Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Jeg slet ikke med noen, men de var litt vanskeligere enn i tidligere spill, noe jeg syntes er bra.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
MW3. Hadde sikkert likt det sånn passe hvis jeg ikke hadde spilt MW2 før. Sånn som det er nå er det jo ikke en eneste original ting i spillet. Ikke en eneste.

I tillegg er det kjipt at alle banene (nesten) følger samme struktur. Sniking i fem minutter, før det blir full fyr i ca. 10-15. Det er Captain Price-delen. Den andre, militær-episk-delen, begynner vanligvis med helikopterinsertion (med eller uten krasjlanding, mest med) og så har man masse kjedelige skuddvekslinger i urbane strøk, gjerne med tanks involvert, før et landemerke blir ødelagt av et luftangrep eller noe lignende. Repeat i ca. 4-5 timer, og du har enspillerdelen.

4/10

Lagt til 2011-11-10 00:34:
EDIT: og spillanmeldere er som vanlig kjøpt og betalt, eller så mangler de bare så ufattelig mye ryggrad at de knapt kan reise seg fra rullestolen. At dette er verdt 8 av 10 eller mer (terningkast 6, f. eks. Fy FAEN) kan ikke være annet enn objektivt feil. Jeg skjønner ingenting. Jeg strevde ikke for å finne feil, altså, jeg hadde et avslappet forhold til spillet, men det får da være måte på så uimponerende det går an å være og likevel høste knallkarakterer.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Fight Night Round 3

Blir veldig fort ensformig i lengden, men underholdende å spille i små doser. Har vel gjennomført dette 2-3 ganger tidligere, men er alltid gøy med noen fights nå og da. Står fortsatt rimelig sterkt som sportsspill den dag i dag, selv om jeg ikke har prøvd de to siste spillene i serien.

7/10
  • 0
Skreifiskaren: Er enig i så og si alt du sier. Mister seriøst respekt for de som gir MW3 toppkarakter, når det er vanskelig å finne grunner til at det er bra.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Dark souls:
Et utrolig morsomt og frusterende spill. Stemningen i spillet er nærmest perfekt og man føler seg helt alene i en en fremmed verden. Stemningen i varer helt frem til slutten og videre frem i new game+. Spillet er nærmest perfekt, men noen feil i spillet hindrer det fra topp karakterer som; Frameraten dropper virkelig noen spesielle steder og dette kan føre til en ufortjent død. Ragdoll fysikken til døde fiender er bare idiotisk og du setter deg fast i dem. og noen andre små irriterende ting. Ellers er det et topp spill 8,5/10
What is dead may never die
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg prøver å fullføre Dark Souls. Det tar litt tid men. Hopetify: Har du fått platina?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Uncharted 3. Herlig spill!
  • 0
Saints Row The Third

Overgikk alle mine forventninger.
"Over the top" beskriver ikke dette spillet, det er enda villere.

Ble ferdig med storyen etter ca 18 timer spilt, men jeg brukte også en del tid på å surre rundt og gjøre andre ting. For det er veldig mye forskjellig å gjøre.
Litt færre valgmuligheter enn i forgjengeren, men det er likevel mer enn nok å ta av.
Jeg er heller ikke på mer enn 82% så det er fremdeles en del activities og slikt igjen.
Må også gjennomføre det en gang til og gjøre andre valg i storyen, for å få den andre slutten.

Blir aldri lei av å stjele biler ved å hoppe inn frontruta

Anbefalles så absolutt til alle som liker sandkassespill, eller bare vill humor og konstant galskap.
Hadde det ikke vært for Skyrim, så hadde det vært en klar GotY fra meg.
Men de er begge så sinnsykt bra på sine egne måter.
  • 0
Saints row og?! Du spiller mye mann!

Uncharted 3: Sinnsvakt bra gameplay, noen scener fikk kjeven til å møte gulvet, storyen var ikke i nærheten så bra som forgjengerne sine, men et spill verdt å spille!

8/10

Modern Warfare 3 SP

Runna story her og, ikke så veldig imponert. Storyen var ok, ikke noe spess. Men gameplayet var underholdende, koste meg gjennom alle oppdragene, likevel slår ikke denne kampanjen black ops sin.

