Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Jeg gjennomførte nylig metroid på nes (igjen).
Fortsatt et av tidenes beste spill, som for meg har tålt tidens tann veldig
Bra.

Begynte på metroid
Prime også da. Også tenkte jeg
Når det er ferdig, og
Kanskje hive meg rundt med skyward sword. Hvis jeg ikke greier og holde meg til jul da.
  • 0
Fullførte nettop Skyward Sword, litt usikker om jeg skal gi det 9/10 eller 10/10.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte nettopp inFamous. Evil.
Første gang jeg har spilt gjennom.

Gir deet 8 pga noen irriterende feil osv
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Zelda: skyward sword ...Wohoo...så fikk jeg lyst til å spille wind waker og begynte å spille det, så da slipper jeg kanskje å kjøpe noe nytt på en stund.
This is great banter, it really is.
  • 0
Alan Wake!

Beste Xbox eksklusive spillet jeg har prøvd!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Alan Wake!

Beste Xbox eksklusive spillet jeg har prøvd!


Flott! Da har du og jeg samme mening! Gidde det 9/10 i min anmeldelse (http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/3582/).
  • 0
Fullførte Assassins creed:Revelations for en god stund tilbake, driver med Zelda ocarina of time til N64 ;)
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Gears of War 3
Avslutting på serien om Marcus Fenix.

Jeg må si det var lite nytt på historie del fronten, dessverre...
Men jeg gleder meg til å få prøvd den nye Horde 2.0 og Beast mode!

Men her er min karakter av historie delen + de to andre.

Gears of war : 9
Gears of war 2: 8
Gears of war 3: 7
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Snart ferdig med Crysis: Warhead
En fantastisk utvidelse til et fantastisk spill!
  • 0
Ble ferdig med Heavy Rain i dag. Gir det 9.5/10, tror jeg Mest gripende spillet jeg har spilt!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Fullførte Metal Gear Solid på torsdag. Sjukt bra, et av de beste spillene jeg har spillt, på tross av litt ræva kontroll. Gleder meg til å spille resten av sagaen.

Også gjennomførte jeg nettop ICO. Helt utrolig, begynner med Shadow til uka. Etter det er det bare å smøre på et tjukt lag med tålmodighetskrem og vente på The Last Guardian.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Ble ferdig med Saint's Row 3 i går natt. Syntes det egentlig var et ganske greit spill, men dårligere enn 2'ern. Selve gameplayet var knallbra, og bare det å kødde rundt i byen er artig, men både historien og character customization føltes tørt, i tillegg så er Steelport en ganske død og kjedelig by. Activities er heller ikke like gøy å gjøre som i 2'ern syntes jeg. Ville vell gitt det en 7/10.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Fullførte inFamous 2 i går for første gang med good ending. Veldig bra spill, men 1ern var bedre. 8/10.

Prøvde også å fullføre Dead Space, Dead Space 2 og Bionic Commando, men gad dingen av dem. Dead Space ble altfor kjedelgi pga. den irriterende backtrackingen. Derad Space 2 er en konsollportbombe uten like, så blir ikke noe gjennomføring av det heller. Bionic Command er elendig. Dårlig gameplay, klønete kontrolere og forferdelig lang avstand mellom lagringspunktene.
  • 0
Fullførte nettopp Deus Ex: Human Evolution. Dæven døtte, for ett spill! Skal prøve på en skikkelig stealthy pasifist gjennomspilling i jula.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Halo 2

Fy flate for en oppfølger!
Jeg hadde aldri trodd at Bungie skulle lage et spill som nesten overgår originalen!
Gleder meg til å spill Halo 3 nå! (som jeg installerer på harddisken nå i skrivende stund..)

9/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Da har jeg omsider gjennomført Battlefield 3 og synes historien var helt grei. Multiplayeren er nok den som fenget meg mest da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Portal 2
Per aspera ad astra
  • 0
Halo 3

Nok engang er jeg imponert, det er helt fantastisk å se Master Chef i denne generasjonens grafikk teknologi. Jeg vil si Halo 3 er et mesterverk og at det er det beste Xbox eksklusive spillet som er laget!

