Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Siterer Cherno:
Bare å glede seg til Big Boss' retur senere i år, amirite?


Må vel drøye til neste år, men det kommer til å bli et særdeles stort høydepunkt det ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Må vel drøye til neste år, men det kommer til å bli et særdeles stort høydepunkt det ja.



My body isssss ready
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
The Walking Dead: Season 2

Startet veldig bra for så å miste en del momentum i episode 4 for så å avslutte helt vanvittig med feels. Blir spennende å se hvordan Telltale løser alle de forskjellige avslutningene i S3.
  • 0
Borderlands 2

Fantastisk!

9/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Glorfindel:
Må vel drøye til neste år, men det kommer til å bli et særdeles stort høydepunkt det ja.


*Forhåpentligvis i år heh
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Infamous: First Light

Her får man ekstremt mye for pengene. En konge backstory til Fetch som drar på hjertesnorene og konkluderer utrolig episk. Side-oppdragene i byen tar ikke lang tid å mekke, men å fullføre utfordringene og kamparenaen utvider levetiden utrolig mye. Et must om du hadde Second Son.

8/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Child of Light

Anmeldelse kommer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Metro 2033: Redux

En helt utrolig intens og god affære! Fullførte Last Light for over et år siden, og nå som denne endelig er på Playstation fikk jeg og oppleve forgjengeren som var milevis bedre enn oppfølgeren! Etter det jeg har sett er spillet omgjort skikkelig godt. Grafikken og fysikken har fått en fantastisk facelift, og det hele kjører perfekt i 60 FPS. Menyene er og omgjort til det vi så i Last Light, og AIen skal visst være omgjort så spillet kan nyte litt bedre stealth-gameplay. Å få alt dette for 170 kr er et røverkjøp uten like.

Må si denne var myyyeee mer intens enn oppfølgeren. Å være stuck i en tunnel med kun lighteren og lommelykta mens man hørte monstrene løpe rundt var så utrolig intenst. Perfekt var det med plentye interessante kompanjonger som hadde sine historier og forskjellige typer gameplay (spesielt med Khan og skyggene, holy fuck). Jeg hadde det virkelig utrolig gøy med denne, og det hele varer rundt 8-10 timer om jeg ikke tar feil. Kan ikke anbefale dette her mer, kjør på om du har en neste generasjons konsoll!

P.S: Anbefaler å kjøre på med russisk tale og engelsk tekst for en mer autentisk følelse!

9/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Metro 2033: Redux

Fantastisk spill, med en utrolig god atmosfære.
... Men liker fortsatt oppfølgeren bedre.

8/10

Next on the bucketlist: Metro: Last light Redux > Destiny.
The D' is silent.
  • 0
Fullførte Muramasa Rebirth, samt alle fire DLC karakterene. Dette er omtrent det eneste jeg har brukt PS Vitaen til siden jeg kjøpte den, og garantert grunn nok alene til at jeg føler det var verdt kjøpet. Tror dette havner på topp 10, faktisk.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Glemte å nevne at jeg fullførte The Legend of Zelda: Wind Waker HD i slutten av August. Et fantastisk spill. Hører absolutt hjemme i alle Wii u eiere sin collection. Jeg koste meg stort med spillet. Grafikken er bra. Gameplayet er bra. Musikken er bra. Anbefales!

9/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Da var min andre gjennomspilling av Red Dead Redemption fullført

9/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
9/10


10/10*
  • 0
Siterer SirThomas:
10/10*


:- )
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Mass Effect 2 etter å ha spilt det av og på i lang tid. En veldig bra avslutning som gjør at jeg får lyst til å kjøpe treeren. Man føler at valgene man har tatt har innflytelse på fremtiden til karakterene. Likevel synes jeg gameplayet begynte å bli repeterende etter å ha spilt det i underkant av 50 timer. Kanskje jeg burde holdt meg til hovedoppdragene.
  • 0
Mirror's Edge

Tredje gangen. Og det er fortsatt like gøyt.
Rainbow Mushroom
  • 0
The Lord of the Rings: War in the North

Gøyt spill. Ikke så mye å gjøre, kunne ha vart enda lengre.