7/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Saints row og?! Du spiller mye mann!


Hahaha, Skyrim og SR3 var de to spillene jeg har sett mest frem til i år, så det har blitt noen timer den siste uken.
Men jeg spiller vanligvis ikke så altfor mye.
  • 0
Har fullført Call of Duty: Modern Warfare 3.

Det skuffet på ingen måte med heftig action, rørende øyeblikk og Spoiler:den endelige hevnen på Makarov

SP'n får 9/10 av meg.

Har knapt prøvd Special Ops, SO Survival og MP, men regner på at det blir bra og
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Assassins Creed: Revelations

For det første så var dette spillet langt bedre en forventet, litt mye av det samme men det var bra!
Jeg vil si det er flere ganger bedre en Brotherhood, men jeger fortsatt usikker om jeg vil si det er bedre en AC1, men AC2 er fortsatt best.

Jeg er litt overasket at Ubisoft faktisk klarte å lage dette spillet med så mange forskjellige studioer på engang!

Jeg vurderer å skrive en anmeldelse av dette spillet, så jeg gir ingen karakter enda!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Det jeg gjennomførte sist må ha vært Mafia II på PC tror jeg, elsker atmosfæren fra 50-tallet! Bil-fysikken, selve bilene og musikken var fantastisk! Har vel vært i gjennom det 3 ganger!
  • 0
Call of Duty: Modern Warfare 3

Kort som alltid, men hadde ingen stor forventninger. Ble heller ikek særlig skuffet. Men noen scener var litt triste. Mange varierte nivåer og godt stemmeskuespill var det.

7/10.
  • 0
The Legend of Zelda; Skyward Sword

Overgikk alle mine forventninger. Rundet det og begynte rett på en ny gjennomgang. Dette er årets spill for meg! Skrev en anmeldelse av det så check it out!

http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4246/
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
F.E.A.R. 2: Project Origin

En svært kort og middeldmådig campaign.
  • 0
Dead Space

SOennende historie, men ble gørrkjedelig med backtrackingen. Holdte på å ikke gidde å spille mer pga. det.
  • 0
Skyrim
Per aspera ad astra
  • 0
Mario kart 7, fikk credits opp etter å ha fullført 50cc, da er det 100, og 150 igjen. Ser ut til å være det beste spillet i serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Sonic Generations

Fullførte historien, og selv om plottet i seg selv åpenbart bare er slengt sammen for å gi utviklerne en grunn til å bruke gamle baner, er resten av spillet så utrolig bra at jeg rett og slett ikke bryr meg. Gameplayet er raskt og elegant, og selv om man løper inn i vegger ved et par anledninger er det utrolig forfriskende når man spiller gjennom et nivå for tredje, fjerde gang og begynner å kunne de mange forskjellige retningene man kan ta utenat. Mestringsfølelsen er på topp, og når det hele krydres med fantastisk visuelt design og et soundtrack som sjarmerer, fenger og imponerer igjen og igjen er det lite som taler i mot at dette er et av de beste spillene i år.

9/10
Just kill him with your awesome
  • 0
Portal 2 (igjen)
Snart ferdig med BF3 også
  • 0
Fullførte Halo Anniversary rundt Kl 01.00 med en venn på Heroic, meget underholdende, og 343 har gjort en god jobb med spillet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte nettopp main-questen i Fallout 3. Nå skal jeg vandre rundt i capitol wasteland og utforske saker og ting, og gjøre side-quests.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fullførte akkurat Assassin's Creed: Revelations. Definitivt en personlig GOTY kandidat, jeg elsket det hele veien gjennom, bortsett fra "Den defense" greia, det kan brenne. Ellers var alt på topp, soundtracket passer perfekt, og setter stemning som passer, til enhver tid, Jesper Kyd kan sine saker. Dessuten var det mange spektakulære scener, som jeg kommer til å huske, lenge. En verdig avsluttning på trilogien om Ezio.

8/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Da var Might & Magic: Heroes VI gjennomført og jeg elsker spillet. Det er nærmest like bra som Heroes III i mine øyne

Karakter 9/10
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!