Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


  • gnyg
  • gnyg
Demon's Souls. Prøvde en glitch i spillet som jeg kommer til å bruke. Gidder ikke farme.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Forhåndsbestilt:

SSX (PS3)

499,- fra cdon.com
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Forhåndsbestilt:

SSX (PS3)

499,- fra cdon.com


Du spiller vel det ikke nå?
  • 0
Ah faen, feil tråd
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Tyranus:
Nå går det i Metal Gear Solid 3, og når jeg blir ferdig med det går jeg over til Peace Walker (spiller meg igjennom HD Collection altså).


I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Akkurat nå spiller jeg Alan Wake på PC. Ellers spiller jeg Rayman Origins på PS3 (gav opp Sly 3 pga. en helvettes bug), Warp på Xbox 360, SUper Mario Galaxy på Wii og SUper Mario 3D Land på 3DS.
  • 0
The Darkness II Xbox 360
Dawn of War 2 Retribution PC
The Witcher 2 PC
Shogun 2 PC
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Spiller fortiden Rayman 3: Hoodlum Havoc på skolepcen. Kom til sistebossen i dag. Skal knuse livskiten ut av den iløpet av helga, noe jeg ikke greide for mange år siden, før pcen streika.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Metal Gear Solid HD Collection: MGS 2
Let the voice of love take you higher
  • 0
Plutselig begynte Rage å virke igjen. Dermed vet jeg hva jeg skal bruke kvelden på. Når jeg eventuelt blir ferdig med spillet, skal jeg premiere meg selv med massiv Skyrim-spilling
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Rage funker ikke til meg
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har nettopp spilt litt Star Wars: Battlefront 2
  • 0
SSX-demoen FFS!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Creteck:
Rage funker ikke til meg

Har hatt en del klatt med spillet. Det låste seg på samme sted to ganger i går. Får prøve igjen ikveld...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Tatt opp Skyrim igjen. Skal bli ferdig med historiedelen, som jeg såvidt har begynt på. Spørs om jeg klarer å bli ferdig ta, med den jævla laggingen....
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer bent_a:
Citerer Creteck:
Rage funker ikke til meg

Har hatt en del klatt med spillet. Det låste seg på samme sted to ganger i går. Får prøve igjen ikveld...


Vel til meg ser det ut som et PS2 spill og det lagger som f***, PCen min kjører alle spill uten problemer så det er noe feil med spillet. (har oppdatert driverne også..)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
The Darkness II og Syndicate og elsker spillene ANBEFALES!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dark Souls, prøver seg på no pvp.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Metal Gear Solid 3: Snake Eater HD
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ingen verdens ting...
Carpe Noctem
  • 0
Fikk The Jak and Daxter Trilogy i dag, så da kommer det til å gå hovedsaklig i det og Metal Gear Solid HD Collection, med små innspill av Skyrim og Dark Souls.
Let the voice of love take you higher
  • 0
SSX
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har nettopp spilt ferdig Mass Effect 1. Henger litt etter, men har alltid vært litt kritisk til sånne spill og det er ikke helt min sjanger, så det er grunnen. Men fy faen for et spill! Skal snart spille gjennom Mass Effect 2
  • 0
Kjøpte nettopp Outlander på PSN så den laster ned nå. Like demoen godt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Eksperimentert litt med grafikken i Crysis i dag. Ser utrolig flott ut, og Gameplayet likeså
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!