Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


mw2 på veteran
  • 0
Siterer Morten I3:
mw2 på veteran


Det er lett da.

Sist jeg fullførte var AC: Brotherhood.

Lagt til 2011-10-04 12:45:
EDIT: Fjernet pga det ble dobbelpost.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fullførte Red Dead Redemption i går. Brukte ca. 30 timer etter å ha gjort mesteparten av sideoppdragene og hovedhistorien. En minneverdig spillopplevelse som hadde mange fantastiske karakterer, og utrolig bra dialog. Vekker gode minner fra Red Dead Revolver. Har fortsatt en del ting å gjøre for å fylle trophylisten, og multiplayer venter
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg runna Dead Nation. Vet ikke om jeg gidder å bruke mer tid på det..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ble ferdig med Fallout: New Vegas for fjerde gang på lørdag, bestemte meg for å ta over New Vegas denne gangen, så nå har jeg gått alle fire veiene.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Spilt igjennom ninja Gaiden for 3-4 gang nå, blir aldri lei
  • 0
Runda nettopp Bioshock for første gang. Tok det oppigjen etter å ha latt det ligge ett par måneder. Digga det mye mer nå, så skal nok ta en gjennomkjøring til nokså snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Halo: Reach på Legendary med alle skulls på

Lagt til 2011-10-05 15:32:
Og Battlefield 3 Beta
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Du kan ikke gjennomføre en online beta vel?
Snart ferdig med Portal 2 og R&C:QFB
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siste spillet jeg rundet var Oblivion!
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Penumbra: Black plague.

Drit bra spel.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Ferdig med Ratchet & Clank: Quest For Booty og Portal 2
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gears of War 3 på hardcore, går vel gjennom insane snart. Henrykt spill.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Batman: Arkham Asylum
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Vel, har ikke akkurat fullført det, men har prestiget på MW2.
I tillegg spilte jeg gjennom historien på Veteran
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fullførte nettopp Ratchet & Clank: All 4 One. Ett av de herligste spilla jeg har spilt på lang tid! Er også positivt overrasket over lengden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • ES
  • ES
Dere er effektive!

Jeg har nettopp rundet Hot Pursuit, mangler bare 8 golds totalt.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Da var Dead Island rundet. Det endte opp helt greit.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Fullførte Dungeon defenders for ikke så lenge siden, selv om jeg ikke har klart alle banene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Arkham city på søndag
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Det siste spillet jeg fullførte var vel Mass Effect 2. Var litt skeptisk da jeg startet, men merket fort at dette kunne bli en av de absolutt beste spillopplevelsene noensinne. Har spilt gjennom et par ganger nå, og mener bestemt at det er helt der oppe med Red Dead Redemption (som fra før var mitt absolutte favorittspill til PS3).
www.youtube.com/kimbeckgundersen
  • 0
Uncharted: Drake's Fortune for tredje gang.

Fremdeles et kjempegodt spill som ser flott ut, har et variert og velfungerende gameplay og som rett og slett er utrolig morsomt å spille. Hver utskytning er underholdende og all klatringen er alltid gøyalt. Synes det er et litt for stort fokus på skyting i eneren, de burde frisket det opp med flere og vanskeligere puzzles. Historien er også spennende, og lydbildet er helt fantastisk. Soundtracket er herlig og stemmeskuespillet er perfekt. Hvis du enda ikke har opplevd Nathan Drake's første eventyr, er det virkelig bare å kjøre på.

8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Elsket Uncharted 1, bedre story enn 2, men mindre variert gameplay. Håper 3 kombinerer dette!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Battlefield 3, ikke verts, men litt lite humor, og kniving var irriterende.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Batman Arkham City og Battlefield 3

To helt fantastiske spill, begge er utrolig gode spill, men på to forskjellige måter.

batman har en lang god historie, og Battlefield er kjent for sin store Multiplayer, men det som gjør Battlefield enda mer fantastisk er at historien er faktisk sykt bra, og jeg tror jeg blir å spill gjennom den engang til!

Men Batman er hakket bedre etter min mening!'

MP er ikke alt!

SP er nesten alt i min mening!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!