Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Sleeping Dogs 4/10 - Helt ok spill.
Valiant hearts: The great war 9/10.

Lagt til 2014-06-28 06:30:
Sleeping Dogs 4/10 - Helt ok spill.
Valiant hearts: The great war 9/10.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Cherno:
Neida, spilte tre kvarter og ga opp. Fy faen for noe møkk! Ikke rart Mickey Rourkes karriere har gått i dass når han skriker "Suck my hairy balls! Hallulujah! Knock knock, motherfucker!!" i et videospill mens han skyter fiender.. Goddamn



Hahaha. Blir litt kvalm når jeg tenker på hvor dårlig dette spillet må være. Glad jeg ikke har noen planer om å spille det heller.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Metro: Last Light

Meget bra. God forbedring fra det første Metro.

9/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Lego movie The videogame ble nettopp gjort ferdig for noen dager siden.
8/10 anmeldelse kan du se på comunityet.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Dishonored

Interessant og litt dramatisk, men spenningsfullt spill.

8/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Ja kan vell egentlig si meg ferdig med drittspillet NHL. Mer av det gidder jeg ihvertfall ikke.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Akres:
Dishonored

Interessant og litt dramatisk, men spenningsfullt spill.

8/10


Står på listen over spill jeg har meget lyst til å spille fra sist generasjon!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Kan man egentlig bli ferdig med Fallout: New Vegas?
Synes det blir litt feil å si jeg har gjennomført det
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Victorfinne:
Står på listen over spill jeg har meget lyst til å spille fra sist generasjon!!


Dishonored ? Serr har du ikke spilt dette???????

Dette er jo kremen av kremen av kremen av PS3. Det er der oppe med God of War 3, Demon's Souls og Dark Souls for min del. Spill det ASAP!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Dishonored ? Serr har du ikke spilt dette???????


Jeg har heller ikke spilt det, men jeg kjøpte det på steam sommersalget! Så var det bare å sette seg ned å spille det...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
The Legend of Spyro: Dawn of the dragon endelig ferdig helt 100% Tok meg to år.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
The Legend of Spyro: Dawn of the dragon endelig ferdig helt 100% Tok meg to år.


Oi ikke dårlig.

Siterer gnyg:
Dishonored ? Serr har du ikke spilt dette???????

Dette er jo kremen av kremen av kremen av PS3. Det er der oppe med God of War 3, Demon's Souls og Dark Souls for min del. Spill det ASAP!



Hahah. Har ikke spilt noen av dem utenom Dark Souls som jeg har spilt hos en venn. Vet at jeg går glipp av noe, men jeg er på saken gnyg. Skal til byen i morgen. Hvem vet hva jeg kan ende opp med å ta med meg hjem?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer gnyg:
Dishonored ? Serr har du ikke spilt dette???????


Vetu hva, jeg holdte på å kjøpe det i går! Og angrer på at jeg ikke gjorde det før jeg blakka meg selv ut

Fikk høre at det var sinnsykt bra av alle jeg spurte, og det MÅ det jo være! Skjønner ikke hvordan jeg har gått glipp av det...
Så det er #1 på ønskelista nå om dagen
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har heller ikke spilt det, men jeg kjøpte det på steam sommersalget! Så var det bare å sette seg ned å spille det...


Det er bare å starte. Du vil mest sannsynlig ikke angre.

Siterer Victorfinne:
Hahah. Har ikke spilt noen av dem utenom Dark Souls som jeg har spilt hos en venn. Vet at jeg går glipp av noe, men jeg er på saken gnyg. Skal til byen i morgen. Hvem vet hva jeg kan ende opp med å ta med meg hjem?



Jeg liker at du er på saken.

Siterer PepShep:
Vetu hva, jeg holdte på å kjøpe det i går! Og angrer på at jeg ikke gjorde det før jeg blakka meg selv ut

Fikk høre at det var sinnsykt bra av alle jeg spurte, og det MÅ det jo være! Skjønner ikke hvordan jeg har gått glipp av det...
Så det er #1 på ønskelista nå om dagen


Jeg liker din sans for fornuft. Mange er enige, og det må du bli også ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Star fox 64 ferdig. Mehe den har ligget stille noen år.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
XCOM: Enemy Unknown

Fikk meg endelig til å "aktivere" siste oppdrag. For et fantastisk spill. Det hadde dessverre litt for mange bugs og glitches til at jeg kan gi det toppkarakter.

9/10
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Uncharted: Drake's Fortune

Et godt spill for sin tid, spesielt grafikkmessig. Selv om dette spillet, på samme måte som Tomb Raider, også handler om en person som lett kunne slått selv Tarzan i lianeløp, uten at det egentlig er noen grunn til det, var det lettere å sette pris på fordi spillet er mer humoristisk og selvironisk enn det Tomb Raider var.

Historien var også gøy, og mer spennende enn Tomb Raider sin etter min mening. Grunnen til at jeg sammenligner med Tomb Raider er fordi Tomb Raider har tatt tydelig inspirasjon fra Uncharted.

7/10
  • 0
Assassins Creed: #Brotherhood.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Wolfenstein: The New Order

Helt ålreit underholdning for en kveld. Det har sine langdryge partier og unødvendige scener, men overall fungerer det ganske bra. Litt kjedelig å måtte trykke for å plukke opp ammo og liv hele tiden (og jeg mener hele tiden), ellers har man det tradisjonelle gameplayet som nesten er umulig å ødelegge. Det bringer dog ikke noe nytt til bordet på den fronten.
Ålreit at man kan ta ting i sitt eget tempo og f.eks. finne collectibles, istede for å rushe fra sted til sted.
Storyen er akkurat interessant nok til at jeg holdt følge, og variasjonen i brettene er ålreit.

Spilte på Xbox 360 og jeg går utifra at cutscenes har mye av skylden for at det er fordelt på fire disker, for denne versjonen ser ikke spesielt pen ut. Teksturer har også en tendens til å hoppe ut og inn, eller ikke dukke opp i det hele tatt.
  • 0
Hotline Miami

Utfordrende og blodig. Fett soundtrack! Føles som å spille filmen Drive i 8-bit grafikk.

8/10

Metro: Last Light

Mye bedre enn forgjengeren. Emosjonell historie, vakker grafikk og bra gameplay. Og ikke minst et enklere ammunisjonssystem

9/10
  • 0
Det må bli Kirby: Triple Deluxe til 3DS. Et godt plattformspill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fullførte Dungeon Defenders igjen sammen med KS og en venn. Liker spillet utrolig godt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte Alan Wake: American Nightmare. Ganske kjedelig oppfølger egentlig, skjer veldig lite og meget kort. Fikk aldri skikkelig sansen for det første heller. Skulle ønske det var mer skrekk i det.

100% Ferdig med Hotline Miami og med det mener jeg at alle achievments er gjort 35 av 35. Sykt glad jeg har blitt i det spillet venter på 2'ern nå gleder meg som en unge .
You got me on milk and alcohol
  • 0
Abe's Oddworld: New 'n' Tasty (PS4)

Fantastisk remake av et fantastisk spill. Den originale versjonen var en av mine tidligste spillerfaringer, som jeg likte svært godt. Hvis de selger 250,000 eksemplarer av dette spillet, begynner de på en remake av det neste spillet i serien, som faktisk var mitt første Playstation spill noen gang. Jeg anbefaler dette spillet på det sterkeste.

9/10
  • 0
Assassins Creed: #Revelations

Yes + yes.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!