Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilke spill gleder DU deg til, i 2008?!


Gears of war 2!
Delect-e-able......
Haters gon' hate
  • 0
Har kommet ut, men skal kjøpe GTA IV..

Ellers:

Fifa 09 - Football manager 09 - Mirrors Edge, Call of Duty 5(husker ikke navnet)..
(Spore?)
You'll never walk alone
  • 0
Akkurat nå sitter jeg og venter intenst på Mercenaries 2: World in Flames. Mercenaries er ekstremt undervurdert.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Er så enig med deg Peterernoob.Blir så evig rått med mercs 2 bare en uke igjen.

Ellers er fallout 3 det jeg gleder meg aller mest til.Så kommer fable 2,saintsrow 2,ringenes herre osv se på lista mi den er laaaaang.
  • 0
Naruto ultimat ninja storm og star wars
The Simpsons!
  • 0
Siterer kris2ffer:
Far cry 2. Kan bli supert, bare det ikke blir 18.........

Tror nok det blir 18 ellers er det noe rart .....
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Gears Of War 2, ingen tvil ^^
I suck.
  • 0
På 360 er det for øyeblikket kun Star Wars TFU eg knapt kan vente på... det ser bare så sjukt ut og demoen er bare himmelsk... å kaste på TAE (eller Thai ) fighters er jo bare rått.. ein av dei få spillene eg kommer til å kjøpa (fyi har ikkje ein modda 360 bare slacker på pengefronten)

Og ofc GoW 2 ja


er stor naruto fan og eg likte 360 spillet men eg hater det at film/serie baserte spill virker som om dei som har laget det har vert late og satset på at navnet kommer til å selge. Ikkje om det er eit bra eller dårlig spill så om eg kjøper Naruto Broken bonds får eg se på om dei har forandra ting eller om dei bare spytter in 2 nye områder og fortsettelsen på rise of a ninja
Bite the pillow kid. Its going in dry
  • 0
Fallout3!!!!!!!!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
GoW2
Fable2

Og hvis jeg får råd Star wars force unleashed

Gleder meg sykt til disse spilla, i want to sleep with them
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Tilfeldig rekkefølge:

Fable 2
Falluot 3
Mirrors Edge(hvis det kommer i år og ikke første kvartal av 2009)

GLEDER MEG
Les en bok, pok en snok!
  • 0
fable 2 fosho også fallout 3
you look like the inside....... of a nose
  • 0
Rekkefølge:

Saints Row 2

Fable 2

Det er de spillene jeg skal ha når de kommer
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Fallout 3
Gears Of War 2
Mirrors Edge
Fabel 2

Dette året kommer til og ta kneken på økonomien, men det blir vell nok verdt det får vi håpe
Tungur Knivur
  • 0
Jeg gleder meg mest til Saints Row 2 og etterfulgt av det kommer Fable 2 og Fallout 3
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Banjo Kazooie: Nuts and Bolts
Call of Duty: World At War
Command and Conquer: Red Alert 3
Dead Space
Fable II
Fallout 3
Far Cry 2
Gears of War 2
Left 4 Dead
Mirror's Edge
Prince of Persia
Silent Hill: Homecoming.

Og flesteparten av disse er spill jeg kommer til å kjøpe uansett.
  • 0
Nå for tiden er det vel

Fallout 3
EndWar
Gears of War 2
  • 0
OK, skal ta listen på nytt siden jeg tok med et wii-spill sist

Gears of War 2
Mirror`s Edge
Fable 2
Left 4 Dead
Prince of Persia
Call of Duty 5: World at War
Banjo Kazooie: Nuts and Bolts
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Animal Crossing: City Folk
Far Cry2
Guitar Hero World Tour
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
har veldig lyst på saint's row 2
  • 0
Hvis jeg skal ha saint row 2 er det bare for å gjøre stunts. Det ser ultra digg ut XD
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Fable 2
Far Cry 2
Little Big Planet
Fallout 3
CoD: World at war

I den rekkefølgen!
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Far Cry2 uten tvil.

Lagt til 2008-10-03 02:16:
Og fallout 3
Thomaskill
  • 0
Mirros Egde
Fable 2
Far Cry 2
Saints Row 2
Fallout 3
Gears of War 2
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Dessverre er det ingen spill jeg gleder meg spesseilt til i år. Greit, Mirrors Edge ser litt tøft ut, men ikke MÅ HA SPILL. Heller ikke LBP. Jeg har en veldig, veldig kresen spill smak og ville heller kjøpt meg City Life istede for Far Cry 2. Og når jeg ser et 2 tall bak et spill, så mister jeg enda mer interesse for spillet. Det høres bare ut som en oppdatering av det samme spillet. Det ødelegger veldig. Jaja, min spillsmak er veldig anderledes enn mange av dere ihvertfall.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!