Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Siterer RockFuzzEleven:
Vil ikke virke negativ til PS3 eksklusiver eller noe, men har intrykket av at de som regel er veldig korte. (Men gode

Har en oppfatning av at spill generelt beveger seg i den retningen. I bunn og grunn.

Siterer RockFuzzEleven:
Har jeg rett? Eller er multiplayeren det største fokuset?

I Uncharted så har nok singleplayer vært det største fokuset, men det har helt tydelig blitt lagt betraktelig mye arbeid i multiplayer også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har tatt opp Alan Wake for å fullføre The Writer. Kjøpte Thw Writer for lenge siden, men har hatt så mange spill i spille at The Writer ble bortglemt.
  • 0
Fullførte nettop det beste Zelda spillet til håndholdt, nemlig The legend of Zelda: The minish cap. Klarte aldri sisteboss, og satt fast på han i årevis, men endelig greide jeg det. 9/10.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
I går fullførte jeg ALan Wake: The Writer og i dag fullførte jeg Portal.
  • 0
Har akkurat fullført Brütal Legend! Fy, for et herlig spill!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gikk nettop igjen Dragon Age 2, og fy ......... for et makverk av et spill. alt fra de mange glitchene til det halvferdige utsende på Kirkwall. Man skulle tro at Bioware klarte og lage spill som så bedre ut enn forgjengeren, dette er spikeren i kista for spill fra Bioware for min del.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Mass Effect 2

Spilte igjennom en siste gang for å ha den beste mulige saven å overføre til ME3 når det kommer.
Også plukket jeg opp noen achievements i samme slengen.
  • 0
Siterer Grallen:
Har akkurat fullført Brütal Legend! Fy, for et herlig spill!

Hell yeah!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
runda Banjo-Tooie i helga <3 et fantastisk spill!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Spilte gjennom Bioshock 2 for litt siden, makan til avslutning på et spill skal en lete lenge etter. Utrolig engasjerende historie sett over ett, men de siste to/tre timene var fantastiske. Ble oppriktig talt ganske følelsesmessig berørt av hva som skjedde.
Just kill him with your awesome
  • 0
Batman: Arkham Asylum
Fantastisk. Spesielt om man er fan av Batman-tegneserien. Spillet gjør alt riktig, og de små hintene til karakterer, hendelser og lignende er rett og slett fantastisk. Dog, jeg hadde ikke forventet at det skulle være siste bossen. Akkurat den lignet mer på de tidligere filmene, og ikke tegneserien.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Dragon Age 2

Demoen er ikke rettferdig mot dette spillet.
Den viser den styggeste, kjedligste delen av spillet.
Det fikk jeg bevist når jeg valgte å kjøpe spillet på tross av alt det negavtive jeg har hørt og sagt sjøl.

Man kan heller ikke sette det i samme bås som forgjengeren,
for de er så forskjellige.
Det er lettere å se ting som er nytt, enn ting som er likt.

Var veldig skeptisk til alle forandringene.
Men etter noen timer, var det ikke stort å klage over.

Det mest positive for meg er at karakterene er langt mer intressante i dette.
Det betyr veldig mye i slike spill.
Det at characteren din snakker er også en utmerket forandring.

Storyen var ålreit, men den er ikke fantastisk.

Alt i alt er jeg glad jeg skiftet mening og kjøpte det likevel.

Jeg liker Origins bedre, men dette ligger ikke så langt bak.

Så jeg spiser alle de stygge ordene jeg sa om det og se frem til eventuelle oppfølgere.

Karakter: 8/10

Skal ta en liten pause før jeg begynner på ny gjennomspilling for å samle de siste achievementsa.
Må bare vente til Bioware fikser achievementene i "The Exiled Prince" DLC,
som ikke går an å få for øyeblikket.
Rimelig kjipt når jeg har gjort alt som kreves for å få dem...
  • 0
Gjennomførte Homefront på Normal i går. Brukte rundt 4 timer.
  • 0
Runna Metro 2033 for første gang for noen dager siden! Tror nok det blir en anmeldelse!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Da var også story modusen i Homefront fullført - alt for kort though.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Killzone 3 på elite. Killzone 2 var hakket vanskeligere...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fullførte Assassin's Creed: Brotherhood til PC for et par dager siden. God historie og veldig underholdende spill selv om det rent spillteknisk er altfor likt forgjengeren. Også gikk jeg skikkelig lei i starten fordi kontrollene ikke alltid var helt optimale for PC og tutorial-delen var slurvete. Etter et par dagers pause ble jeg likevel helt hektet igjen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Crysis 2 på normal for 10 min siden.
  • 0
Pokemon White på torsdagen, og ble ferdig med Legend of Zelda : Wind Waker i dag morrest.
Ikke Trykk Her
  • 0
Call of Duty: Black Ops

Fy helvete for en opplevelse. Jeg har spilt alle CoD campaigns fra CoD 4 og oppover, og dette er bedre enn alle de andre til sammen!

Aldri kjedelig, utrolig variert, sinnsykt heftig og intenst, bra bruk av slow-motion som får meg til å bare måpe av glede, herlige utskytninger, utrolig velskrevet og bra fortalt historie som alltid lar deg lure på hva som vil skje, flott stemmeskuespill, spesielt av Sam Worthington og Gary Oldman....listen bare fortsetter.

En helt vill opplevelse fra åpningen på baren i Cuba, til den fete slutten. Elsket også den utrolig brutale volden; jeg sier aldri nei takk til litt ekstra blod og gørr, og det å sprenge en soldat i fillebiter med crossbowen min, eller skyte beina av en stakkar med revolveren....dette var herlig.

Alle de andre spillene har jeg kjøpt (eller lånt, for CoD: World at War) kun for online og split-screen, men Black Ops er vel verdt pengene bare for singleplayer alene. Makan, så fett det var.

9/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Assassin's Creed: Brotherhood

Har et litt elsk/hat forhold til de to siste AC-spillene. Føler at det er så forbanna kjedelig, men så blir jeg hektet. Utrolig avhengighetsdannende. Fett med all historien, og at karakterene er sterkt basert på ekte personer. Litt opphakket klimaks - for å si det slik - men det var et veldig godt spill. Pluss for god online.

8/10
Riddle me this
  • 0
  • Zook
  • Zook
Mass Effect 2

Har aldri sett et så bra persongalleri i noe spill før. Alle karakterene har forskjellige egenskaper og personligheter, og man bryr seg virkelig om dem. Thane, Garrus og spesielt Mordin er favoritter. Historien er også godt fortalt, og det siste oppdrag var intet mindre enn skikkelig imponerende. Gleder meg vilt til Mass Effect 3 nå.

Spillet var mer actionorientert enn forventet, men det passer meg bare bra. Rollespill har aldri vært helt min greie. Mass Effect 2 er egentlig bare et ekstremt godt actionspill, med rollespillelementer og nok variasjon som gjør at det skiller seg ut fra generiske actionspill. Actionsekvensene er blant de beste jeg har sett. Intense som bare dét. Kampsystemet balanserer perfekt mellom powers og skyting.

Tror dette er et av de beste spillene jeg har spilt, og jeg kommer utvilsomt til å runde det flere ganger.
You're sleeping over, right?
  • 0
Portal

Hadde ikke høye forventninger, men stemningen og historieutviklingen var bare helt fantastisk. Utrolig tilfredsstillende hjernetrim rett og slett.
  • 0
Fullførte akkurat Brütal Legend for andre gang. Fullførte på Brütal denne gangen, og raska med meg noen trofeer jeg mangler.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Call of Duty Black Ops
Veldig intersant historie, men alt for lett for meg.
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!