Egypt hadde vært kult. Det hadde også vært kult med flere omgivelser og steder, Drake's Fortune foregikk på de samme omgivelsene nesten hele tiden, med untakk av slutten.

Likte det med muterte spanjoler, syns det ga en fin liten fri og variasjon.
  • 0
Det hadde kanskje vært litt kult hvis spillet gikk ut på å dra til steder over hele verden!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Det hadde kanskje vært litt kult hvis spillet gikk ut på å dra til steder over hele verden!


Ja, det var det jeg tenkte på
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!