7/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Destiny:

FUCKINGS BULLSHIT!!!!! JEG HAR IKKE BRUKT OVER TO DØGN PÅ Å FÅ EN SÅ RÆVA STORY SERVERT MED EN HAUG TEASING FOR KOMMENDE DLC!! Dette er kriminelt! Jeg er så pissed nå, dette er uakseptabel business som burde være ulovlig. Jeg brukte ikke 900 spenn på digital guardian edition for å få to kommende DLCer som fortsetter historien slik den skulle være fra begynnelsen. Good lord! Hvis du er en solid spiller som grinder XP og følger bounties vil level 20 bli nådd på ingen tid. Hvordan komme til level 30, spør du? Ved å grinde for armor med "light" på dem som får deg til å ranke etter det. Seriøst???? For no piss.. Men uansett var det underholdende med PVP, det redder spillet.

5/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Dark Souls II

Har fortsatt en del å gjøre hvis jeg skal si meg "ferdig" med spillet, for det er alltid noen hemmeligheter på lur i Dark Souls. Alt i alt et atmosfærisk og utfordrende spill som jeg ikke kan si er bedre enn forløperen, selv om toeren har en del forbedringer. Ingen av bossene fikk meg til å svette som f.eks. Gwyn gjorde i forløperen, men jeg likte derimot designet på mange av bossene (The Last Sinner er skremmende). Grafikken fikk et stort løft til PC, og spillet har vakkert miljødesign. Dommen ligger mellom 8.5-9.
  • 0
I dag fullførte jeg Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty . Et utrolig spill. Gameplayet var utrolig bra. Spillet var like fantastisk som Metal Gear Solid 3: Snake Eater. GOTY 2001!

9/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
GOTY 2001!


Hvilke andre spill kan du huske fra 2001?
  • 0
Siterer Victorfinne:
I dag fullførte jeg Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty . Et utrolig spill. Gameplayet var utrolig bra. Spillet var like fantastisk som Metal Gear Solid 3: Snake Eater. GOTY 2001!

9/10


#Approved!

(SirThomas, ta lærdom).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Metro: Redux (PS4)

En verdig remaster. Jeg hadde ikke spilt det første spillet før, så nå har jeg fått med meg hele historien. En bra spillserie som jeg håper de fortsetter med.

8/10

Uncharted 2 (PS3)

En gøyal oppfølger. Veldig bra spill til 2009 å være, og fortsatt en mye bedre tilnærming på overdrevne heltegreier enn Tomb Raider spillet er. Humoren er fortsatt der, stemmeskuespillet er merkverdig og grafikken er god. Typisk og lett fordøyelig historie som passer spillet godt.

7,5/10

Sniper Elite 3 (PS4)

Et spill som er verd å få med seg, men som jeg er glad jeg fikk låne, for det har ikke særlig høy gjenspillingsverdi. Spillet er dessuten veldig lett, selv på høy vanskelighetsgrad. Det er ikke er en veldig god ting, men det er å sette pris på når man skal fullføre spillet kjapt. Kjekt for de som liker å være snikskytter en gang i blant (man trenger ikke å være god i slike spill generelt for å få dette til). Framstillingen av fienden, helten og krigen i spillet er det ingenting galt med.

7/10
  • 0
Middle Earth: Shadow of Mordor.

Et velpolert lisensspill satt i Tolkien universet. Gameplay er ganske smooth, men Story'n er veldig forhastet. Det er også en smule for kort med tanke på hvilken type spill det er her. (17 timer for 100% completion)

7.5/10
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Dead Rising 3

Fantastisk bra og kanon gøyt!

10/10
Rainbow Mushroom
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!