Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GTA IV online problemer


I noen dager har jeg og fire kompiser spilt live og alt har funket helt greit uten om at jeg ikke kan høre han ene

I dag skulle vi spille og, men da jeg fikk invite fikk jeg opp "unable to connect". Vi prøvde flere ganger og jeg prøvde å invite de óg men ingenting funket.
Jeg tok av modemet og xbox'en fordi det funket for en av oss i går, men jeg får bare "unable to connect" hele tiden Jeg har sånn NAT stillinger på open så da burde det jo ikke være noen form for problemer med kommunikasjon etc

Noen som har opplevd det samme eller har en løsning på problemet?
Suit up!
  • 0
jeg håpet med en gang at rockstar har tatt ned serverne for å forbedre det, så det ikke lagger så inn i helv*** mye, siden det ikke funka for noen av dere, så er det nok ikke xb0oxen din, eller noen av vennene dine sin, da er det nok noe , enten med xbox live eller med serverene til GTA IV
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Det har vært en del problemer med GTA IV online både til PS3 og Xbox 360. Er ikke så mye annet å gjøre en å vente til det kommer en patch.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ok takk
Suit up!
  • 0
Kom patch i dag til PS3. Skal fikse freezing problemene som noen har.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Siterer The Heretic:
Det har vært en del problemer med GTA IV online både til PS3 og Xbox 360. Er ikke så mye annet å gjøre en å vente til det kommer en patch.
patchen er laget allerede. Jeg har ikke problemer med internett tilkobling på min 360. Jeg bare koblet nettverks-kabelen til internett boksen for å si det på den måten. ikke noe lagg heller
  • 0
Never mind, det funker nå...
"Objection!"
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Synes det lagger ille!
Chillbill
  • 0
jeg tror jeg har hørt at du får unable to connect når du skal joine partymode med venner som ikke vil spille med deg og avviser spm ditt om å joine eller at de har satt på sånn at de ikke kommer på samme bane som deg
Die Mensch-Machine
  • 0
jeg blir altid kastet ut av det det er ikkke gøy
  • 0
da må du vel begynne å oppføre deg ordentlig når du spiller online da, skal ikke være så vanskelig
Die Mensch-Machine
  • 0
Jeg har det helt fint online på GTA4. Litt lagg, men ellers helt bra. Men har en kompis som ikke klarer å joine noen ganger.
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
det kan jo være at flere av spillerne som allerede er på banen har bedt om å ikke komme på baner med vedkommende.
Die Mensch-Machine
  • 0
jeg sjekka litt på noen andre forum om det var flere som hadde disse problemene, det virker som det er en discfeil på noen av gta 4 spillene som gjør at man ikke alltid får logget seg på. det kommer en update om noen dager/uker hvor denne feilen blir opprettet. så da er det nok bare å vente, desverre
Die Mensch-Machine
  • 0
Siterer Grand Theft Auto 4:
Citerer The Heretic:
Det har vært en del problemer med GTA IV online både til PS3 og Xbox 360. Er ikke så mye annet å gjøre en å vente til det kommer en patch.
patchen er laget allerede. Jeg har ikke problemer med internett tilkobling på min 360. Jeg bare koblet nettverks-kabelen til internett boksen for å si det på den måten. ikke noe lagg heller
Samme her ( )
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!