Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Devil May Cry 4, på Human, skal ta neste vansklihetsgrad nå. Utrlogig bra spill, sjekk ut anmeldelsen min av det
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jeg har på en måte spilt "ferdig" PES 08 master Leauge. Selv om spillet aldri slutter, har jeg bygget opp et perfekt lag, og gidder ikke å fortsette på saven min.

4-2-1-3
----------Torres
Martins-------------Lennon
----------Gerrard
-------Masch-Ramos
Taylor-Agger-Carra-Alves
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Devil may cry 4 på human!
The Simpsons!
  • 0
Mass Effect PC
  • 0
Call of Duty 4

Dritbra , om ikke litt kort.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer XXassassinXX:
Devil May Cry 4, på Human, skal ta neste vansklihetsgrad nå. Utrlogig bra spill, sjekk ut anmeldelsen min av det


komentert. Hvet ikke hvilket som jg runna sist, braid kanskje?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Resistance: Fall Of Men
  • 0
Siterer snikksnakk:
Resistance: Fall Of Men


det runnet jeg før DMC4
The Simpsons!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
The Darkness, bra spill men en smule ensformig og ikke spesielt vanskelig men likevell bra
Tungur Knivur
  • 0
Tror det siste spillet jeg gjennomførte var actionfilm mesteren John woo`s stranglehold
  • 0
battlefield: bad company
  • 0
Det siste var vel MGS4, nå er jeg snart ferdig med Uncharted (tror jeg). Etter det så får jeg vel kanskje prøve å runde GTA IV.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer snikksnakk:
Resistance: Fall Of Men


Det spillet er ass!

Hmm fortsatt braid syyykt bra!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Portal

Kjempebra, men veldig kort.
  • 0
  • Zook
  • Zook
MGS4.

Rundet det nettopp for andre gang, denne gang på Big Boss Hard. Merket nesten ingen forskjell fra Solid Normal...
You're sleeping over, right?
  • 0
Eternal Sonata.

Fantastisk spill
  • 0
Jeg fullførte nylig Metal Gear Solid 3: Snake Eater på Easy for andre gang på rad.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Battlefield: Bad Company. Endret mening om spillet, nå. Det ble veldig ensformig, kjedelig og uengasjerende etter hvert.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Runnet Uncharted i går kveld. Det var ganske godt å spille et spill med ikke så mye frihet for en gangs skyld.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
FEAR: Extraction Point

Perseus Mandate begynte å gi blåskjermer når jeg kom mot slutten -.-
And Treacherous Gods Shall Fall
  • 0
Runna Gun på normal idag
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Har akkurat fullført Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Og jeg må bare si at dette spillet gruser Metal Gear Solid 3: Snake Eater, ned i støvlene!

Men selvsagt så er jo MGS3 fremdeles et fantastisk spill man ikke bør gå glipp av.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer HHH:
Battlefield: Bad Company. Endret mening om spillet, nå. Det ble veldig ensformig, kjedelig og uengasjerende etter hvert.


Enig, det er det siste spillet jeg har runnet. Selv om det er lenge siden nå...
  • 0
Star wars the force unleashed demoen
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Metal gear solid 3 snake eater.
Haters gon' hate
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!