Hvilket spill gjennomførte du sist? 
Antall innlegg: 2126![]() ![]() ![]() ![]() | Crysis Utsøkt spill som minner en del om det første Far Cry-spillet. Sliter en del med forsinkede teksturer. Er likevel et alright spill, til tross for et b-film preget manus. Man finner også et par av disse stereotypene som man forventer å finne i slike spill. Hektiske kampscener og brukervennlig nanosuit trekker opp. 8/10 You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself. | |
| ||
![]() ![]() | Mass Effect 2 | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Call og ditt:Black Ops Helt ok skytespill, som jeg lånte av en kjenning. Kanskje jeg kaster bort et par timer på online-delen..? You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Begynnelsen der Snake infiltrer tankskipet var ganske så stilig, men det ble litt tregt utover spillet med Raiden på Big Shell, siden det er ganske lite varierte områder, i tillegg til at det er en del uinteressante codec samtaler. Storyen og karakterene var jo ganske geniale slik som det alltid er med MGS, men kjærlighetshistorien mellom Rose og Raiden ble ganske fort veldig kjip. Det er også ganske skuffende boss fights (med unntak av Spoiler:kampen mellom Raiden og Solidus på taket av Federal Hall). Alt i alt måler det seg ikke helt med MGS1, for Raiden er ikke like interessant å spille med som Snake, og spillet generelt er ikke like bra som det kunne vært. Men allikevel er allikevel ganske så bra, for mellomsekvensene er ganske så fantastiske, og historien er akkurat kompliserte og noen karakterene er dype nok til at man bryr seg om dem. Gameplayet er fortsatt bra, men det er bare de få tingene jeg ikke helt klarer å sette fingeren på som drar det litt ned. 8/10 You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() | Half-Life 2 Fantastisk FPS-spill. Skjønner godt at dette er en av verdens beste videospill. Noen deler var litt tungvinte (stranden) og jeg synes tempoet var rart enkelte steder. Men ellers var dette et adrenalinfylt eventyr med bra lengde og kule karakterer. Til å være lansert for åtte år siden er grafikken utrolig bra, spesielt ansiktsuttrykk og effekter. Er i gang med Episode One! 9/10 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | The Legend of Zelda: Majora's Mask (Spilte det på Nintendo 64) Kan vel si jeg fullførte det 100%. Fikk tak i alle tingene, alle maskene, alle oppgraderingene, alle hjertebitene, hele kartet osv. Et legendarisk spill. Det nest beste Zelda spillet etter min mening, bare slått av sin forgjenger, Ocarina of Time. 10/10 Hei. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg husker ikke "Always know if the juice is worth the squeeze." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Der var man ferdig med Metal Gear Solid 3 også, og jeg har kun en ting å si: MESTERVERK. You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gjennomførte Sly 2 HD i går. I dag går jeg rett på 3ern! Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Call of Juarez: Bound in Blood for andre gang. Underholdende er det, liker spesielt de to kapitlene hvor du får gjøre hva du vil for en liten stund. Litt vel repetivt, ikke minnesverdige karakterer og..ja. Men jeg liker det godt. 7/10 Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() | Half-Life 2: Episode One Et godt kapittel i serien som ikke slår Half-Life 2 eller Episode Two. Innfører utvidet dynamisk område (HDR) i grafikkmotoren i tillegg til bedre ansiktsuttrykk og AI. Episoden ser litt bedre ut enn forløperen. Kjernen i Citadellet ser veldig bra ut. Bra baner, spesielt da du må slå av og på lommelykten på et mørkt sted fordi den ikke har mer strøm, og zombier kommer mot deg. Minus er at episoden er veldig kort, spilletiden min var 3-4 timer. 8/10 Half-Life 2: Episode Two Nesten bedre enn Half-Life 2 etter min mening. Åpne områder tilfører noe nytt i serien, og til og med den lineære banen i begynnelsen er atmosfærisk og morsom. Episoden har en veldig bra sluttbane som kanskje er den mest utfordrende i serien. Grafikken er enda bedre enn Episode One. Lengden er også mer rettferdig enn Episode One, cirka 7-8 timer. Gleder meg til siste del av serien. En sterk nier. 9/10 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Rayman 3: Hoodlum Havoc Da har jeg endelig greid å runda det, 6-7 år etter at jeg kjøpte det. Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty Tyranus oppsummerer det ganske bra litt lengre opp. Må forøvrig legge til at jeg likte det bedre nå enn når jeg spilte det på PS2. Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Har gjennomført Half Life 2 Episode 1 og er i gang med Episode 2 "There is no use crying over every mistake, you just keep on trying 'till you run out of cake." -GladOS | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alan Wake: American Nightmare Det er en historie som faktisk har en del sammenheng med originalen, så jeg anbefaler folk å spille Alan Wake (2010) før man prøver dette spillet. Historien er kort (3-4 timer) men den er underholdende, likte du Alan Wake kommer du til å like dette også...Når du er ferdig med historien så har du en Arcade mode som holder levetiden på spillet lengre. 8/10 ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Syndicate Jeg har ingen forhold til de gamle spillene i serien, men etter videoene å dømme så virket dette spillet utrolig forfriskende og nytt. Der tok jeg grundig feil, det er kort og det er lineært (veldig lineært). Men det er også underholdende og spennende, men det som jeg syntes var best med spillet var AIen og Gameplayet. Du får nesten aldri gjemme deg, før de flancker deg ut. og de løper mot deg som en gjeng galninger. Gameplayet minner meg om Killzone 2 og 3. men det er ikke like "polert" som Killzone dessverre. Jeg har enda ikke prøvd COOP, så dette er karakteren historie delen får av meg: 7/10 ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() | The Darkness II 8/10! The D' is silent. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Netopp ferdig med Deus Ex: Human Revolution etter at det har lugget uberørt i hylla en god stund I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | The Last Story. Holdbarheten, og litt vel enkelt gameplay var det som trakk ned, gir spillet 8/10. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Fullførte nettopp Crysis 2 "There is no use crying over every mistake, you just keep on trying 'till you run out of cake." -GladOS | |
| ||
GR® | Tombi 2 Har spilt gjennom noen av de gamle spillene mine fra barndommen, og kost meg rikelig! Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Crusader Kings 2 Time has run out, time to die heretic! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Rachet & Clank Future: A Qust for Booty Et veldig underholdende og morsomt spill som jeg anbefaler. Dessverre varer bare spillet i rundt 2 timer, men det anbefales likevel. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det var nok Deus Ex: Human Revolution. Elsket gameplayet, følelsen av å snike seg perfekt gjennom en hel base, så tilfredsstillende. Historien fulgte jeg egentlig ikke så mye med på, siden jeg var helt okupert med å bare spille spillet. Definitivt et spill jeg kommer til å spille gjennom flere ganger. It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jak and Daxter: The Precursor Legacy HD Skikkelig underholdende plattformoro! Spillet holder seg godt, tiltross for alderen, og byr på pene og varierte miljøer. Mye å gjøre og masse å samle på er det også, noe som gir spillet lengre levetid. Passelig lengde er det også. Syns desverre det var litt for lett, og en noe bugga dobbelhopping førte til en god del irritasjon, spesielt mot slutten. Men alt i alt et veldig morsomt spill! Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||