Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Fullførte akkurat Cave Story. Åh, greit nok. Men IKKE når man tar "Hell" alternativet som slutt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fullførte akkurat Half-Life 2.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Killzone 2. Synes at det sluttet litt for lett, egentlig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Los
  • Los
BioShock 2

Joa.. langt fra like godt som forgjengeren. Men gameplayet er fortsatt morsomt og spennende. Strategiske kamper og kul stil. Men det er historien som ikke lever opp. Den er bra, og den forteller om opphavet til mye av det jeg lurte på i eneren. Men så er det første spillet så sykt bra på den avdelingene at det er vanskelig å nå det til kneet.

Det beste med Bioshock 2 var at jeg fikk soundtracket til eneren på vinyl med
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Gjennomførte Killzone 3 på Søndag på middels vanskelighetsgrad (skal runne spillet på enkleste og vanskeligste snart), Medal of Honor på Torsdag på Hard (var veldig lett).
  • 0
Ble ferdig med Killzone 2 for fem minutter siden. Brukte litt under 7 timer.

Alt i alt en utrolig intens og vill opplevelse; grafikken er helt utrolig, actionsekvensene er herlige og lyden er flott. Helghast soldatene er utrolig minnesverdige med sine røde øyne as well. Eneste jeg ikke likte var mangel på variasjon i områder; var nesten utenlukkende grått og trist. Sikkert noe av meningen, men hadde satt pris på litt mer variasjon. Sistebossen var forresten patetisk, kjedelig og utrolig enkel. Forventet litt mer på den fronten.

8/10 er en passende karakter.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Mass Effect 1 for 4. gangen :]
For å få en savefile som passet meg, som jeg kunne importere til 2eren, som jeg spiller nå!
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Ble ferdig med Bioshock 2. En god opplevelse selvfølgelig, men 1ern var bedere etter min mening.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Dragon Age nå nettop. Kjenner jeg har veldig lyst på 2 ern
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Kjøpte metroid trilogy på wii...

og det irriterte meg at jeg aldri greide å spille gjennom metroid prime 1 på gamecube...

satt meg ned og spillte det rett gjennom ^^ ironisk nok, uten å dø en eneste gang
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Killzone 3 og Brutal Legend.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Killzone 3 og Infamous...

Må si at jeg gleder meg sjuk mye til Infamous 2!

og... neste Killzone spill! (For en epic serie!)

Neste spill å runde på lista mi blir vell: Demon souls og AC: Brotherhood (Faen forsatt ikke runna disse!!)
  • 0
Limbus

Et helt fantastisk indiespill! 9/10!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Way of the samurai 3 .... For 24 gang
Konge spill gleder meg heilt sjukt til 4'ern.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Bulletstorm for andre gang.. bare denne gangen var d på Very hard... ikke det vanskligste jeg har sett, men f*** ikke d letteste heller..
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Bulletstorm for andre gang.. bare denne gangen var d på Very hard... ikke det vanskligste jeg har sett, men f*** ikke d letteste heller..


var ikke du på 4gjennomføring for 3dager siden ?
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
Citerer Finalfantasyfrelst:Bulletstorm for andre gang.. bare denne gangen var d på Very hard... ikke det vanskligste jeg har sett, men f*** ikke d letteste heller..

var ikke du på 4gjennomføring for 3dager siden ?


Nei ? Er på 4 på fallout

Lagt til 2011-03-02 20:07:
Vist du mener BS så er jeg på 3 ? etter å ha runda twice.. nå for å få de 7 siste skillshotsa
The D' is silent.
  • 0
Kjørte langt med bil i dag. Så jeg starta Wario Land 4 pånytt og fullførte det i samme slengen. Ahh, nostalgien.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Ine
  • Ine
Gears of War 2, co-op, hardcore - for første gang.
Riddle me this
  • 0
Fallout new vegas - NCR story..
The D' is silent.
  • 0
Killzone 3. Aaaaaaltfor kort, brukte rundt 5-6 timer på normal, og syntes det var litt vanskelig på enkelte områder. Men det var fett, og jeg gleder meg til det fjerde spillet i serien! 8/10

Og btw, multiplayeren i spillet er fantastisk!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Rundet nettop Pokemon white, Pokemon på sitt beste, likte det ekstra fokuset på historien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fallout new vegas - Ceasar story... NCR var den beste av alle 4..
The D' is silent.
  • 0
Tok meg omtrent 8 timer å fullføre Uncharted 2 på nytt. Spekulerer på hva jeg skal plukke opp nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Tok meg omtrent 8 timer å fullføre Uncharted 2 på nytt. Spekulerer på hva jeg skal plukke opp nå.


Vil ikke virke negativ til PS3 eksklusiver eller noe, men har intrykket av at de som regel er veldig korte. (Men gode )

Har jeg rett? Eller er multiplayeren det største fokuset?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!