9.5/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siste jeg fullførte var Dark Souls. Et fantastisk bra spill! Anbefaler det sterkt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Max Payne

Ok, jeg har alltid hatt lyst å prøve Max Payne spillene.
Men etter R* annonserte MP3 først da kjøpte jeg de to første.
Jeg har dessverre ikke fått den fulle opplevelsen siden deler av lyden er fucked up, og jeg fikk ikke med meg de viktigste detaljene. (utenom tegneserie delen..)
Men etter det jeg fikk med meg, var det et meget bra spill. men jeg syntes det kunne ha vært litt lengre.

7/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ble ferdig med Resistance 3 i dag, likte det ganske godt, litt bedre enn 2'ern faktisk (prøvde aldri 1'ern).

8/10
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Creteck:
Max Payne

Ok, jeg har alltid hatt lyst å prøve Max Payne spillene.
Men etter R* annonserte MP3 først da kjøpte jeg de to første.
Jeg har dessverre ikke fått den fulle opplevelsen siden deler av lyden er fucked up, og jeg fikk ikke med meg de viktigste detaljene. (utenom tegneserie delen..)
Men etter det jeg fikk med meg, var det et meget bra spill. men jeg syntes det kunne ha vært litt lengre.

7/10


Det beste spillet jeg noengang har spilt, deler av lyden er fucked opp? Kan ikke jeg huske, lengre? Synes det var ganske langt jeg
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Da har jeg fullført Tales of the Abyss, og må si det er et fantastisk spill, på lik linje med Tales of Vesperia. Skal straks begynne å se animen, håper den er like god.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Cherno:
Citerer Creteck:
Max Payne

Ok, jeg har alltid hatt lyst å prøve Max Payne spillene.
Men etter R* annonserte MP3 først da kjøpte jeg de to første.
Jeg har dessverre ikke fått den fulle opplevelsen siden deler av lyden er fucked up, og jeg fikk ikke med meg de viktigste detaljene. (utenom tegneserie delen..)
Men etter det jeg fikk med meg, var det et meget bra spill. men jeg syntes det kunne ha vært litt lengre.

7/10


Det beste spillet jeg noengang har spilt, deler av lyden er fucked opp? Kan ikke jeg huske, lengre? Synes det var ganske langt jeg


Jeg vet ikke hva som feiler det, men Max Payne 2 funket helt perfekt!
Kan det ha noe med hardwaren min?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Star Wars: The Force Unleashed II

Syntes det første spillet var ganske greit, selv om det hadde noen problemer her å der. Så derfor hadde jeg håpa at 2'ern skulle bli (mye) bedre, men det ble det ikke (big surprise). For å si det som er av positive ting først, så er der ganske gøy å leke med The Force, og gameplayet generelt er i bunn og grunn ganske greit. Musikken er også en av de bedre sidene, og i tillegg så er det en god del å låse opp. Men lenger enn det går det faktisk ikke, for spillet er ekstreeeeemt kort (brukte cirka fire timer, I shit you not), og brettdesignet er så kjedelig og repeterende som det går an å bli. Det blir heller ikke så spesielt morsommere når du kjemper mot de samme fiendene om og om og om igjen, med de samme få Force kreftene, de samme quick time event'ene og de samme executions gang på gang. Hadde også forventet så se flere kjente karakterer, for det ble ensformig å høre på "Starkiller" (hovedpersonen og en jævla emo-kid) syte om Juno i tre-fire timer, når han heller kunne prøvd å vinne den føkkings krigen de begynte på. Men neida, Lucasarts (utvikleren) skrøt at det hadde med Yoda og Boba Fett, men de er med rundt 20 sekunder hver, hvis ikke mindre (de spiller også en så hinsides liten rolle i den ellers patetiske storyen). Nope, styr unna folkens, ikke noe å se her.

6/10
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!