Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Batman: Arkham Asylum og God of War 2.
  • 0
God of War II, Crysis og Medal of Honor Frontline, uff uff.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Fikk akkurat den siste achievementen på Alan Wake, Hadde helt glemt den til jeg så gjennom listen over spill. Ellers i det siste har jeg spilt mye Gears of war 3, varmer opp til Fenix rises som kommer i morgen. Halo Anniversary har det også gått noen timer i denne uken, lengendary playthough.
  • 0
Hovedsaklig Resistance 2, men har også startet en ny save på Fallout: New Vegas. Spiller også litt Rayman Origins i ny og ne, fordi det er så koselig!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nå går det i Sly 1 HD og Batman: Arkham Asylum GotY på PC.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Deus Ex: Human Revelution
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Red Dead Redemption og Magic: The Gathering.
Prøvde Kingdoms of Amalur demoen, men jeg synes ikke det var noe spesielt.
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Vanquish

Prøver å få fullført alle spillene som jeg ikke har rundet før Februar!

Spill igjen:
GTA: Episodes of Liberty City
Bulletstorm
Far Cry 2
Resistance 2
Resistance 3
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Som alltid:
Super Street Fighter IV

Prøver å få 1000/1000 på Rage i tillegg, tror jeg blir ferdig i morgen.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Fikk Skyrim i dag, så spiller det nå. Virker VELDIG lovende så langt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Atter en gang så spiller jeg Deus ex: Human revolution. Prøver å gjenomføre det uten å drepe noen eller å sette av en alarm
Per aspera ad astra
  • 0
Spiller Amnesia: The Dark Descent på projektor. Hellige guds fred så skremmende det er. Spesielt custom stories, som jeg aldri har prøvd før.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spiller Call of Duty 4: Modern Warfare nå.
  • 0
Spilte Resident Evil: Revelations til 3DS Kongespill som jeg anbefaler
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Singularity og BF3
Per aspera ad astra
  • 0
Skyrim.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Holder på med min andre gjennom spilling i The Witcher 2.
Jeg er imponert av hvor annerledes det er, for nesten hver gjennom spilling.
Blir sikkert en tredje gang da jeg får Xbox versjonen...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer sowns:
Atter en gang så spiller jeg Deus ex: Human revolution. Prøver å gjenomføre det uten å drepe noen eller å sette av en alarm


Det er ikke så lett som det ser ut til. Er fort gjort å gjøre en liten feil. Jeg glemte å gjemme kroppen for å si det slik. Den ble sett av et kamera og jeg savet RETT FØR han spotter kroppen
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Går for det meste i Battlefield 3 nå med jeg venter på MGS Collection.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Sly 2 HD og Metro 2033.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Spiller "The Missing Link" til Deus Ex: Human Revelution. For dere som ikke vet det så er det en dlc til spillet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Tyranus:
Går for det meste i Battlefield 3 nå med jeg venter på MGS Collection.


Samme her. Får endelig prøve spillene jeg har hørt så mye om!
Btw, skal du ha det på PS3? Da må vi spille Peace Walker sammen
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Har fått lånt Modern Warfare 3 av en kompis, så spiller det for øyeblikket.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har begynt på Borderlands men så snart Total war: shogun 2 er nedlastet så blir det nok de jeg kommer til å spille i en stund fremover.
Per aspera ad astra
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg spiller Deus Ex: Human Revelution. Går for platina og 100%. For å få 100% må jeg også spille "the missing link". Klare den uten perks er ikke lett. Men det går.

Etter det blir det Fifa 12, og mer Dark Souls.

Edit: Glem Dark Souls. Har nå begynt med Demon's Souls igjen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!