Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Legacy delen av Tales of Graces F, er nå fullført. Spillet har gitt mye underholdning, med en god del morsomme samtaler mellom figurene, men det lever ikke helt opp til tidligere spill i serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Deadpool, artig humor men ble litt kjedeligt på slutten.

Mafia 2, fantastisk historie men savnet litt mer å gjøre i "sandboksen".
  • 0
Metro Last Light. Holder på med Expansion Packen nå.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Det nyeste Professor Layton spillet til 3DS. Likte det veldig godt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Pokémon Fire red, men det er et spill jeg har spilt mange ganger før. Spiller igjennom Pokémon spillene mens jeg venter på Pokémon Y!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
The Last of Us

Konge spill, ble ikke kjempe begeistret over slutten. Likevel er det en god slutt. Beste grafikken jeg har sett maken til, sammen med spenning og en solid morsom online-del. 9/10
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
The Last of Us

Konge spill, ble ikke kjempe begeistret over slutten. Likevel er det en god slutt. Beste grafikken jeg har sett maken til, sammen med spenning og en solid morsom online-del. 9/10


Enig. Naughty Dog har virkelig laget noe bra her.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Metal Gear Solid 3. Elsker det spillet. 10/10
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Cod: Black Ops 2

Meh, okei. Godt å være ferdig med det. Skyting, skyting og mer skyting. Ok slutt, litt uventa. 5/10
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Kirby Canvas curse
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Borderlands 2

Fantastisk artig spill, har spilt 3 av 4 av di store dlc ene som har kommet
  • 0
Thirty Flights of Loving + Gravity Bone

Surrealistisk er ordet.

8/10

New. Super Mario Bros. 2

Like underholdende som andre Mario-spill, men for lite nytt.

8/10
  • 0
Ferdig med første Expansion Pack av Metro: Last Light, altså Faction Pack.

DLC'en består av tre oppdrag. Oppdrag nr. 1, Heavy Squad som er ren krigføring, spray and pray med noen ekle snipere i bakgrunnen. Desidert det værste oppdraget jeg kunne ha tenkt meg. Noe vanskelig om du ikke vet hvor du skal trå, men det passer liksom ikke helt inn i Metro universet.

Oppdrag nr. 2, Kshatriya går ut på at du skal samle inn artifekter i fra overflaten. For å klare oppdraget må du finne kartet over Metro som ligger dypt inne i bilioteket der librarians (mutanter) er. For å komme deg dit må du ha flitere til gasmasken som ikke er billige, og derfor må du først samle andre artifekter for å få penger til å komme deg dit. Dyster stemning, litt skummelt, men ett veldig bra oppdrag!

Oppdrag nr 3, Sniper Team. Mye sniking pluss hyppig bruk av sniper riflen på lange distanser. Morsomt oppdrag.

Alt i alt verdt €5 om du elsker Metro universet, men kjøp heller Season Pass for €15 og få me flere oppdrag. Heavy Squad oppdraget kunne de ha spart seg for, men de to andre er gull verdt
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Fullførte Rogue Legacy i dag. Et skikkelig bra indie spill, selv om det var litt vel vanskelig. Har nå begynt på new game +.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nettopp ferdig med Assassin's Creed Brotherhood så skal starte med AC Revelations i morgen. <3 I'm lovin' it
You got me on milk and alcohol
  • 0
Har fullført Rogue Legacy for andre gang, og er startet på min tredje gjennomgang. Begynner å bli latterlig vanskelig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte The Amazing Spider-Man

Serien leverer bedre enn på lenge. Repeterende mot slutten, men synes det absolutt var godkjent. Når ikke opp til Spider-Man 2 da.

7/10
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
The Walking Dead



9/10
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
The Walking Dead: 400 Days

Middelmådig i forhold til hovedspillet. Rakk ikke å bli særlig kjent med noen av karakterene når alle hadde en sekvens på ca 15 minutter hver. I tillegg følte jeg at jeg på ingen måte kunne endre utfallet på slutten, iallefall ikke bevisst. Jeg vet heller ikke hvilken innflytelse handlingen her har å si for sesong 2. Noe jeg likte var de få tingene som var linket til historien i hovedspillet. Fikk et grotesk møte med en gammel bekjent for å si det slik.

6/10
  • 0
Siterer Creteck:
Darksiders 2

6,5/10


Ser ikke til at dette blir noe kjøp. Takk for linken da.

Endret av moderator fordi: Unødvendig stort sitat. /Ole-Christian
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Ser ikke til at dette blir noe kjøp. Takk for linken da.


No problem.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Rayman Origins til Vita (Fantastisk spill forresten, gleder meg til Legends)
og
Shadowrun Returns, Solid RPG med enormt potensial
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Har lenge hatt lyst til å spille Rayman Orgins. Men veit jeg kommer til rage utallige ganger.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Rogue Legacy for tredje gang. Har begynt på fjerde gjennomgang, men tror det blir en stund til jeg får rundet det igjen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Har lenge hatt lyst til å spille Rayman Orgins. Men veit jeg kommer til rage utallige ganger.


Har raget selv, nest siste bane krever 100% presisjon, trur jeg brukte 2 uker på den
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!