Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gode/Dårlige spill til Playstation 3.


Anbefaler:

- LittleBigPlanet
- Metal Gear Solid 4
- Call of Duty 4
- Grand Theft Auto IV
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Nettopp kommet til Shadow Moses på mgs4! Vekker minner.. Satt med frysninger når jeg så shadow moses lyse opp bak all den snøen.

Anbefaler:

1. Metal gear solid
2. Litte big planet
3. GTA IV
4. Ratchet and clank

Er de eneste jeg har prøvd hittil..
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Anbefaler:
Metal Gear Solid 4
Saints Row 2
Naruto: Ultimate Ninja Storm
Half-Life 2: The Orange Box
Soul Calibur 4

Ikke et must:
GTA IV

GTA IV er langt fra dårlig, men Saints Row er mye bedre.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Anbefaler:
- Little Big Planet
- Fallout 3
- Call of Duty 4
- Uncharted
- Metal Gear Solid 4

CoD5 er et bra spill det, for de som liker WWII-spill.. ikke helt min stil.
Make love, not babies.
  • 0
anbefaler:
NHL 09
Colin Mcrae : Dirt
Fifa 09

anbefaler ikke:
MoH: Airbourne
Sega Rally
Ridge Racer 7
mø?
  • 0
BRA!! Fallout 3, Mercenaries 2, Metal Gear Solid 4, Kane and Lynch

Dårlig: Star Wars the Force Unleashed, army of two, vampire rain, og Timeshift
  • 0
Bra:
Det finner dere ut av når dere spiller spillet.

Dårlig:
Det finner dere ut av når dere spiller spillet.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Anbefaler Fallout 3 på det sterkeste. Til tross for at PS3-versjonen har et par bugs, er det ikke et stort nok problem til å ikke kjøpe spillet.
You're sleeping over, right?
  • 0
Er det noen som har Motorstorm Pacific Rift her? Er det verdt et kjøp, eller er det greit å hoppe over det?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Jonas A D:
Er det noen som har Motorstorm Pacific Rift her? Er det verdt et kjøp, eller er det greit å hoppe over det?


Bare ta et stavsprang over det. Skuffende, mye dårligere enn MS 1.

GenialtOMFGBUYBUY!:
Prince of persia, kjøp det og finn ut!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Citerer Jonas A D:Er det noen som har Motorstorm Pacific Rift her? Er det verdt et kjøp, eller er det greit å hoppe over det?

Bare ta et stavsprang over det. Skuffende, mye dårligere enn MS 1.

GenialtOMFGBUYBUY!:
Prince of persia, kjøp det og finn ut!


PoP er av de bedre pops på lenge, dog noe repeterende gameplay. Men til å slå ihjel en time eller tre og ikke prøve/feile i en evighet (les Mirrors Edge), så er det helt strøkent. God grafikk, litt tam musikk, men prinsen gjør jobben bra lell! Men Motorstorm har fått mye ufortjent dårlig kritikk. Har spilt det en god del singleplayer og er veldig fornøyd. Prøvde her om dagen 4p splitscreen og det var latterlig moro! Så kudos for det eneste spillet som har den støtten. De fleste andre racingspill er 1p og kun støtte for online mp. Mye av kritikken går for gummistrikkeffekten. Jeg er enig i det, men lærer du deg banene er det ikke allverdens problem å stikke av med seieren, og litt utfordrende må det jo være... Anyhows...

Anbefalt:
- Metal Gear Solid 4
- Little Big Planet
- Motorstorm (1&2)
- Resistance
- Ratchet & Clank (begge titlene)
- Fifa 09
- Tomb Raider Underworld
- Racedriver Grid
- Colin McRae Dirt
- Fallout 3
- Prince of Persia
- Mirror's Edge
- Fight Night Round 3
- Oblivion GOTY
- Warhawk
- Pain
- Soul Calibur 4
- Buzz :-p
- og mange mange fler...
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer DarthGodo:
PoP er av de bedre pops på lenge, dog noe repeterende gameplay. Men til å slå ihjel en time eller tre og ikke prøve/feile i en evighet (les Mirrors Edge), så er det helt strøkent.


U sick shit!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Citerer DarthGodo oP er av de bedre pops på lenge, dog noe repeterende gameplay. Men til å slå ihjel en time eller tre og ikke prøve/feile i en evighet (les Mirrors Edge), så er det helt strøkent.

U sick shit!


Og med det mener du?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer DarthGodo:
Og med det mener du?


Liker du det ellr ikke?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg skriver at "PoP (Prince of Persia) er av de bedre 'pop's på lenge, dog noe repeterende gameplay" (her mener jeg at det er lite variasjon i kampene det så langt kun har vært en mot en. De forskjellige måtene å slåss på er ikke så allverdens avansert og variert, men gir likevel i kombinasjon en underholdende kamp).

"Men å slå i hel en time eller tre og ikke prøve/feile i en evighet..." Det er et 'lett' spill, et spill som ikke krever mye tenking, derfor blir en time fort til tre.. og du ser også med en gang hvor du skal og knappene er ikke mer avansert at det er en lett jobb å komme seg dit, hvor Mirror's Edge er den rake motsetning. Det skulle kanskje vært pittelitt mer som Assassin's Creed mtp klatring, men som sagt spillet er helt strøkent etter mitt behov! Jeg var kanskje noe uklar i min forklaring tidligere, men jeg digger altså PoP.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!